Dat is maar goed ook aan die grote hagelstenen te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb hier geen hagel gehad, wel veel regen!
eerste meldingen in eindhovenquote:19:21:18 23-05-12 GROUP-1 PRIO 2 : Stormschade (Type stormschade: hek/bord/steiger ed) PIETER ZEEMANSTRAAT EIN : 2441
1106974 BRW Eindhoven (Woensel) (Kazernealarm)
1108698 BRW Eindhoven (Woensel) (Lichtkrant)
Ik hoor gerommel, meer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hoor je ook de donders zoals ik ze net beschreef?
Hehe in Oldenzaal ook. Vriendje wou net gaan fietsen, die dacht dat het onweer eindelijk voorbij wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Heftige flits. Behoorlijke boem.
Enschede is nog niet voorbij.
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hmm zag het wel weer inslaan die kant op
en ik zag toch net echt een paar flitsen daar recht naar beneden gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.
Je hoort mij niet klagen! Wil niet zo graag een poffertjespan als auto.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef CklokC het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook aan die grote hagelstenen te zien.
Tja misschien moet ik erbij vermelden dat mijn uitzicht zich beperkt tot richting dukenburg, vanaf graafseweg. Jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
en ik zag toch net echt een paar flitsen daar recht naar beneden gaan?
waar hij nu rijdt, moet ik ook vaak rijdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef CklokC het volgende:
Volg de stormchaser: http://twitcasting.tv/weermelding
mogelijk ambu, brw niks te zienquote:
Huh? Hier op de grens Eindhoven-Veldhoven is het juist weer rustig nu, na eerder wat rukwinden.quote:
jah zag hem ook raar splitsen op buienradarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef YazooW het volgende:
Gebied breidt zich verder uit richting Den Bosch. Eindhoven gaat de volle laag krijgen zo te zien.
ben er wel blij mee, was bang dat dat gebiedje net onder den bosch voorbij ging.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah zag hem ook raar splitsen op buienradar
Valt enorm mee hier, wel wat regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef MaLo het volgende:
Je zou toch verwachten dat Brabant ook een code oranje krijgt...
ik woon een km of 10 ten westen van nijmegen, maar ik kijk over een paar km open veld heen dus kan zowat de hele omgeving in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Tja misschien moet ik erbij vermelden dat mijn uitzicht zich beperkt tot richting dukenburg, vanaf graafseweg. Jij dan?
Maar naast flitsen is er toch nauwelijks iets te beleven?
Wellicht niets mee te maken danquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Huh? Hier op de grens Eindhoven-Veldhoven is het juist weer rustig nu, na eerder wat rukwinden.
Okquote:
de brandweerscanner is stil. heb de ambulance en politie niet aan staanquote:
zo te zien waait de cam zometeen nog van dat gebouw afquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
2626 bij mij in de buurtquote:
Lekker donker daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
het schild van Breda beschemrt nu ook de CAPE ?quote:
eeeh. waar dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg wordt het ineens heel erg onheilspellend donker.
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.quote:
Hoogwerker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
In Hoogeveen ook hevige regenval, onweer en ik zag net een brandweerwagen langs rijden.
quote:19:33:57 23-05-12 GROUP-1 P 1 Gezondheid (Ass.: rv afhijsen) GEDEMPTE WIJDE WIJK 2 KERKENVELD 038950
0501100 BRW Hoogeveen (Blusploeg A)
0502700 BRW Hoogeveen (HW 8950)
is hier wel bewolkt maar zie nog iet echt ietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |