Hij zit gewoon heel goed in zijn autistische rol nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Mender het volgende:
Het was een droom. Waarom is het zo'n big deal voor je
Ja hallo, dit zal je maar gezegd worden. Alsof iedereen dan weet wat hij bedoeltquote:
de mensen in de topic rijden liever paard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben er weer, Net een Jeeptour gehad echt een aanrader
Oh ok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
de mensen in de topic rijden liever paard.
heet(it must be summer) larpen of zo, heb er zelf niet zoveel verstand vanquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
heet(it must be summer) larpen of zo, heb er zelf niet zoveel verstand van
Ik blijf me hier maar telkens buitengesloten voelen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Mender het volgende:
Ik droomde laatst ook dat we een Minecraft SC meet hadden. Plexcon kwam aanzetten in zijn bazige outfit. Drumpie was bazig als altijd. Maurisioo had een alberthein tas bij waar heel groot AH op stond. Bobbernaut liet zijn fingerboard collectie zien. En AlDieWillenteKaaprenVaren deed waar hij goed in was.
we kunnen een subgroep oprichten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik blijf me hier maar telkens buitengesloten voelen...
tikquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tik hem aan! Al weet ik niet of ik er blij mee moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |