Okquote:
de brandweerscanner is stil. heb de ambulance en politie niet aan staanquote:
zo te zien waait de cam zometeen nog van dat gebouw afquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
2626 bij mij in de buurtquote:
Lekker donker daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
het schild van Breda beschemrt nu ook de CAPE ?quote:
eeeh. waar dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg wordt het ineens heel erg onheilspellend donker.
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.quote:
Hoogwerker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
In Hoogeveen ook hevige regenval, onweer en ik zag net een brandweerwagen langs rijden.
quote:19:33:57 23-05-12 GROUP-1 P 1 Gezondheid (Ass.: rv afhijsen) GEDEMPTE WIJDE WIJK 2 KERKENVELD 038950
0501100 BRW Hoogeveen (Blusploeg A)
0502700 BRW Hoogeveen (HW 8950)
is hier wel bewolkt maar zie nog iet echt ietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.
Dank! Zomerweer.com bookmarked.quote:
Dat waren ze allemaal.quote:
Succesvol schild was succesvolquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nope, ik heb het schild boven Bunschoten aangezet, wij gaan barbieknoeien, en ik wil daarbij geen regen.
Nou, het waaide vlak voor de hoosbui wel bijzonder hard!quote:
hier in west valt het nog meequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij donker aan 't worden hoor.
[ afbeelding ]
vanaf hier was het een hele fletse knal, maar ik was dichtbij.quote:
Nice.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef The_Terminator het volgende:
Toen ik van Groningen terug naar Assen reed over de A28:
[ afbeelding ]
ik liep even naar buiten en keek richting het centrum: je hebt gelijkquote:
Dat hebben we hier al gehad, nog niets bijzonders atm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah zuid-west Eindhoven is het nog niet echt spannend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef YazooW het volgende:
Regen zet hier nu eindelijk door, flitsen ook erbij. Mooi om te zien hoe het donkere gedeelte langzaam aan richting Eindhoven trekt.
cool je ziet t flitsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |