als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach ga toch wietplantjes verbouwen en bier drinken, uitkeringstrekker
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen muts
Daarvoor hebben ze Wajong, dat is je hulp!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Ja dat snap ik wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het niet snapt als een bijlesleraar het uitlegt, dan moet hij/zij een andere manier vinden om het uit te leggen. veel bijlesleraren zijn studenten die het als bijbaantje doen. voor hun is het makkelijk, maar voor hun kan het soms best moeilijk zijn om iets uit te leggen
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wat als je het niet kan, maar je wilt het wel kunnen en je vraagt hulp?
Juist. Alsof ik daar alleen maar kwam om uit m'n neus te vretenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga vrijwillig naar een bijles en ik heb dus mijn deel gedaan
Oke oefenmateriaal hadden ze je moeten geven natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is een bijstand uitkering, 150planten op zolder en elke dag bier drinken nog de enige optie voor je
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb het over een uurtje bijles geven
krijg ik korting bij je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel gewoon tekenen op de lichamen van mensen. hoef ik ook niet na te denken.
Ik kan dit amper een discussie noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat een prachtige discussie met dit mooie weer.
Oke is goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het nu wel gratis doen hoor. Over een paar jaar kost het je geld.
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu echt weg. Ik word hier niet vrolijk van.
Ik heb het niet over stampen, ik heb het over bijles geven. Feiten uit je hoofd leren moet je zelf doen. Ik bedoelde meer van ik leg iets uit vervolgens vergeten ze het, ik leg het weer uit en dan nog een keer en als het er eindelijk in zit gaan ze de toepassing door elkaar halen. Dat kan, maar geloof me die kunnen echt geen vwo aan. Misschien wel in tussenstappen, eerst vmbo, daarna havo, daarna vwo maar dan zullen ze echt kei hard moeten werken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik het net over had qua bijles die begreep ook nooit ergens wat van.
Maar ik liet haar gewoon opdrachten maken, liet haar zien waar ze fout zat. Dan ging zij kijken waarom ze fout zat, na een paar minuten wist ze altijd zelf waar ze fout zat. Dan herschreef ik de opgave en begonnen we weer, net zo lang tot ze niets fout deed. Of zij was stiekem geniaal (nee, want ze haalde echt kut cijfers ''want ze kon niet leren'', totdat ik haar les ging geven.), ik ben een goede leraar of het heeft met de manier van leren te maken.
Stampen is kut, klaar.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is dat ook! Als je het niet aankan gewoon weglopen, zo moet dat
quote:
leuke film datquote:
Overgooien meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit amper een discussie noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |