Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck clubquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Beetje beschamend wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Ga de binnenkant van je wang voelen man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga toch waterfietsen in de Utrechtse gracht man
Word hem neit meer denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck club
Voelt aan als een vaginaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga de binnenkant van je wang voelen man.
hoi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht. Laat dan gewoon iemand een foto van je maken terwijl je daar ligt. Een totaalplaatje is veel leuker.
Okquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Iedereen heeft een stalker nodig tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageertquote:
En ik was hier eerder dus jij volgt mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
gele haas kickt groene haas zijn assquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ik heb net foto gemaakt jonges wie wil mijn benen zien is erg mooi en manelijk
Oh gelukkigquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
Mehquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ja dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageert??
Voel je je soms aangesproken?. Je liet wel een vaag bericht achter in m'n fobo maar die heb ik maar verwijderd...
.
Ik ga dat niet kunnen handlen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
twitter:
schaamhaar op je benen manquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
Lekker 2 verschillende sokken aan en spermavlek op het tapijt fuck jullie allemaal
[ afbeelding ]
geile bear dat je ook bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
Lekker 2 verschillende sokken aan en spermavlek op het tapijt fuck jullie allemaal
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Harig bedoel je zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik lees nooit fictie.
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.quote:
Want? Heb je er trouw elke dag haargroeimiddel op gesmeerd en het vaak gekamd?quote:
Je doet net alsof het vekeerd is terwijl dat in mijn optiek dat niet zo is. En daarnaast:quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Heb je er trouw elke dag haargroeimiddel op gesmeerd en het vaak gekamd?
Dat zou wel een prestatie zijn idd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.
Alleen vrouwen, kinderen en ontvangende homofielen hebben kale schenen.
Je vergeet de categorie wielrenners!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch, mannelijk.
Alleen vrouwen, kinderen en ontvangende homofielen hebben kale schenen.
Frustratie dat je alleen homofiele schenen delft zegt wel genoeg over je want jij maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem hoort te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap van je dat het zaad van je vader een Y chromosoom bij zich droeg.
Ze krijgen hem recht op een vrouw en maken kinderen. Dat maakt ze technisch gezien biseksueel, dus er wordt dan alsnog een categorie overgeslagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Wireyess het volgende:
[..]
Die vallen onder die derde categorie natuurlijk
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.
Aseksuelen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen die de hele dag rondfietsen in strakke pakjes met geschoren benen? En na zoveel uur op zo'n oncomfortabel zadel hun perineum te hebben vernield, krijgen ze echt geen erecties meer. Lijkt me duidelijk tot welke categorie zij behoren.
Rock Hudson is ook twee keer getrouwd. John Travolta en Tom Cruise hebben allebei kinderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze krijgen hem recht op een vrouw en maken kinderen. Dat maakt ze technisch gezien biseksueel, dus er wordt dan alsnog een categorie overgeslagen.
Ik pas me aan aan mijn publiek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Argo het volgende:
[..]Normaal altijd zo groot doen, en nu beredeneren als een tokkie.
Ik maak er geen probleem van, maar jij bent trots op iets waar jezelf niets aan kan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Frustratie dat je alleen homofiele schenen delft zegt wel genoeg over je want jij maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem hoort te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |