Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck clubquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Beetje beschamend wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij probeert altijd zo moeilijk hard jezelf te bewijzen
Ga de binnenkant van je wang voelen man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga toch waterfietsen in de Utrechtse gracht man
Word hem neit meer denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil meedoen met jullie met jullie participeren.. WAT MOET IK DOEN.. ik ben wel lid van de donald duck club
Voelt aan als een vaginaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga de binnenkant van je wang voelen man.
hoi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht. Laat dan gewoon iemand een foto van je maken terwijl je daar ligt. Een totaalplaatje is veel leuker.
Okquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Iedereen heeft een stalker nodig tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom volg jij mij de hele tijd.
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageertquote:
En ik was hier eerder dus jij volgt mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
gele haas kickt groene haas zijn assquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ik heb net foto gemaakt jonges wie wil mijn benen zien is erg mooi en manelijk
Oh gelukkigquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik m'n smilies vergeten ben... mijn post lijkt nu veel te serieus.
Mehquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
ja dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik citeerde 2NutZ, niet jou... dus waarom jij dan reageert??
Voel je je soms aangesproken?. Je liet wel een vaag bericht achter in m'n fobo maar die heb ik maar verwijderd...
.
Ik ga dat niet kunnen handlen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef o.us het volgende:
twitter:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |