Nee, dat heet projectie, omdat jouw leven blijkbaar zo werkt ga je er maar vanuit dat iedereen zo in elkaar zit, en dat is totale onzinquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Het is niet direct aandacht zoeken, het is vooral aan iedereen laten zien hoe geweldig hun leven is, terwijl ze elke dag op weg gaan naar hun zinloze studie, eten bij hun ouders en dan op de bank voor de tv gaan hangen.
Maarja, als ze dan één keer iets doen wat buiten dat patroon valt, dan moet de hele wereld het weten.
Nouja da's tenminste beter dan Twitter, waar ze elke dag vertellen op weg te gaan naar hun studie, aan het eten zijn bij hun ouders en dan op de bank tv te kijken. Nu heb je er ook nog een plaatje van benen bij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Het is niet direct aandacht zoeken, het is vooral aan iedereen laten zien hoe geweldig hun leven is, terwijl ze elke dag op weg gaan naar hun zinloze studie, eten bij hun ouders en dan op de bank voor de tv gaan hangen.
Maarja, als ze dan één keer iets doen wat buiten dat patroon valt, dan moet de hele wereld het weten.
Nee dat heet geen projectie, het is zo omdat ik ze ken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heet projectie, omdat jouw leven blijkbaar zo werkt ga je er maar vanuit dat iedereen zo in elkaar zit, en dat is totale onzin.
Ga eens naar buiten, spreek een vrouw aan en voor je het weet zit je zelf op een terras met een leuke meid.
Sja, ik ken de mensen die het doen op mijn FB ook, en dat zijn lang niet allemaal van die types die jij beschrijft, integendeelquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat heet geen projectie, het is zo omdat ik ze ken.
Verder ga ik vaak genoeg naar buiten en inderdaad, er is niks mis met op een terras zitten met een leuke meid. Alleen ga ik het niet op Facebook zetten.
Een zo'n chick had een foto van dr kut op FB gezet maar dat was dr ex die dat deed ofzo.. best vaag verhaal opzich en die reacties...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Piethur het volgende:
Sowieso worden er heel vaak van die standaardfoto's op Facebook gezet. Een vaak voorkomende is waarbij een meid een sexy pose aanneemt terwijl ze tot haar knieeen in het water staat bij een strandje
Die toevallig tussen haar benen beland was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Een zo'n chick had een foto van dr kut op FB gezet maar dat was dr ex die dat deed ofzo.. best vaag verhaal opzich en die reacties...
Tja ik dacht eerst dat het een mossel was ofzo van afstand dan he
ja maar wtf ook zo''n chick die mij een naaktfilmpje stuurde ik dacht .. wat doe je en wat wil je van me.. ik heb haar ook verwijderd en publiekelijk uitgescholden voor zak hooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die toevallig tussen haar benen beland was.
Zo zul je altijd wel maagd blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
[..]
ja maar wtf ook zo''n chick die mij een naaktfilmpje stuurde ik dacht .. wat doe je en wat wil je van me.. ik heb haar ook verwijderd en publiekelijk uitgescholden voor zak hooi
Ik ben geen maagd meer.. hoevaak moet ik dit zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zul je altijd wel maagd blijven.
We zeggen wel 'stop'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer.. hoevaak moet ik dit zeggen
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Moet ik vertellen hoe die ontmaagding ging dan om je te overtuigen
..i dont even... dude..quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.
Zonder hoofd is het mij niks waard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef senderrr het volgende:
Ik heb liever dat ze foto's van (mooie) benen posten, dan van de mislukte brownies of sushi die ze 'met vriendinnetjes' gemaakt hebben
Moeten ze hun innerlijk ook meteen fotograferen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zonder hoofd is het mij niks waard.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.
Als dat eens zou kunnen zeg! Maar laat ik niet het onmogelijk vragen. Een gezicht is voldoende.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten ze hun innerlijk ook meteen fotograferen?
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja wat grappig he? Leuk joh echt, verbergt zn eigen onzekerheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |