lijkt het wel op, als ik voor naar buiten kijk is het lichter dan achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt aardig als ik zo zie wat er aan komt. Denk alleen dat het vanaf wat ik hier kan zien alleen het Noordelijk gedeelte zal schampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het heeft ook keihard geregend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Alkmaar ditoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Qunix het volgende:
Kunnen jullie wat foto's maken? Hier is namelijk alleen maar zon in Amsterdam.
we krijgen zeker weer al het slechte uit den boschquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef YazooW het volgende:
Vanuit Den Bosch richting Tilburg.
[ afbeelding ]
schild breda houdt nu ook de CAPE vastquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Hier in Zwijndrecht zie ik wel donkere luchten :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Foto heb ik 5 min geleden gemaakt, inmiddels is het hele zooitje helemaal ingekakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we krijgen zeker weer al het slechte uit den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |