Trouwen of kinderen krijgen om kinderen te krijgen moet je hem recht krijgen en in een vrouw stoppen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Rock Hudson is ook twee keer getrouwd. John Travolta en Tom Cruise hebben allebei kinderen.
On an unrelated note, wie heeft er op Wikipedia "Tofik Dibi" toegevoegd aan de lijst van homoseksuele politici?
Eigenlijk ben ik geen wielrenner, ik vond je slechts kortzichtig denken. Maar goed je rent weg door het onderwerp aan te passen, door uit de hoogte te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek.
Ben je wielrenner? Dat zou verklaren waarom je zo op je (niet werkende) pik bent getrapt.
Er zijn meer dan genoeg gevallen bekend van brave huisvaders met kroost die homoseksueel blijken te zijn. Kennelijk kan het dus toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Trouwen of kinderen krijgen om kinderen te krijgen moet je hem recht krijgen en in een vrouw stoppen.
Als je een serieuze discussie wilt, dan moet je naar F&L.quote:[..]
Eigenlijk ben ik geen wielrenner, ik vond je slechts kortzichtig denken. Maar goed je rent weg door het onderwerp aan te passen, door uit de hoogte te doen.![]()
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek.
Ben je wielrenner? Dat zou verklaren waarom je zo op je (niet werkende) pik bent getrapt.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.
heb ik gisteren ook gedaan!! Waarom? Ehm, om aan te tonen hoe wit mijn benen nog zijn.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met meisjes en vrouwen? Zie steeds vaker op facebook een tekst á la "lekker buiten genieten in het zonnetje" als ze achterthuis zitten met daaronder een foto van hun blote benen maar nog vaker alleen van hun voeten
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook gedaan!! Waarom? Ehm, om aan te tonen hoe wit mijn benen nog zijn.....
je doet gekke dingen als je je verveeld.quote:
Daar geef je het antwoord zelf al natuurlijk, dat moeten wel nichten zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er zijn meer dan genoeg gevallen bekend van brave huisvaders met kroost die homoseksueel blijken te zijn. Kennelijk kan het dus toch.
Ik hoop voor je dat die dikke afgestompte worstentenen niet van jou zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
Het is de hoekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die dikke afgestompte worstentenen niet van jou zijn.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent een fucking raar persoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |