Wat is daar mis mee dan? Ze zijn trots dat ze genieten laat ze lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Of gaan ze van die foto's van hun glaasje wijn posten al dan niet op een terrasFucking triest gewoon
Seriously?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik was laatst aan het fitnessen en het was vies warm, komt er zo'n snor in een boerka fitnessenhele slaapzak om en dan ook nog op de loopband hardlopen lol. LOL LOOOL LOOOOOL
Jaquote:
Idd, zielige mensen, beetje sociaal doen, vrienden en een leven hebben, beetje flirten op het terras..... dat moet je toch niet willen manquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Of gaan ze van die foto's van hun glaasje wijn posten al dan niet op een terrasFucking triest gewoon
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zielige mensen, beetje sociaal doen, vrienden en een leven hebben, beetje flirten op het terras..... dat moet je toch niet willen man.
Ja man, mooie foto van schimmelnagels.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje!
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk vloerkleed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking raar he normale mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Spoilers vrind, gebruik ze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Conflict het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Ik was laatst aan het fitnessen en het was vies warm, komt er zo'n snor in een boerka fitnessenhele slaapzak om en dan ook nog op de loopband hardlopen lol. LOL LOOOL LOOOOOL
quote:
Wat heb je nou aan een foto waarop je alleen iemands onderbenen plus voeten ziet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom is dit een klacht? Is toch juist super leuk dat je benen ziet!
dat je veel vrouwen in je huis hebtquote:
Ik wil juist wčl tieten zien!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wees blij dat je geen tieten te zien krijgt!
Dat is die saus die ze altijd over allochtonisch eten doen toch?quote:
Ik kreeg net op Facebook ook een paar voeten te zien. In slippers, en met rood gelakte nagels. De eigenares van die voeten is 1 meter 60, en weegt inderdaad rond de 100 kilo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef OverRated het volgende:
Ze schamen zich voor hun dikke kop waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |