Roffels worden harder.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef -chefke- het volgende:
Het rode gebied gaat VOL over eindhoven heen! oei dat wordt wat!
link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer dat die cam in EHV geen geluid heeft.
Hier 18 graden en regen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom nou niks hierzoverdorrie!!
Hier schijnt de zon met strakblauwe lucht!!
niet eerlijk, jij zit hoger dus ziet het eerder, ik hoor alleen de donder (zit meer naar de reeshof)quote:
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.quote:
Ah oké, die andere had ik namelijk gemist...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.
van t dak afgewaaid?quote:
En in Strijp zat ik al te tellen....afstand 9 tellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was een nieuwe en die was hier (Vaartbroek) behoorlijk fel om te zien. Denk ergens in de buurt ingeslagen.
Doet het prima hier.quote:
hier in Tilburg een hoop gerommel, maar nog geen neerslagquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Erg weinig neerslag nu eigenlijk... dat kan alleen maar lelijk uitpakken wat blikseminslagen betreft.
Lijkt er wel op, ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
omnomnom, hopelijk komt die pluk uit duitsland ook nog even hier over de stad
Hier nog droog... Wel van die lekker zware rrrrrrrrrrrollende donders..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
Flugel of Kapiteintje, roep ff als het begint te regenen bij jullie, kan ik hier optijd de deuren dicht doen
Okquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
Flugel of Kapiteintje, roep ff als het begint te regenen bij jullie, kan ik hier optijd de deuren dicht doen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier nog droog... Wel van die lekker zware rrrrrrrrrrrollende donders..
jah hij komt het eerst bij jullie volgens mijquote:
En Breda code groen.... as always.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens noodweercentrale is Tilburg nu code rood.
Klopt aardig als ik zo zie wat er aan komt. Denk alleen dat het vanaf wat ik hier kan zien alleen het Noordelijk gedeelte zal schampen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens noodweercentrale is Tilburg nu code rood.
lijkt het wel op, als ik voor naar buiten kijk is het lichter dan achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt aardig als ik zo zie wat er aan komt. Denk alleen dat het vanaf wat ik hier kan zien alleen het Noordelijk gedeelte zal schampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het heeft ook keihard geregend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Alkmaar ditoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Qunix het volgende:
Kunnen jullie wat foto's maken? Hier is namelijk alleen maar zon in Amsterdam.
we krijgen zeker weer al het slechte uit den boschquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef YazooW het volgende:
Vanuit Den Bosch richting Tilburg.
[ afbeelding ]
schild breda houdt nu ook de CAPE vastquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Hier in Zwijndrecht zie ik wel donkere luchten :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef lipjes het volgende:
ik verwacht hier in moerdijk helemaal niks
schild breda is goed actief....
Foto heb ik 5 min geleden gemaakt, inmiddels is het hele zooitje helemaal ingekakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we krijgen zeker weer al het slechte uit den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |