Okquote:
de brandweerscanner is stil. heb de ambulance en politie niet aan staanquote:
zo te zien waait de cam zometeen nog van dat gebouw afquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
2626 bij mij in de buurtquote:
Lekker donker daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
het schild van Breda beschemrt nu ook de CAPE ?quote:
eeeh. waar dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg wordt het ineens heel erg onheilspellend donker.
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.quote:
Hoogwerker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
In Hoogeveen ook hevige regenval, onweer en ik zag net een brandweerwagen langs rijden.
quote:19:33:57 23-05-12 GROUP-1 P 1 Gezondheid (Ass.: rv afhijsen) GEDEMPTE WIJDE WIJK 2 KERKENVELD 038950
0501100 BRW Hoogeveen (Blusploeg A)
0502700 BRW Hoogeveen (HW 8950)
is hier wel bewolkt maar zie nog iet echt ietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best donker hier boven Den Bosch, zouden jullie vanuit Tilburg wel moeten kunnen zien neem ik aan.
Dank! Zomerweer.com bookmarked.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |