Wat is daar mis mee dan? Ze zijn trots dat ze genieten laat ze lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Of gaan ze van die foto's van hun glaasje wijn posten al dan niet op een terrasFucking triest gewoon
Seriously?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik was laatst aan het fitnessen en het was vies warm, komt er zo'n snor in een boerka fitnessenhele slaapzak om en dan ook nog op de loopband hardlopen lol. LOL LOOOL LOOOOOL
Jaquote:
Idd, zielige mensen, beetje sociaal doen, vrienden en een leven hebben, beetje flirten op het terras..... dat moet je toch niet willen manquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Of gaan ze van die foto's van hun glaasje wijn posten al dan niet op een terrasFucking triest gewoon
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zielige mensen, beetje sociaal doen, vrienden en een leven hebben, beetje flirten op het terras..... dat moet je toch niet willen man.
Ja man, mooie foto van schimmelnagels.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje!
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk vloerkleed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking raar he normale mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Spoilers vrind, gebruik ze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik was laatst aan het fitnessen en het was vies warm, komt er zo'n snor in een boerka fitnessenhele slaapzak om en dan ook nog op de loopband hardlopen lol. LOL LOOOL LOOOOOL
quote:
Wat heb je nou aan een foto waarop je alleen iemands onderbenen plus voeten ziet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom is dit een klacht? Is toch juist super leuk dat je benen ziet!
dat je veel vrouwen in je huis hebtquote:
Ik wil juist wèl tieten zien!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wees blij dat je geen tieten te zien krijgt!
Dat is die saus die ze altijd over allochtonisch eten doen toch?quote:
Ik kreeg net op Facebook ook een paar voeten te zien. In slippers, en met rood gelakte nagels. De eigenares van die voeten is 1 meter 60, en weegt inderdaad rond de 100 kilo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef OverRated het volgende:
Ze schamen zich voor hun dikke kop waarschijnlijk.
Oja! Ik vergat nog te melden dat ze 9 van de 10x roodgelakte teennagels showenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Ik kreeg net op Facebook ook een paar voeten te zien. In slippers, en met rood gelakte nagels. De eigenares van die voeten is 1 meter 60, en weegt inderdaad rond de 100 kilo.
Wat wil je daar mee zeggen UBER triest persoon die je bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Fucking raar he normale mensen.
Ik zag van dat omlaaggegroeide schaamhaar op een van de bovenbenen van een chick hmmkaayquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:42 schreef JackieBrown het volgende:
Als ze hun tieten posten worden ze hoerig genoemd dus dan maar benen. Toch een beetje bloot.
Daarnaast gaan gezichtsfoto's vaak mis, zit net je haar gek. Bij lichaamsfoto precies een pose dat je vetrolletjes te zien zijn oid.
Denk ik hoorik plaats zulke foto's niet
Wauwquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zag van dat omlaaggegroeide schaamhaar op een van de bovenbenen van een chick hmmkaay
Op een foto
op facebook
ze is wel lekker maar nu niet meer
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zag van dat omlaaggegroeide schaamhaar op een van de bovenbenen van een chick hmmkaay
Op een foto
op facebook
ze is wel lekker maar nu niet meer
Link naar de pics. Of post ze hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
Ja ze had dus een foto van dr benen en voeten maar je zag van die stugge haren op dr bovenbenen dus ik had zo'n comment geplaatst dat ze daar wel eens mocht harsen..
ja als je dan zo''n foto maakt ...:r
Ik zal ze zometeen ff opzoeken.. Mooie voeten en benen heeft ze zeker maar die pubes zijn gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Link naar de pics. Of post ze hier.
Ok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zal ze zometeen ff opzoeken.. Mooie voeten en benen heeft ze zeker maar die pubes zijn gewoon
Dat zeker niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon FB en al die troep vermijdenverder zijn goeie benen geen crime om te zien.
Het is allemaal een beetje belachelijk te noemen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Of van die gestrekte benen die op een tafeltje liggen, waar dan ook een glaasje wijn op staat. Zo van, kijk mij eens lekker van de zon genieten met een wijntje.
Ik las 'gesopt'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen op Facebook sowieso.
Als ik naar mijn news feed kijk posten de mannen weinig, of wanneer ze posten zijn het informatieve/handige links of grappige en leuke plaatjes en video's.
Vrouwen posten constant wat ze vandaag hebben gedaan of gaan doen, hoe lekker ze op een terrasje zitten of dat ze keihard hebben geshopt in de hitte met hun beste vriendin.
Die moeten doen alsof ze interessant zijn maar stiekem door een bontkraagje gepakt willen worden terwijl ze huilen en zij gewoon doorgaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik naar mijn news feed kijk posten de mannen weinig, of wanneer ze posten zijn het informatieve/handige links of grappige en leuke plaatjes en video's.
Vrouwen posten constant wat ze vandaag hebben gedaan of gaan doen, hoe lekker ze op een terrasje zitten of dat ze keihard hebben geshopt in de hitte met hun beste vriendin.
Dus waar je nu ein-de-lijk achterkomt is dat vrouwen van aandacht houden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nee jij bent een echte clam fixer wou je zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus waar je nu ein-de-lijk achterkomt is dat vrouwen van aandacht houden?
Ja, daar heb je als verlegen nerdje wel Facebook voor nodig denk ik idd.
eeeeehhhm, jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij bent een echte clam fixer wou je zeggen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus waar je nu ein-de-lijk achterkomt is dat vrouwen van aandacht houden?
Ja, daar heb je als verlegen nerdje wel Facebook voor nodig denk ik idd.
Nee, dat heet projectie, omdat jouw leven blijkbaar zo werkt ga je er maar vanuit dat iedereen zo in elkaar zit, en dat is totale onzinquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Het is niet direct aandacht zoeken, het is vooral aan iedereen laten zien hoe geweldig hun leven is, terwijl ze elke dag op weg gaan naar hun zinloze studie, eten bij hun ouders en dan op de bank voor de tv gaan hangen.
Maarja, als ze dan één keer iets doen wat buiten dat patroon valt, dan moet de hele wereld het weten.
Nouja da's tenminste beter dan Twitter, waar ze elke dag vertellen op weg te gaan naar hun studie, aan het eten zijn bij hun ouders en dan op de bank tv te kijken. Nu heb je er ook nog een plaatje van benen bij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Het is niet direct aandacht zoeken, het is vooral aan iedereen laten zien hoe geweldig hun leven is, terwijl ze elke dag op weg gaan naar hun zinloze studie, eten bij hun ouders en dan op de bank voor de tv gaan hangen.
Maarja, als ze dan één keer iets doen wat buiten dat patroon valt, dan moet de hele wereld het weten.
Nee dat heet geen projectie, het is zo omdat ik ze ken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heet projectie, omdat jouw leven blijkbaar zo werkt ga je er maar vanuit dat iedereen zo in elkaar zit, en dat is totale onzin.
Ga eens naar buiten, spreek een vrouw aan en voor je het weet zit je zelf op een terras met een leuke meid.
Sja, ik ken de mensen die het doen op mijn FB ook, en dat zijn lang niet allemaal van die types die jij beschrijft, integendeelquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat heet geen projectie, het is zo omdat ik ze ken.
Verder ga ik vaak genoeg naar buiten en inderdaad, er is niks mis met op een terras zitten met een leuke meid. Alleen ga ik het niet op Facebook zetten.
Een zo'n chick had een foto van dr kut op FB gezet maar dat was dr ex die dat deed ofzo.. best vaag verhaal opzich en die reacties...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Piethur het volgende:
Sowieso worden er heel vaak van die standaardfoto's op Facebook gezet. Een vaak voorkomende is waarbij een meid een sexy pose aanneemt terwijl ze tot haar knieeen in het water staat bij een strandje
Die toevallig tussen haar benen beland was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Een zo'n chick had een foto van dr kut op FB gezet maar dat was dr ex die dat deed ofzo.. best vaag verhaal opzich en die reacties...
Tja ik dacht eerst dat het een mossel was ofzo van afstand dan he
ja maar wtf ook zo''n chick die mij een naaktfilmpje stuurde ik dacht .. wat doe je en wat wil je van me.. ik heb haar ook verwijderd en publiekelijk uitgescholden voor zak hooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die toevallig tussen haar benen beland was.
Zo zul je altijd wel maagd blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
[..]
ja maar wtf ook zo''n chick die mij een naaktfilmpje stuurde ik dacht .. wat doe je en wat wil je van me.. ik heb haar ook verwijderd en publiekelijk uitgescholden voor zak hooi
Ik ben geen maagd meer.. hoevaak moet ik dit zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zul je altijd wel maagd blijven.
We zeggen wel 'stop'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer.. hoevaak moet ik dit zeggen
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Moet ik vertellen hoe die ontmaagding ging dan om je te overtuigen
..i dont even... dude..quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.
Zonder hoofd is het mij niks waard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef senderrr het volgende:
Ik heb liever dat ze foto's van (mooie) benen posten, dan van de mislukte brownies of sushi die ze 'met vriendinnetjes' gemaakt hebben
Moeten ze hun innerlijk ook meteen fotograferen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zonder hoofd is het mij niks waard.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen zeg! Maar laat ik niet het onmogelijk vragen. Een gezicht is voldoende.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten ze hun innerlijk ook meteen fotograferen?
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja wat grappig he? Leuk joh echt, verbergt zn eigen onzekerheid
Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck clubquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Beetje beschamend wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Ga de binnenkant van je wang voelen man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga toch waterfietsen in de Utrechtse gracht man
Word hem neit meer denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck club
Voelt aan als een vaginaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga de binnenkant van je wang voelen man.
hoi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht. Laat dan gewoon iemand een foto van je maken terwijl je daar ligt. Een totaalplaatje is veel leuker.
Okquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Iedereen heeft een stalker nodig tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageertquote:
En ik was hier eerder dus jij volgt mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
gele haas kickt groene haas zijn assquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ik heb net foto gemaakt jonges wie wil mijn benen zien is erg mooi en manelijk
Oh gelukkigquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
Mehquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ja dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageert??
Voel je je soms aangesproken?. Je liet wel een vaag bericht achter in m'n fobo maar die heb ik maar verwijderd...
.
Ik ga dat niet kunnen handlen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
twitter:
schaamhaar op je benen manquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
Lekker 2 verschillende sokken aan en spermavlek op het tapijt fuck jullie allemaal
[ afbeelding ]
geile bear dat je ook bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
Lekker 2 verschillende sokken aan en spermavlek op het tapijt fuck jullie allemaal
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Harig bedoel je zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.quote:
Want? Heb je er trouw elke dag haargroeimiddel op gesmeerd en het vaak gekamd?quote:
Je doet net alsof het vekeerd is terwijl dat in mijn optiek dat niet zo is. En daarnaast:quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Heb je er trouw elke dag haargroeimiddel op gesmeerd en het vaak gekamd?
Dat zou wel een prestatie zijn idd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.
Alleen vrouwen, kinderen en ontvangende homofielen hebben kale schenen.
Je vergeet de categorie wielrenners!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.
Alleen vrouwen, kinderen en ontvangende homofielen hebben kale schenen.
Frustratie dat je alleen homofiele schenen delft zegt wel genoeg over je want jij maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem hoort te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap van je dat het zaad van je vader een Y chromosoom bij zich droeg.
Ze krijgen hem recht op een vrouw en maken kinderen. Dat maakt ze technisch gezien biseksueel, dus er wordt dan alsnog een categorie overgeslagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Wireyess het volgende:
[..]
Die vallen onder die derde categorie natuurlijk
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.
Aseksuelen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.
Rock Hudson is ook twee keer getrouwd. John Travolta en Tom Cruise hebben allebei kinderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze krijgen hem recht op een vrouw en maken kinderen. Dat maakt ze technisch gezien biseksueel, dus er wordt dan alsnog een categorie overgeslagen.
Ik pas me aan aan mijn publiek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Argo het volgende:
[..]Normaal altijd zo groot doen, en nu beredeneren als een tokkie.
Ik maak er geen probleem van, maar jij bent trots op iets waar jezelf niets aan kan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Frustratie dat je alleen homofiele schenen delft zegt wel genoeg over je want jij maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem hoort te zijn.
Trouwen of kinderen krijgen om kinderen te krijgen moet je hem recht krijgen en in een vrouw stoppen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Rock Hudson is ook twee keer getrouwd. John Travolta en Tom Cruise hebben allebei kinderen.
On an unrelated note, wie heeft er op Wikipedia "Tofik Dibi" toegevoegd aan de lijst van homoseksuele politici?
Eigenlijk ben ik geen wielrenner, ik vond je slechts kortzichtig denken. Maar goed je rent weg door het onderwerp aan te passen, door uit de hoogte te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek.
Ben je wielrenner? Dat zou verklaren waarom je zo op je (niet werkende) pik bent getrapt.
Er zijn meer dan genoeg gevallen bekend van brave huisvaders met kroost die homoseksueel blijken te zijn. Kennelijk kan het dus toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Trouwen of kinderen krijgen om kinderen te krijgen moet je hem recht krijgen en in een vrouw stoppen.
Als je een serieuze discussie wilt, dan moet je naar F&L.quote:[..]
Eigenlijk ben ik geen wielrenner, ik vond je slechts kortzichtig denken. Maar goed je rent weg door het onderwerp aan te passen, door uit de hoogte te doen.![]()
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek.
Ben je wielrenner? Dat zou verklaren waarom je zo op je (niet werkende) pik bent getrapt.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook gedaan!! Waarom? Ehm, om aan te tonen hoe wit mijn benen nog zijn.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met meisjes en vrouwen? Zie steeds vaker op facebook een tekst á la "lekker buiten genieten in het zonnetje" als ze achterthuis zitten met daaronder een foto van hun blote benen maar nog vaker alleen van hun voeten
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook gedaan!! Waarom? Ehm, om aan te tonen hoe wit mijn benen nog zijn.....
je doet gekke dingen als je je verveeld.quote:
Daar geef je het antwoord zelf al natuurlijk, dat moeten wel nichten zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er zijn meer dan genoeg gevallen bekend van brave huisvaders met kroost die homoseksueel blijken te zijn. Kennelijk kan het dus toch.
Ik hoop voor je dat die dikke afgestompte worstentenen niet van jou zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
Het is de hoekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die dikke afgestompte worstentenen niet van jou zijn.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent een fucking raar persoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt best wel dikke benen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
heb je een bolle lens ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is de hoek van mijn camera![]()
Niet haten op mijn benen!
Hehehquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, een aardig iemand.
Ohja, ik heb nog maat 46 voor broeken![]()
Het is ook nooit de mooiste manier om een foto te maken, van bovenaf. En maat 36 is slank dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, een aardig iemand.
Ohja, ik heb nog maat 36 voor broeken![]()
Van alleen een maat kan je dat niet zeggen. Iemand die heel tenger gebouwd is heeft met maat 36 misschien al een buikje en is alleen met maat 34 echt slank.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is ook nooit de mooiste manier om een foto te maken, van bovenaf. En maat 36 is slank dus.
Ik ben 1,78.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Van alleen een maat kan je dat niet zeggen. Iemand die heel tenger gebouwd is heeft met maat 36 misschien al een buikje en is alleen met maat 34 echt slank.
edit: oh alleen in broeken zelfs. Nou dan kan er al aardig wat vet op je buik zitten, bij sommige mensen blijven de benen en billen gewoon heel lang slank.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef Arashimashou het volgende:
Ach, een goede avatar maakt veel goed.
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.quote:
ik zal jou eens funderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.
Animequote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Ik stond op het punt hier een anime thread van te maken, maar laat ik es ontopic blijven...
um... tja. Ik heb geen verstand van maten.
Ik vind maat 36 alsnog slank, ook al heeft iemand een buikje.. Natuurlijk wel een heel ander verhaal wanneer je eigenlijk maat 40 hebt maar je met veel geweld jezelf in een maat 36 perst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef JoeyTenowii het volgende:
Meisjes tegenwoordig, ze zetten foto's van benen, drinken en hun nieuwste shop-aanwinsten op Facebook. Maar als ze aan het zonnen zijn of op 't strand liggen zien we geen foto's. Prioriteiten dames, prioriteiten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet meer te redden.
Waar ik vandaan kom is dat heel normaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Twiitch het volgende:
Vertel animefreaks, waarom altijd halve kinderen?
Voel je je niet een beetje vies als ernaar zit te kijken?
Dat is niet echt opbeurend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is dat heel normaal.
Het zijn crepes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind een pratende stapel pannenkoeken ook niet echt opbeurend.
Je was aan het vertellen over de Japanse obsessie met getekende kindjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het niet beter. eeh, tja wat nu.
Waarom zit jij niet in het animetopic?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Sawako
Eigenlijk heb ik de boel nooit afgekeken. Misschien ga ik dat es doen, na A-channel.
[ afbeelding ]
Er is een animetopic? huh?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het animetopic?
Nou ja kindjes... dat laatste plaatje was iemand van ~16?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je was aan het vertellen over de Japanse obsessie met getekende kindjes.
Die moet je dan ook eerst hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
[...]
um... tja. Ik heb geen verstand van maten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat deze benen niet van mij zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 00:07:21 ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef Chai het volgende:
Emo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat deze benen niet van mij zijn
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die dikke afgestompte worstentenen niet van jou zijn.![]()
Ik doe even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat deze benen niet van mij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
Dit is nu het 'laat uw beenwonden zien' topic.
Is niet echt van jou toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat deze benen niet van mij zijnEn zo wel, wat is er gebeurd?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Jawel.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is niet echt van jou toch?En zo wel, wat is er gebeurd?
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.
En meegesleept door een paard over een zandpad (had het halster vast, dus kon niet zo snel loslaten, want je hand zit ook vast zeg maar).
Neigh toch?!?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.
En meegesleept door een paard over een zandpad (had het halster vast, dus kon niet zo snel loslaten, want je hand zit ook vast zeg maar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |