als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach ga toch wietplantjes verbouwen en bier drinken, uitkeringstrekker
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen muts
Daarvoor hebben ze Wajong, dat is je hulp!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Ja dat snap ik wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggen
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Juist. Alsof ik daar alleen maar kwam om uit m'n neus te vretenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaan
Oke oefenmateriaal hadden ze je moeten geven natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor je
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb het over een uurtje bijles geven
krijg ik korting bij je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.
Ik kan dit amper een discussie noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat een prachtige discussie met dit mooie weer.
Oke is goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het nu wel gratis doen hoor. Over een paar jaar kost het je geld.
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu echt weg. Ik word hier niet vrolijk van.
Ik heb het niet over stampen, ik heb het over bijles geven. Feiten uit je hoofd leren moet je zelf doen. Ik bedoelde meer van ik leg iets uit vervolgens vergeten ze het, ik leg het weer uit en dan nog een keer en als het er eindelijk in zit gaan ze de toepassing door elkaar halen. Dat kan, maar geloof me die kunnen echt geen vwo aan. Misschien wel in tussenstappen, eerst vmbo, daarna havo, daarna vwo maar dan zullen ze echt kei hard moeten werken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.
Maar ik liet haar gewoon opdrachten maken, liet haar zien waar ze fout zat. Dan ging zij kijken waarom ze fout zat, na een paar minuten wist ze altijd zelf waar ze fout zat. Dan herschreef ik de opgave en begonnen we weer, net zo lang tot ze niets fout deed. Of zij was stiekem geniaal (nee, want ze haalde echt kut cijfers ''want ze kon niet leren'', totdat ik haar les ging geven.), ik ben een goede leraar of het heeft met de manier van leren te maken.
Stampen is kut, klaar.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:
leuke film datquote:
Overgooien meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit amper een discussie noemen.
FOK!ken, duhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
Maarre boeiend, al plannen voor het weekend?
Meestal is het ook als je er dan eenmaal goed in bent je het ineens helemaal niet zo vervelend meer gaat vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je hebt ook doorzettingsvermogen nodig wil je vwo halen. Niks overslaan maar doorgaan tot je het echt helemaal snapt, daar ontbreekt het vaak ook wel aan
"Ik word gek van deze sommen, laat maar zitten"
Kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het ook als je er dan eenmaal goed in bent je het ineens helemaal niet zo vervelend meer gaat vinden.
Ik heb ook totaal niet geleerd voor mijn eindexamens. Gewoon gaan zitten en maken. Uiteindelijk herexamen voor natuurkunde die ik vervolgens van een 4.1 opgehaald had naar een 6,8. In twee dagen leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb echt alleen maar; dat is niets aan ik sla het over gehad
boeken doorgebladerd voor een toets/examen en alles op wiskunde na is zo gelukt. En toen had ik dus herexamen voor wiskunde over 3 boeken die ik nooit mee had gehad naar school.
oplossing? 2 dagen leren en herexamen halen als een baas. Verder leraar corrigeren terwijl ze verhaaltje over mij verteld tegenover alle leraren met diploma uitreiking.. ik was een baas, 1e klas
Wij zijn bazen is de conclusie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal niet geleerd voor mijn eindexamens. Gewoon gaan zitten en maken. Uiteindelijk herexamen voor natuurkunde die ik vervolgens van een 4.1 opgehaald had naar een 6,8. In twee dagen leren.
Gelukjequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij zijn bazen is de conclusie!
Leraren werden gek van mij dat ik alle examens met 1 a 1,5 uur af had en tussendoor ook nog uitgebreid ging eten in de zaal en beetje achterover leunen
Ik ging met een 3.0 voor wiB examen in want ik gaf geen neuk. Vervolgens dacht ik wel zo even 4 te halen zonder te weten waar het over ging
2.3.. daarna herexamen na 2 dagen leren en bam 4.0 en met 3.5 geslaagd
Je kan het ook " opnemen" en " afspelen"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat vet. www.google.nl heeft vandaag een moog synth als doodle
Inderdaad. Heb ik weer wat om mee te kloten deze middag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ook " opnemen" en " afspelen"
neh bazigheidquote:
Hehehe beter man. Mijn cijfers kwamen trouwens allemaal niet boven de 6 uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij zijn bazen is de conclusie!
Leraren werden gek van mij dat ik alle examens met 1 a 1,5 uur af had en tussendoor ook nog uitgebreid ging eten in de zaal en beetje achterover leunen
Ik ging met een 3.0 voor wiB examen in want ik gaf geen neuk. Vervolgens dacht ik wel zo even 4 te halen zonder te weten waar het over ging
2.3.. daarna herexamen na 2 dagen leren en bam 4.0 en met 3.5 geslaagd
Gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh bazigheid
heel m'n schoolperiode was gewoon chill
ik werd 2x geschorst en ipv werken op school mocht ik thuisblijven op een of ander manier
mocht ik nederlands, engels, duits, spaans, economie, wiskunde, scheikunde niet meer in, gewoon elk uur in de aula koffie of buiten ind e zon met oordopjes in slapen
nahja ik had wel een paar 8en en een 9 maar ook gewoon op puur gelukquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe beter man. Mijn cijfers kwamen trouwens allemaal niet boven de 6 uit. Ik gooide het op efficient werken
Ik heb zoveel mooie dingen meegemaakt waar ik op m'n flikker voor kreeg maar vervolgens m'n rector gewoon uitlachte in z'n gezicht.. zo chill was datquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gek
Ik mocht alleen wiskunde af en toe niet meer in omdat ik altijd te laat kwam en de leraar een hekel aan mij had. Uiteindelijk heb ik hem wel teruggepakt toen hij mij wilde naaien met mijn eindexamen cijfer. Éérst een brief naar de decaan en vervolgens naar nog een hoger lichaam waar ik vervolgens gelijk kreeg
Zwembad in de tuin is baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als het 30+ graden voor een week zou blijven zou ik het zwembadje opzetten
Nu is dat niet echt nodig.
Stoer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |