Je hebt best wel dikke benen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
heb je een bolle lens ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is de hoek van mijn camera![]()
Niet haten op mijn benen!
Hehehquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, een aardig iemand.
Ohja, ik heb nog maat 46 voor broeken![]()
Het is ook nooit de mooiste manier om een foto te maken, van bovenaf. En maat 36 is slank dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, een aardig iemand.
Ohja, ik heb nog maat 36 voor broeken![]()
Van alleen een maat kan je dat niet zeggen. Iemand die heel tenger gebouwd is heeft met maat 36 misschien al een buikje en is alleen met maat 34 echt slank.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is ook nooit de mooiste manier om een foto te maken, van bovenaf. En maat 36 is slank dus.
Ik ben 1,78.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Van alleen een maat kan je dat niet zeggen. Iemand die heel tenger gebouwd is heeft met maat 36 misschien al een buikje en is alleen met maat 34 echt slank.
edit: oh alleen in broeken zelfs. Nou dan kan er al aardig wat vet op je buik zitten, bij sommige mensen blijven de benen en billen gewoon heel lang slank.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef Arashimashou het volgende:
Ach, een goede avatar maakt veel goed.
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.quote:
ik zal jou eens funderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.
Animequote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Ik stond op het punt hier een anime thread van te maken, maar laat ik es ontopic blijven...
um... tja. Ik heb geen verstand van maten.
Ik vind maat 36 alsnog slank, ook al heeft iemand een buikje.. Natuurlijk wel een heel ander verhaal wanneer je eigenlijk maat 40 hebt maar je met veel geweld jezelf in een maat 36 perst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je slank bent hoor, maar ik vind zulke uitspraken aan de hand van maten gewoon ongefundeerd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef JoeyTenowii het volgende:
Meisjes tegenwoordig, ze zetten foto's van benen, drinken en hun nieuwste shop-aanwinsten op Facebook. Maar als ze aan het zonnen zijn of op 't strand liggen zien we geen foto's. Prioriteiten dames, prioriteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |