Die combinatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk 3 uur. Tijd voor bier en carpaccio.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik werd zelfs voor examenstunt een maand van te voren meegenomen waar ik meost beloven dat ik me niet met de stunt zou bemoeien omdat ze geen problemen of rare dingen wouden
Is gewoon een plastic zwembadje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin is baasHeeft een mattie van me ook
Ik niet helaas.
Wij mochten niet eens een examenstunt doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ok, ook lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is gewoon een plastic zwembadje hoor
Wel een lekker diepe dus dat is echt heerlijk als het echt warm weer is
Godver. Jij hebt wel smaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met stukjes kaas en een bouillon erover.![]()
Jammer dat het bier Budels is. Ik wil Dommelsch.
Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens een examenstunt doen.
Dommelsch bier is het beste bier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godver. Jij hebt wel smaak. Dommelsch
neequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
wel m'n heftruckcertificaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
Echt een stoere gozer man, heb je het ook op je cv staan boterbartje?
Ik spuug op jouw volk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
ik had bazenplannen voor stunt en al een groepje bij elkaar maarja, dat ging over
we wouden grote boog met arbeit macht frei boven de ingang en dan overal van die 'achtung' posters met ubersturmbahnfuhrer en dan onze teamleiders van de school en alles
hoezo vanwaar deze haatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |