Wat wil je weten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie helpt me met oefenen dan? Mijn school iig niet.
Maar als je het niet hebt dan heb je het niet, niet iedereen heeft even veel bagage als jou oh machtige SRquote:
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil wel bijles geven, maar de reiskosten zijn een beetje hoogquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten. Ik wil me gewoon goed kunnen concentreren en makkelijker stof kunnen opslaan.quote:
Rook wietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten. Ik wil me gewoon goed kunnen concentreren en makkelijker stof kunnen opslaan.
Dat moet je zelf doen. Iniatief tonen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar als je het niet hebt dan heb je het niet, niet iedereen heeft even veel bagage als jou oh machtige SR.
Ik ga dan ook een partij oprichten:quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?
Ik moet mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtfquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. Iniatief tonen enzo.
[..]
Doe gewoon normaal.
Onzin, het onderwijs in Nederland is redelijk goed in verhouding met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je moet onderhand wel doorhebben dat het hele secundaire educatie systeem in Nederland nog harder zuigt dan een industriële stofzuiger?
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet ik mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtf
Jij kan je echt heel slecht verplaatsen in mensen die moeite hebben met leren.
omdat moeite met leren juist onzin is, gewoon aandachttrekkerij omdat je lui en onzorgvuldig bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring met azie is juist dat ze met postcards naar mij toekomen dat ze geen school kunnen betalen en of ik ze een dollar wil gevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Onzin, het onderwijs in Nederland is redelijk goed in verhouding met de rest van de wereld.
En kom niet aan met onderwijs in Azië, we weten allemaal dat de kinderen zich daar rot leren dankzij hun ouders.
Door klein te beginnen, als je bijvoorbeeld tien plaatsen op een landkaart moet leren beginnen met drie, dat een kwartier doen en even pauze, dan weer die drie herhalen en zo ga je ze allemaal na. Je moet niet proberen alles tegelijk te leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mezelf iets aanleren waarvan ik niet weet hoe het moet? Serieus wtf
Zoals wat dan? Mijn school helpt me niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.
Winnequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
WTf deze tekst:
Ze komen nat voor de boy, ik laat ze in hun sop gaar koken.
Dafuq.
Daar moet je zelf achter komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Totaal niet.quote:Jij kan je echt heel slecht verplaatsen in mensen die moeite hebben met leren.
sowieso jezelf laten overhoren door je ouders, je moet autodidact zijn; je leert niets als je het voorgekauwd krijgtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
Mwah het is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Op de basisschool wordt meestal al vrij snel duidelijk wie goed kan leren en wie er aanleg voor heeft. Die topo toetsen bijvoorbeeld.
Ik vulde die shit in, daarna las ik het 2 of 3 keer en weet die krengen nog steeds redelijk uit mijn hoofd. Andere deden er een hele dag met papa en mama voor leren en hadden nog maar een 5 terwijl ik een 10 had.
Ik heb het dan ook over landen als Korea en Japan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat moeite met leren juist onzin is, gewoon aandachttrekkerij omdat je lui en onzorgvuldig bent.
[..]
Oh mijn ervaring met azie is juist dat ze met postcards naar mij toekomen dat ze geen school kunnen betalen en of ik ze een dollar wil geven
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbarequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Mijn school helpt me niet.
ik geloof niet dat DV degene is die jankt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg dingen waar je wel heen kan waar ze het je kunnen leren? Kun je zelf blijven janken dat het niet lukt maar daar schiet je ook niks mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |