Keiharde onweer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar verpest het nou niet.
Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Intronic het volgende:
mensen nu binnen in kantoren zettenslaven zijn we meer niet
Nou ja, dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.5 en 6.5.
omgg
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaaktquote:
Wat sta je gemiddeld dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaakt
Toen ik examen had keken ze het in één keer na en als je gezakt was kreeg je een telefoontje 'tussen 09:00 en 18:00', dikke paniek als er dan iemand belde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaakt
jupquote:
Weetje ik vind het wel lekker juist met die hitte fietsen. Gewoon rustig gangetje, af en toe afstappen bij een tempeltje, beetje doorheen strompelen. Veel water drinken enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WIj hadden ook een fietstocht gedaan in Yangshuo, beetje omgeving erbij, moonhill er tussendoor, maar fietsen midden op de dag bij 40 graden is niet echt tof inderdaad
Klopt, ik heb vorig jaar ookal examen gedaan maar gezaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik examen had keken ze het in één keer na en als je gezakt was kreeg je een telefoontje 'tussen 09:00 en 18:00', dikke paniek als er dan iemand belde.
ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Saisai het volgende:
Ik heb mn voet overbelast en kan daardoor niet werken. nu moet ik verplicht thuis op mn kont zitten met dit lekkere weer.
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vorig jaar ookal examen gedaan maar gezaktik moet dit jaar dus wel.
Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?
Dat was bij ons dus niet het geval. Daar zat het tempo er wel achter in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje ik vind het wel lekker juist met die hitte fietsen. Gewoon rustig gangetje, af en toe afstappen bij een tempeltje, beetje doorheen strompelen. Veel water drinken enzo
Genieten
Dan mag je wat leuks uitkiezen op niveau 1 van het MBO. Niet echt aan te raden dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?
Ja, een 6 jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je een 4.1 halen en sta je nog een 6.
Serieus? Ook als je bijvoorbeeld vwo doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan mag je wat leuks uitkiezen op niveau 1 van het MBO. Niet echt aan te raden dus.
Maar kom opquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.
een 6 is geslaagd, nerdje!quote:
Volgens mij mag je na 2 keer falen op HAVO en VWO instromen op MBO 4, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieus? Ook als je bijvoorbeeld vwo doet?
Ik heb vrijdag een SE voor ak.quote:
Aangezien leerplicht tot 18 jaar is nu zal het wel de vavo worden dan. Maar je bent nog niet gezakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.
Harde maatregelen wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij mag je na 2 keer falen op HAVO en VWO instromen op MBO 4, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kom op. 2 keer achter elkaar plompzakken op vmbo-niveau. Dat zou wel echt erg zijn.
Eerste keer zakken kwam door prive omstandigheden. En nu gelden er nieuwe regels: je moet voor CE en SE beide 5,5 voor ALLE vakken gemiddeld staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kom op. 2 keer achter elkaar zakken op vmbo-niveau. Dat zou wel echt erg zijn.
Ja dus? Tis maar vmbo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerste keer zakken kwam door prive omstandigheden. En nu gelden er nieuwe regels: je moet voor CE en SE beide 5,5 voor ALLE vakken gemiddeld staan.
Voor een vmbo'er kan het net zo zwaar zijn als vwo voor een vwo'er.quote:
dan krijg je een bezem en mag je perron schoonmaken met koninginnedagquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
ik welquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Voor een vmbo'er kan het net zo zwaar zijn als vwo voor een vwo'er.
Niet iedereen daar is een ongemotiveerde luilak.
Als je dus dat twee keer niet kunt halen moet je (helaas) nog een niveautje zakken. Niks mis mee, maar is gewoon zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
quote:
ik ben niet enige hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Met jou als uitzondering natuurlijk.
Nee, maar als iemand bewezen heeft het tot het examen vwo te kunnen schoppen en ze dan maar op mbo 4 neer te plempen is wel een lange weg naar beneden.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ja misschien kun je ook VAVO of HAVO 5 doen hoor, maar dat weet ik niet precies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand bewezen heeft het tot het examen vwo te kunnen schoppen en ze dan maar op mbo 4 neer te plempen is wel een lange weg naar beneden.
Lollig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan krijg je een bezem en mag je perron schoonmaken met koninginnedag
Voor leren hoef je dan ook niet slim te zijn, maar blijkbaar snappen sommige mensen dat nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik niet zo slim als jij ben
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja misschien kun je ook VAVO of HAVO 5 doen hoor, maar dat weet ik niet precies.
deze manquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor leren hoef je dan ook niet slim te zijn, maar blijkbaar snappen sommige mensen dat nog steeds niet.
Klopt. Maar je moet je wel goed kunnen concentreren en goed stof kunnen opslaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor leren hoef je dan ook niet slim te zijn, maar blijkbaar snappen sommige mensen dat nog steeds niet.
Ook dat kun je oefenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet je wel goed kunnen concentreren en goed stof kunnen opslaan.
Sorry dat ik dat niet zo goed als jou kan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet je wel goed kunnen concentreren en goed stof kunnen opslaan.
Sorry dat ik dat niet zo goed als jou kan.
quote:
Ga jankenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
reacties op fb doen het ineens niet meer maar dat is maar goed ook anders had ik een gigantisch stroom aan onaardige tekst getypt op iemand die zegt; 'ik zweet me dood in de trein met een tshirtje en een korte broek aan, ik heb medelijden met die man in pak'
tyf op, kortebroek en t-shirtje met 24 graden is helemaal niet warm, zeker niet in een gekoelde trein
komt omdat ik veel water drink manquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga janken. Jezus jij hebt ook altijd wat te zeiken.
Nederland zeiklandquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga janken. Jezus jij hebt ook altijd wat te zeiken.
Wat wil je weten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie helpt me met oefenen dan? Mijn school iig niet.
Maar als je het niet hebt dan heb je het niet, niet iedereen heeft even veel bagage als jou oh machtige SRquote:
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil wel bijles geven, maar de reiskosten zijn een beetje hoogquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten. Ik wil me gewoon goed kunnen concentreren en makkelijker stof kunnen opslaan.quote:
Rook wietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten. Ik wil me gewoon goed kunnen concentreren en makkelijker stof kunnen opslaan.
Dat moet je zelf doen. Iniatief tonen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar als je het niet hebt dan heb je het niet, niet iedereen heeft even veel bagage als jou oh machtige SR.
Ik ga dan ook een partij oprichten:quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?
Ik moet mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtfquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. Iniatief tonen enzo.
[..]
Doe gewoon normaal.
Onzin, het onderwijs in Nederland is redelijk goed in verhouding met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet ik mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtf
Jij kan je echt heel slecht verplaatsen in mensen die moeite hebben met leren.
omdat moeite met leren juist onzin is, gewoon aandachttrekkerij omdat je lui en onzorgvuldig bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring met azie is juist dat ze met postcards naar mij toekomen dat ze geen school kunnen betalen en of ik ze een dollar wil gevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Onzin, het onderwijs in Nederland is redelijk goed in verhouding met de rest van de wereld.
En kom niet aan met onderwijs in Azië, we weten allemaal dat de kinderen zich daar rot leren dankzij hun ouders.
Door klein te beginnen, als je bijvoorbeeld tien plaatsen op een landkaart moet leren beginnen met drie, dat een kwartier doen en even pauze, dan weer die drie herhalen en zo ga je ze allemaal na. Je moet niet proberen alles tegelijk te leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtf
Zoals wat dan? Mijn school helpt me niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.
Winnequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
WTf deze tekst:
Ze komen nat voor de boy, ik laat ze in hun sop gaar koken.
Dafuq.
Daar moet je zelf achter komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Totaal niet.quote:Jij kan je echt heel slecht verplaatsen in mensen die moeite hebben met leren.
sowieso jezelf laten overhoren door je ouders, je moet autodidact zijn; je leert niets als je het voorgekauwd krijgtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
Mwah het is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Op de basisschool wordt meestal al vrij snel duidelijk wie goed kan leren en wie er aanleg voor heeft. Die topo toetsen bijvoorbeeld.
Ik vulde die shit in, daarna las ik het 2 of 3 keer en weet die krengen nog steeds redelijk uit mijn hoofd. Andere deden er een hele dag met papa en mama voor leren en hadden nog maar een 5 terwijl ik een 10 had.
Ik heb het dan ook over landen als Korea en Japan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat moeite met leren juist onzin is, gewoon aandachttrekkerij omdat je lui en onzorgvuldig bent.
[..]
Oh mijn ervaring met azie is juist dat ze met postcards naar mij toekomen dat ze geen school kunnen betalen en of ik ze een dollar wil geven
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbarequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Mijn school helpt me niet.
ik geloof niet dat DV degene is die jankt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.
huiswerkhulp wat een geldklopperijquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbare![]()
G to the oogle.
Daar heb ik toch geen tijd voor johquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door klein te beginnen, als je bijvoorbeeld tien plaatsen op een landkaart moet leren beginnen met drie, dat een kwartier doen en even pauze, dan weer die drie herhalen en zo ga je ze allemaal na. Je moet niet proberen alles tegelijk te leren.
Wat? Jij hebt een achterlijke ongenuanceerde mening maar wanneer ik die heb is het erg? Kus hoorquote:
nee man, anders heeft vwo geen waarde meer en moet ik ook simpele beroepen als schoonmaker en houthakker uitvoerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat DV degene is die jankt.
als ik jou en spouwer zou moeten geloven zou iedereen dus vwo en de uni kunnen doen als ze zich maar genoeg inzetten?
dat is gewoon niet zo..
Hoezo dat? Als je dat goed verdeelt en het in kleine stappen doet ben je er per dag juist helemaal niet lang mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor johDan zit ik elke avond achter m'n bureau met school bezig. Weg sociaal leven.
Nee dat zeg ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik jou en spouwer zou moeten geloven zou iedereen dus vwo en de uni kunnen doen als ze zich maar genoeg inzetten?
dat is gewoon niet zo..
Ik heb geen achterlijke ongenuanceerde mening. Dat maak jij er van. Verder kijken dan je neus lang is enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt een achterlijke ongenuanceerde mening maar wanneer ik die heb is het erg? Kus hoor
Dan snap je hun hele punt niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon niet zo..
Ook ouders zijn overrated. Zei hij dat nou echt?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso jezelf laten overhoren door je ouders, je moet autodidact zijn; je leert niets als je het voorgekauwd krijgt
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbare![]()
G to the oogle.
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb geen achterlijke ongenuanceerde mening. Dat maak jij er van. Verder kijken dan je neus lang is enzo.
Omdat het best nog wel veel is wat we moeten leren/onthouden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als je dat goed verdeelt en het in kleine stappen doet ben je er per dag juist helemaal niet lang mee bezig.
Ooit gehoord van bijles?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.
Volgens mij kun je zelfs naar een psycholoog als je concentratieproblemen hebt. Of coaching weet ik hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.
sowieso zelfstandigheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook ouders zijn overrated. Zei hij dat nou echt?!Ja.
Heb me nooit laten overhoren door mijn ouders, hadden zij geen tijd voor/zin in en ik kan het ook prima alleen. Gewoon zélf leren. Jezelf overhoren. Je moet tenslotte ook zelf die shit maken. Zelfstandig zijn ftw.![]()
Bij mij op school hebben we een keuzevak; leren leren. Dan leer je hoe je moet leren, veel dames uit me klas (toeval?) hebben dat gedaan en het helpt. Dus je kunt het wel leren, alleen moet je wel weten hoe.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.
Daarom plan je dat goed en op tijd in zodat je tijd genoeg hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat het best nog wel veel is wat we moeten leren/onthouden.
Jij vraagt geld om je vriendin bijles te geven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
Ik gaf altijd bijles aan mijn ex op de middelbare school.Scheikunde en wiskunde. 10 euro per uur van haar ouders krijgen.
ik snap spees wel vaker nietquote:
Ik zou haast zeggen dat je niet openstaat voor nieuwe manieren van leren en beetje bekrompen bent; maar neeee dat zou helemaal niet kunnen want dat ben jij helemaal niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat geven ze welmaar dat helpt ook geen ene flikker.
Daar ging het helemaal niet omquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Typisch het volgende:
conclusie: DV begint gewoon haar eigen tattoo bob shop, nou dikke prima.
Die niveau discussies altijd.
Dat kreeg ik, hoefde geen geld. Overigens was het halverwege mijn vriendin niet meer, maar hosselaar als ik ben gewoon nog steeds bijles geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij vraagt geld om je vriendin bijles te geven?
Hmja, kan ik wel even doen ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders een keer langs gaan bij de GGD ofzo, huisartsen zijn van die mensen die het niets boeitals je maar niet half dood in de stoel zit vinden ze het dikke prima
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon niet zo..
Ik kom undercover naar die meet van je en pak je zonnebril af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
mensen hier kunnen niet discussiëren omdat autistische mongolen
Dit zijn de ongenuanceerde meningen waar ik van houd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
mensen hier kunnen niet discussiëren omdat autistische mongolen
Waar haal je dat uit? Ik heb 2 jaar bijles gehad hier op school. En blijkbaar helpt het niks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat je niet openstaat voor nieuwe manieren van leren en beetje bekrompen bent; maar neeee dat zou helemaal niet kunnen want dat ben jij helemaal niet!
of niet hardwerken en niet oefenen en het halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.
Waarom denkt iedereen dat vmbo-ers zielig zijn, niks kunnen en dat vwo-ers alles maar aangewaaid krijgen. Voor vwo hoef je niet slim te zijn. Echt niet. Veel oefenen en hard werken is een veel belangrijkere factor.
Hoiquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of niet hardwerken en niet oefenen en het halen
Dit is nogal tegenstrijdig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.
omdat als je met je kop er in gaat van; ik leer op deze manier en je wilt er niet van afstappen.. dan zit je daar inderdaad 2 jaar voor nietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Ik heb 2 jaar bijles gehad hier op school. En blijkbaar helpt het niks.
Oja, fuck.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij pijpt voor cijfers dus ga niet pimpen
ik voel me sowieso best goed vandaag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap mezelf soms ook niet, voel je je nu wat beter?
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of niet hardwerken en niet oefenen en het halen
Neh ik zeg toch niks over vmbo? Dat was spouwer. Ik heb het over 'niet kunnen leren'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me sowieso best goed vandaag.
en misschien ik het punt ook wel een beetje gemist omdat ik niet alles heel precies nalees (ik moet ook nog werken tussendoor)
maar het gewoon een beetje denigrerend over..
Pijpen is anders best hard werken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij pijpt voor cijfers dus ga niet pimpen
Hé, ik stond open voor nieuwe dingen anders ging ik niet 2 jaar naar die bijles want het was niet verplicht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat als je met je kop er in gaat van; ik leer op deze manier en je wilt er niet van afstappen.. dan zit je daar inderdaad 2 jaar voor niets
grote kans dat het zo is gegaan; anders had je er wel wat aan gehad
ja dames en heren, dat is mijn arm als resultaat van fietsen in de zonquote:
Vertel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pijpen is anders best hard werken.
Dat is PrOquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Metalfrost het volgende:
Ja maar vmbo staat meestal gelijk aan 'niet kunnen leren'.
ik kon me ook nooit echt contreren of lang leren ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik zeg toch niks over vmbo? Dat was spouwer. Ik heb het over 'niet kunnen leren'.
klagen; echt de oplossing voor een probleem moet je eerst bij jezelf zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik stond open voor nieuwe dingen anders ging ik niet 2 jaar naar die bijles want het was niet verplicht.
Eerste jaar hielp het niks, klacht ingediend, 2e jaar was er gewoon niks veranderd ondanks de klacht.
Nee daar ben ik het niet mee eens. Er zijn inderdaad heel veel vmbo-ers die veel hoger aankunnen maar omdat ze niets doen niet verder komen dan mbo. Maar er zijn ook mensen die het echt niet aan kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.
Waarom denkt iedereen dat vmbo-ers zielig zijn, niks kunnen en dat vwo-ers alles maar aangewaaid krijgen. Voor vwo hoef je niet slim te zijn. Echt niet. Veel oefenen en hard werken is een veel belangrijkere factor.
Kijk alleen al naar jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je ziet wat voor klapjosti's bij mij op het vwo zaten trouwens
voor haar niet meer hoor ondertussenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pijpen is anders best hard werken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
klagen; echt de oplossing voor een probleem moet je eerst bij jezelf zoeken
Slap gezever.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens. Er zijn inderdaad heel veel vmbo-ers die veel hoger aankunnen maar omdat ze niets doen niet verder komen dan mbo. Maar er zijn ook mensen die het echt niet aan kunnen.
De één leert nou eenmaal iets makkelijker dan de ander.
True.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
voor haar niet meer hoor ondertussen
Ach, je hebt gewoon zo'n hekel aan mij dat je me geen gelijk wilt geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
Hey ik ben DV en ik kan niet goed leren; het ligt dus aan de leraren en de lessen
Daarom neem ik bijles; het help nog steeds niet.. nu ligt het ook aan de bijles-leraar![]()
DAT HET NIET AAN DE BIJLES LIGT MAAR AAN JOU. DAT JIJ MET JE BEKROMPEN KOP NIETS OPSTEEKT HEEFT NIET TE MAKEN MET SLECHTE UITLEG MAAR DAT HEEFT TE MAKEN MET JOUW MANIER VAN LEREN. VOLGENS MIJ SNAP JIJ HET NIET..quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]_?
Ik ging naar die bijles omdat ik van mezelf wist dat ik hulp nodig had, dan verwacht je hulp te krijgen en dan krijg je het niet. Dan dien je een klacht in dat er niet geholpen wordt terwijl ik duidelijk aangeef dat ik iets wil veranderen, en dan luisteren ze er nog niet naar.
Wat begrijp je niet
Ariërs über alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
ligt aan je blauwe ogen, daar halen we alles mee
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DAT HET NIET AAN DE BIJLES LIGT MAAR AAN JOU. DAT JIJ MET JE BEKROMPEN KOP NIETS OPSTEEKT HEEFT NIET TE MAKEN MET SLECHTE UITLEG MAAR DAT HEEFT TE MAKEN MET JOUW MANIER VAN LEREN. VOLGENS MIJ SNAP JIJ HET NIET..
naja volgens mij snap je wel meer niet
Tuurlijk dv, je hebt gelijk joh!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, je hebt gewoon zo'n hekel aan mij dat je me geen gelijk wilt geven.
Sportief.
Deze manquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk dv, je hebt gelijk joh!
Ik geef je geen gelijk omdat ik een hekel aan je heb; niet omdat je gewoon absoluut geen punt maakt en jouw argumenten net zo sterk zijn als een man zonder armen in een touwtrekwedstrijd. Tuurlijk joh
Nope, ik heb 3 jaar lang bijles gegeven. Sommige mensen werken er echt kei hard aan en daarbij lukt het toch niet. Je kan feiten er wel instampen maar sommige onthouden dat gewoon niet of halen het door elkaar, als je vwo doet gaat alles in een redelijk hoog tempo dus dat kan al niet, en dan zal ik maar niet beginnen over inzicht vragen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs chimpansee's kunnen het dus halen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?
Jij snapt het niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs chimpansee's kunnen het dus halen.
Dan ligt het toch aan jou, dat je niks van (bij)les opsteekt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?
Jij snapt het niet.
Je hebt het geduld er niet voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
echt je kan jou niet wat duidelijk maken; daar ligt het probleem. je bent echt zo koppig als poep met korrels
Ja, dat geef ik ook aldoor toequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan jou, dat je niks van (bij)les opsteekt?
Nee want dan krijg je zo'n bijles geval; over 2 jaar heb je nog niet begrepen wat ik zeg en dan ga je nog een klacht indienen tegen mij ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt het geduld er niet voor.
Dan leer je dus niet goed. Stampen werkt ook gewoon niet. Je kan 5 uur woordjes stampen, maar als je het niet toe kunt passen heb je er natuurlijk nies aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 3 jaar lang bijles gegeven. Sommige mensen werken er echt kei hard aan en daarbij lukt het toch niet. Je kan feiten er wel instampen maar sommige onthouden dat gewoon niet of halen het door elkaar, als je vwo doet gaat alles in een redelijk hoog tempo dus dat kan al niet, en dan zal ik maar niet beginnen over inzicht vragen.
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen mutsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
Het moet van twee kanten komen. Leraren moeten het je uitleggen, jij moet er vervolgens aan gaan werken door veel te oefenen. Wat een discussiequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
Natuurlijk, tot een bepaald niveau. Leraren zijn ook maar mensen die gewoon zsm naar huis willen, zeker als ze niet meer betaald krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hou je waffel jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat een prachtige discussie met dit mooie weer.
Ik heb het over een uurtje bijles gevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan leer je dus niet goed. Stampen werkt ook gewoon niet. Je kan 5 uur woordjes stampen, maar als je het niet toe kunt passen heb je er natuurlijk nies aan.
Dit dit en nog maal dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen muts
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen. Leraren moeten het je uitleggen, jij moet er vervolgens aan gaan werken door veel te oefenen. Wat een discussie
als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach ga toch wietplantjes verbouwen en bier drinken, uitkeringstrekker
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen muts
Daarvoor hebben ze Wajong, dat is je hulp!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Ja dat snap ik wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggen
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Juist. Alsof ik daar alleen maar kwam om uit m'n neus te vretenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaan
Oke oefenmateriaal hadden ze je moeten geven natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor je
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb het over een uurtje bijles geven
krijg ik korting bij je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.
Ik kan dit amper een discussie noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat een prachtige discussie met dit mooie weer.
Oke is goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het nu wel gratis doen hoor. Over een paar jaar kost het je geld.
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu echt weg. Ik word hier niet vrolijk van.
Ik heb het niet over stampen, ik heb het over bijles geven. Feiten uit je hoofd leren moet je zelf doen. Ik bedoelde meer van ik leg iets uit vervolgens vergeten ze het, ik leg het weer uit en dan nog een keer en als het er eindelijk in zit gaan ze de toepassing door elkaar halen. Dat kan, maar geloof me die kunnen echt geen vwo aan. Misschien wel in tussenstappen, eerst vmbo, daarna havo, daarna vwo maar dan zullen ze echt kei hard moeten werken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.
Maar ik liet haar gewoon opdrachten maken, liet haar zien waar ze fout zat. Dan ging zij kijken waarom ze fout zat, na een paar minuten wist ze altijd zelf waar ze fout zat. Dan herschreef ik de opgave en begonnen we weer, net zo lang tot ze niets fout deed. Of zij was stiekem geniaal (nee, want ze haalde echt kut cijfers ''want ze kon niet leren'', totdat ik haar les ging geven.), ik ben een goede leraar of het heeft met de manier van leren te maken.
Stampen is kut, klaar.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:
leuke film datquote:
Overgooien meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit amper een discussie noemen.
FOK!ken, duhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
Maarre boeiend, al plannen voor het weekend?
Meestal is het ook als je er dan eenmaal goed in bent je het ineens helemaal niet zo vervelend meer gaat vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je hebt ook doorzettingsvermogen nodig wil je vwo halen. Niks overslaan maar doorgaan tot je het echt helemaal snapt, daar ontbreekt het vaak ook wel aan
"Ik word gek van deze sommen, laat maar zitten"
Kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het ook als je er dan eenmaal goed in bent je het ineens helemaal niet zo vervelend meer gaat vinden.
Ik heb ook totaal niet geleerd voor mijn eindexamens. Gewoon gaan zitten en maken. Uiteindelijk herexamen voor natuurkunde die ik vervolgens van een 4.1 opgehaald had naar een 6,8. In twee dagen leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb echt alleen maar; dat is niets aan ik sla het over gehad
boeken doorgebladerd voor een toets/examen en alles op wiskunde na is zo gelukt. En toen had ik dus herexamen voor wiskunde over 3 boeken die ik nooit mee had gehad naar school.
oplossing? 2 dagen leren en herexamen halen als een baas. Verder leraar corrigeren terwijl ze verhaaltje over mij verteld tegenover alle leraren met diploma uitreiking.. ik was een baas, 1e klas
Wij zijn bazen is de conclusie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal niet geleerd voor mijn eindexamens. Gewoon gaan zitten en maken. Uiteindelijk herexamen voor natuurkunde die ik vervolgens van een 4.1 opgehaald had naar een 6,8. In twee dagen leren.
Gelukjequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij zijn bazen is de conclusie!
Leraren werden gek van mij dat ik alle examens met 1 a 1,5 uur af had en tussendoor ook nog uitgebreid ging eten in de zaal en beetje achterover leunen
Ik ging met een 3.0 voor wiB examen in want ik gaf geen neuk. Vervolgens dacht ik wel zo even 4 te halen zonder te weten waar het over ging
2.3.. daarna herexamen na 2 dagen leren en bam 4.0 en met 3.5 geslaagd
Je kan het ook " opnemen" en " afspelen"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat vet. www.google.nl heeft vandaag een moog synth als doodle
Inderdaad. Heb ik weer wat om mee te kloten deze middag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ook " opnemen" en " afspelen"
neh bazigheidquote:
Hehehe beter man. Mijn cijfers kwamen trouwens allemaal niet boven de 6 uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij zijn bazen is de conclusie!
Leraren werden gek van mij dat ik alle examens met 1 a 1,5 uur af had en tussendoor ook nog uitgebreid ging eten in de zaal en beetje achterover leunen
Ik ging met een 3.0 voor wiB examen in want ik gaf geen neuk. Vervolgens dacht ik wel zo even 4 te halen zonder te weten waar het over ging
2.3.. daarna herexamen na 2 dagen leren en bam 4.0 en met 3.5 geslaagd
Gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh bazigheid
heel m'n schoolperiode was gewoon chill
ik werd 2x geschorst en ipv werken op school mocht ik thuisblijven op een of ander manier
mocht ik nederlands, engels, duits, spaans, economie, wiskunde, scheikunde niet meer in, gewoon elk uur in de aula koffie of buiten ind e zon met oordopjes in slapen
nahja ik had wel een paar 8en en een 9 maar ook gewoon op puur gelukquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe beter man. Mijn cijfers kwamen trouwens allemaal niet boven de 6 uit. Ik gooide het op efficient werken
Ik heb zoveel mooie dingen meegemaakt waar ik op m'n flikker voor kreeg maar vervolgens m'n rector gewoon uitlachte in z'n gezicht.. zo chill was datquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gek
Ik mocht alleen wiskunde af en toe niet meer in omdat ik altijd te laat kwam en de leraar een hekel aan mij had. Uiteindelijk heb ik hem wel teruggepakt toen hij mij wilde naaien met mijn eindexamen cijfer. Éérst een brief naar de decaan en vervolgens naar nog een hoger lichaam waar ik vervolgens gelijk kreeg
Zwembad in de tuin is baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als het 30+ graden voor een week zou blijven zou ik het zwembadje opzetten
Nu is dat niet echt nodig.
Stoer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
Die combinatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk 3 uur. Tijd voor bier en carpaccio.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Is gewoon een plastic zwembadje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin is baasHeeft een mattie van me ook
Ik niet helaas.
Wij mochten niet eens een examenstunt doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ok, ook lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is gewoon een plastic zwembadje hoor
Wel een lekker diepe dus dat is echt heerlijk als het echt warm weer is
Godver. Jij hebt wel smaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met stukjes kaas en een bouillon erover.![]()
Jammer dat het bier Budels is. Ik wil Dommelsch.
Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens een examenstunt doen.
Dommelsch bier is het beste bier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godver. Jij hebt wel smaak. Dommelsch
neequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
wel m'n heftruckcertificaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
Ik spuug op jouw volk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
ik had bazenplannen voor stunt en al een groepje bij elkaar maarja, dat ging over
we wouden grote boog met arbeit macht frei boven de ingang en dan overal van die 'achtung' posters met ubersturmbahnfuhrer en dan onze teamleiders van de school en alles
hoezo vanwaar deze haatquote:
Niks mis mee idd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dommelsch bier is het beste bier.Niet dat ik ga zaniken als het Heineken of Grolsch is, maar ik heb altijd voorkeur voor Dommelsch.
![]()
Eerste bier wat ik lekker vond toen ik nog jong was.
Bierquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
oja spouwer/pim wat is een leuk cadeautje voor een opa en voor m'n pap
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dommelsch bier is het beste bier.Niet dat ik ga zaniken als het Heineken of Grolsch is, maar ik heb altijd voorkeur voor Dommelsch.
![]()
Eerste bier wat ik lekker vond toen ik nog jong was.
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneusquote:
ach man was gewoon een stunt, stel je niet aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneus
Is Dommelsch naar Dommelen vernoemd? Boh. Ik moet daar heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..].
Ik ben opgegroeid in Dommelen in de wijk naast die brouwerij. Altijd een voorliefde voor dat bier.
De Nazi's waren echt niet zo gek als ze leken. Beetje jammer dat ze doordraaide.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneus
dat zei die in '45 ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ach man was gewoon een stunt, stel je niet aan
Dat is echt zo baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
ik had bazenplannen voor stunt en al een groepje bij elkaar maarja, dat ging over
we wouden grote boog met arbeit macht frei boven de ingang en dan overal van die 'achtung' posters met ubersturmbahnfuhrer en dan onze teamleiders van de school en alles
Ik geef mijn ouwe meestal drank. En opa's heb ik al jaren niet meer dusjaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
oja spouwer/pim wat is een leuk cadeautje voor een opa en voor m'n pap
das war doch nur ein Scherzquote:
naja ik moet wat voor opa hebben, maar weet neit watquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef mijn ouwe meestal drank. En opa's heb ik al jaren niet meer dusja
Ja, manquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is Dommelsch naar Dommelen vernoemd? Boh. Ik moet daar heen.
Applequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Dimens het volgende:
Hey. M'n laptop maakt voor het eerst weer eens geluid. Logisch wel als die in deze hitte staat.
daarom, ik wil zelf ook proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |