tikquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tik hem aan! Al weet ik niet of ik er blij mee moet zijn.
Gewoon. wat je altijd doet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat deed ik heel goed?
waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou je dan niet eens wat meer gaan posten? Je bent momenteel qua posts #15, eh
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou je dan niet eens wat meer gaan posten? Je bent momenteel qua posts #15, eh
Fok statstooltje, ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fok statstooltje, ehOh god. Plaats 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fok statstooltje, ehOf je wacht gewoon tot AlDieWillenteKaaprenVaren hem weer eens post. Hij post hem minimaal een keer per week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot AlDieWillenteKaaprenVaren hem weer eens post. Hij post hem minimaal een keer per week.
Lafaardquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Mender het volgende:
Ik ga maar niet proberen AlDieWillenteKaaprenVaren in te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |