Dat is maar goed ook aan die grote hagelstenen te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb hier geen hagel gehad, wel veel regen!
eerste meldingen in eindhovenquote:19:21:18 23-05-12 GROUP-1 PRIO 2 : Stormschade (Type stormschade: hek/bord/steiger ed) PIETER ZEEMANSTRAAT EIN : 2441
1106974 BRW Eindhoven (Woensel) (Kazernealarm)
1108698 BRW Eindhoven (Woensel) (Lichtkrant)
Ik hoor gerommel, meer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hoor je ook de donders zoals ik ze net beschreef?
Hehe in Oldenzaal ook. Vriendje wou net gaan fietsen, die dacht dat het onweer eindelijk voorbij wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Heftige flits. Behoorlijke boem.
Enschede is nog niet voorbij.
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hmm zag het wel weer inslaan die kant op
en ik zag toch net echt een paar flitsen daar recht naar beneden gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.
Je hoort mij niet klagen! Wil niet zo graag een poffertjespan als auto.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef CklokC het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook aan die grote hagelstenen te zien.
Tja misschien moet ik erbij vermelden dat mijn uitzicht zich beperkt tot richting dukenburg, vanaf graafseweg. Jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
en ik zag toch net echt een paar flitsen daar recht naar beneden gaan?
waar hij nu rijdt, moet ik ook vaak rijdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef CklokC het volgende:
Volg de stormchaser: http://twitcasting.tv/weermelding
mogelijk ambu, brw niks te zienquote:
Huh? Hier op de grens Eindhoven-Veldhoven is het juist weer rustig nu, na eerder wat rukwinden.quote:
jah zag hem ook raar splitsen op buienradarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef YazooW het volgende:
Gebied breidt zich verder uit richting Den Bosch. Eindhoven gaat de volle laag krijgen zo te zien.
ben er wel blij mee, was bang dat dat gebiedje net onder den bosch voorbij ging.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah zag hem ook raar splitsen op buienradar
Valt enorm mee hier, wel wat regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef MaLo het volgende:
Je zou toch verwachten dat Brabant ook een code oranje krijgt...
ik woon een km of 10 ten westen van nijmegen, maar ik kijk over een paar km open veld heen dus kan zowat de hele omgeving in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Tja misschien moet ik erbij vermelden dat mijn uitzicht zich beperkt tot richting dukenburg, vanaf graafseweg. Jij dan?
Maar naast flitsen is er toch nauwelijks iets te beleven?
Wellicht niets mee te maken danquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Huh? Hier op de grens Eindhoven-Veldhoven is het juist weer rustig nu, na eerder wat rukwinden.
Okquote:
de brandweerscanner is stil. heb de ambulance en politie niet aan staanquote:
zo te zien waait de cam zometeen nog van dat gebouw afquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
2626 bij mij in de buurtquote:
Lekker donker daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
het schild van Breda beschemrt nu ook de CAPE ?quote:
eeeh. waar dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg wordt het ineens heel erg onheilspellend donker.
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.quote:
Hoogwerker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
In Hoogeveen ook hevige regenval, onweer en ik zag net een brandweerwagen langs rijden.
quote:19:33:57 23-05-12 GROUP-1 P 1 Gezondheid (Ass.: rv afhijsen) GEDEMPTE WIJDE WIJK 2 KERKENVELD 038950
0501100 BRW Hoogeveen (Blusploeg A)
0502700 BRW Hoogeveen (HW 8950)
is hier wel bewolkt maar zie nog iet echt ietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.
Dank! Zomerweer.com bookmarked.quote:
Dat waren ze allemaal.quote:
Succesvol schild was succesvolquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nope, ik heb het schild boven Bunschoten aangezet, wij gaan barbieknoeien, en ik wil daarbij geen regen.
Nou, het waaide vlak voor de hoosbui wel bijzonder hard!quote:
hier in west valt het nog meequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij donker aan 't worden hoor.
[ afbeelding ]
vanaf hier was het een hele fletse knal, maar ik was dichtbij.quote:
Nice.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef The_Terminator het volgende:
Toen ik van Groningen terug naar Assen reed over de A28:
[ afbeelding ]
ik liep even naar buiten en keek richting het centrum: je hebt gelijkquote:
Dat hebben we hier al gehad, nog niets bijzonders atm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah zuid-west Eindhoven is het nog niet echt spannend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef YazooW het volgende:
Regen zet hier nu eindelijk door, flitsen ook erbij. Mooi om te zien hoe het donkere gedeelte langzaam aan richting Eindhoven trekt.
cool je ziet t flitsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.
zat al te kijken waar het ongeveer wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.
5 km noordelijk toch een flinke hagelbuiquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef lezzer het volgende:
Hier in de Peel regent het toch al een tijdje lekker door. Geen noodweer, meer een lekkere zomerbui.
Hier hoorde we flink wat klappen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef fotostarter het volgende:
Werd flink donker, begon te druppelen en te rommelen, en dat was het. Nu een enkele flits zonder gedonder. Code oranje.... hmf
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan zal mijn Oma wel weer door het huis heen lopen keutelen die broekepoepert
Zie nu dat er rond half 8 ook wel een flinke bui over Arnhem heen trokquote:
Ehv ook, heerlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef Klonk het volgende:
regen of niet, het is wel lekker afgekoeld hier, bijna 10 graden eraf
Ik vind één keer dweilen wel genoeg hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
D'r is een paarse vlek op weg naar deze kant, ben benieuwd of ie in intensiteit toe- of af gaat nemen...
nu je het zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
D'r is een paarse vlek op weg naar deze kant, ben benieuwd of ie in intensiteit toe- of af gaat nemen...
Die hoorde ik ook jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind één keer dweilen wel genoeg hoor
Oeee, zware donder
Inderdaad, er valt echt veel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef Prowl het volgende:
Tis net of Eindhoven opgevreten word door de bui
We gaan voor de tweede keer in een week tijd nat, als ik de echo's van de radar moet geloven.quote:
Hier viel het toen wel mee, meeste viel bij jullie...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
We gaan voor de tweede keer in een week tijd nat, als ik de echo's van de radar moet geloven.
Ik had graag wat harder geblazen, maar helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier viel het toen wel mee, meeste viel bij jullie...
Grappig die verschillen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eindhoven hier misschien iets van 4 druppeltjes, maximaal.
Als je op de radar kijkt lijkt het idd of er een muil open gaat en Eindhoven opgeslokt wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef Prowl het volgende:
Tis net of Eindhoven opgevreten word door de bui
Roffels worden harder.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef -chefke- het volgende:
Het rode gebied gaat VOL over eindhoven heen! oei dat wordt wat!
link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer dat die cam in EHV geen geluid heeft.
Hier 18 graden en regen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom nou niks hierzoverdorrie!!
Hier schijnt de zon met strakblauwe lucht!!
niet eerlijk, jij zit hoger dus ziet het eerder, ik hoor alleen de donder (zit meer naar de reeshof)quote:
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.quote:
Ah oké, die andere had ik namelijk gemist...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.
van t dak afgewaaid?quote:
En in Strijp zat ik al te tellen....afstand 9 tellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.
Doet het prima hier.quote:
hier in Tilburg een hoop gerommel, maar nog geen neerslagquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Erg weinig neerslag nu eigenlijk... dat kan alleen maar lelijk uitpakken wat blikseminslagen betreft.
Lijkt er wel op, ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
omnomnom, hopelijk komt die pluk uit duitsland ook nog even hier over de stad
Hier nog droog... Wel van die lekker zware rrrrrrrrrrrollende donders..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
Flugel of Kapiteintje, roep ff als het begint te regenen bij jullie, kan ik hier optijd de deuren dicht doen
Okquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
Flugel of Kapiteintje, roep ff als het begint te regenen bij jullie, kan ik hier optijd de deuren dicht doen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier nog droog... Wel van die lekker zware rrrrrrrrrrrollende donders..
jah hij komt het eerst bij jullie volgens mijquote:
En Breda code groen.... as always.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens noodweercentrale is Tilburg nu code rood.
Klopt aardig als ik zo zie wat er aan komt. Denk alleen dat het vanaf wat ik hier kan zien alleen het Noordelijk gedeelte zal schampen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens noodweercentrale is Tilburg nu code rood.
lijkt het wel op, als ik voor naar buiten kijk is het lichter dan achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt aardig als ik zo zie wat er aan komt. Denk alleen dat het vanaf wat ik hier kan zien alleen het Noordelijk gedeelte zal schampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het heeft ook keihard geregend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Alkmaar ditoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Qunix het volgende:
Kunnen jullie wat foto's maken? Hier is namelijk alleen maar zon in Amsterdam.
we krijgen zeker weer al het slechte uit den boschquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef YazooW het volgende:
Vanuit Den Bosch richting Tilburg.
[ afbeelding ]
schild breda houdt nu ook de CAPE vastquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Hier in Zwijndrecht zie ik wel donkere luchten :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Foto heb ik 5 min geleden gemaakt, inmiddels is het hele zooitje helemaal ingekakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we krijgen zeker weer al het slechte uit den bosch
Hier hoost het gewoon weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt hier juist weer lichter te worden...
lijkt wel n rolwolkquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef YazooW het volgende:
Vanuit Den Bosch richting Tilburg.
[ afbeelding ]
quote:20:26:27 23-05-12 GROUP-1 Prio 5 Waarschuwing voor extreem weer is ingetrokken
0900005 BRW Veiligheidsregio Gelderland Midden (Hoofd meldkamer)
Geen geweldige foto maar goed, aardig wat water! Het balkon en de tuin zien er ook zo uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Qunix het volgende:
Kunnen jullie wat foto's maken? Hier is namelijk alleen maar zon in Amsterdam.
het staat hier gewoon voor de deurquote:
Wat uiteindelijk helemaal niks gaat worden, wedden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schild breda houdt nu ook de CAPE vast
En zodra het de rivieren over gaat is het niks meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Hier in Zwijndrecht zie ik wel donkere luchten :p
De rivieren hebben geen invloed op onweersbuien. dat is een wijdverspreid fabeltje. Grote meren daarentegen kunnen wel effect hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk helemaal niks gaat worden, wedden?
[..]
En zodra het de rivieren over gaat is het niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
Schadefotos uit brabant:Jij bent even op bezoek geweest en liet een scheet + moest ff pissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relnicht![]()
Jah, die bomen stonden in de wegquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jij bent even op bezoek geweest en liet een scheet + moest ff pissen?
Relnicht
vooral dat verkeersbordquote:
Zoals kapiteintje zegt:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij nog wat gehad brabo ?
Damn had ik dus toch verder moeten rijden, was tot voorbij oosterhout gegaan maar omdat er toen nog niks was ben ik maar omgekeerd en gaan tourenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals kapiteintje zegt:
Een hoop gedonder hier, echt hard. Maar niks van flitsen of regen.
Lijkt allemaal noordelijk van tilburg te trekken meer richting Ketsheuvel en Wolk
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals kapiteintje zegt:
Een hoop gedonder hier, echt hard. Maar niks van flitsen of regen.
Lijkt allemaal noordelijk van tilburg te trekken meer richting Ketsheuvel en Wolk
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen geweldige foto maar goed, aardig wat water! Het balkon en de tuin zien er ook zo uit
[ afbeelding ]
Heftig!quote:
Kapitein zit in west tilburg en Flugel zit in centrum als ik me niet vergisquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)
Te snel geklikt, wilde er drie plaatsen ipv één. Andere 2 staan er nu ook bijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Heftig!
Inmiddels ben ik naar binnen gegaan omdat de zon beetje weg is en ineens behoorlijk begint te waaien (dat waaien is erg lekker).
Tilburg Westquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)
Bij mij regent het niet hoor dus dan kan ik moeilijk roepen he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
GOdver, slecht hoor Flugel en Kapitein
Ik had gezegd dat jullie moesten roepen als het begon te regenen.
Nu hoor ik het van Ophelia en zie ik het
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij regent het niet hoor dus dan kan ik moeilijk roepen he.
Veendam gaat zo kapotquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef Kreupeldicht het volgende:
Vreemd sfeertje, geen mens buiten, geen vogels te horen. Zal wel losgaan zo in het noord'n
ik op de rand van de reeshof hequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?
Nouja, heb in ieder geval een lekkere avond gehad, beter dan die plakmiddag toch? Geen zuchtje wind te bekennen nog, de CAPE gaat hier gewoon weer geruisloos naar de 0 zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vrees voor Breda. Vrezen voor saaiheid.
dieper naar west kan nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crazy-west is extreem-west![]()
Dit is gewoon een buitje, waar blijft het noodweer?
Exact.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?
Ik zie zequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Te snel geklikt, wilde er drie plaatsen ipv één. Andere 2 staan er nu ook bij
Rijen-Oost.quote:
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie de regen als een scherm gewoon naar hier toe komen. Mooi man
Den Bosch begint alweer te rommelen jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
Komt weer onweer aan naar NO-Brabant... blijft echt maar doorgaan zeg
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenen
vanuit rijen gezien woon ik aan de andere kant van de reeshofquote:
stoplichten staan op roodquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Begint door te regenen nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Neuh, wateroverlast enzo is toch allemaal uitgekomen, voor de verandering hebben ze het best goed gedaan volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is toch weer een FAAL voor de knmi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |