Die combinatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk 3 uur. Tijd voor bier en carpaccio.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
Is gewoon een plastic zwembadje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin is baasHeeft een mattie van me ook
Ik niet helaas.
Wij mochten niet eens een examenstunt doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ok, ook lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is gewoon een plastic zwembadje hoor
Wel een lekker diepe dus dat is echt heerlijk als het echt warm weer is
Godver. Jij hebt wel smaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met stukjes kaas en een bouillon erover.![]()
Jammer dat het bier Budels is. Ik wil Dommelsch.
Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens een examenstunt doen.
Dommelsch bier is het beste bier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godver. Jij hebt wel smaak. Dommelsch
neequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
wel m'n heftruckcertificaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
Ik spuug op jouw volk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
ik had bazenplannen voor stunt en al een groepje bij elkaar maarja, dat ging over
we wouden grote boog met arbeit macht frei boven de ingang en dan overal van die 'achtung' posters met ubersturmbahnfuhrer en dan onze teamleiders van de school en alles
hoezo vanwaar deze haatquote:
Niks mis mee idd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dommelsch bier is het beste bier.Niet dat ik ga zaniken als het Heineken of Grolsch is, maar ik heb altijd voorkeur voor Dommelsch.
![]()
Eerste bier wat ik lekker vond toen ik nog jong was.
Bierquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
oja spouwer/pim wat is een leuk cadeautje voor een opa en voor m'n pap
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dommelsch bier is het beste bier.Niet dat ik ga zaniken als het Heineken of Grolsch is, maar ik heb altijd voorkeur voor Dommelsch.
![]()
Eerste bier wat ik lekker vond toen ik nog jong was.
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneusquote:
ach man was gewoon een stunt, stel je niet aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneus
Is Dommelsch naar Dommelen vernoemd? Boh. Ik moet daar heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..].
Ik ben opgegroeid in Dommelen in de wijk naast die brouwerij. Altijd een voorliefde voor dat bier.
De Nazi's waren echt niet zo gek als ze leken. Beetje jammer dat ze doordraaide.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nazi's willen nabootsen en dan nog vragen stellen.. donder op kneus
dat zei die in '45 ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ach man was gewoon een stunt, stel je niet aan
Dat is echt zo baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
ik had bazenplannen voor stunt en al een groepje bij elkaar maarja, dat ging over
we wouden grote boog met arbeit macht frei boven de ingang en dan overal van die 'achtung' posters met ubersturmbahnfuhrer en dan onze teamleiders van de school en alles
Ik geef mijn ouwe meestal drank. En opa's heb ik al jaren niet meer dusjaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
oja spouwer/pim wat is een leuk cadeautje voor een opa en voor m'n pap
das war doch nur ein Scherzquote:
naja ik moet wat voor opa hebben, maar weet neit watquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik geef mijn ouwe meestal drank. En opa's heb ik al jaren niet meer dusja
Ja, manquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is Dommelsch naar Dommelen vernoemd? Boh. Ik moet daar heen.
Applequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Dimens het volgende:
Hey. M'n laptop maakt voor het eerst weer eens geluid. Logisch wel als die in deze hitte staat.
daarom, ik wil zelf ook proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |