quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.
Daarom plan je dat goed en op tijd in zodat je tijd genoeg hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat het best nog wel veel is wat we moeten leren/onthouden.
Jij vraagt geld om je vriendin bijles te geven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
Ik gaf altijd bijles aan mijn ex op de middelbare school.Scheikunde en wiskunde. 10 euro per uur van haar ouders krijgen.
ik snap spees wel vaker nietquote:
Ik zou haast zeggen dat je niet openstaat voor nieuwe manieren van leren en beetje bekrompen bent; maar neeee dat zou helemaal niet kunnen want dat ben jij helemaal niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat geven ze welmaar dat helpt ook geen ene flikker.
Daar ging het helemaal niet omquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Typisch het volgende:
conclusie: DV begint gewoon haar eigen tattoo bob shop, nou dikke prima.
Die niveau discussies altijd.
Dat kreeg ik, hoefde geen geld. Overigens was het halverwege mijn vriendin niet meer, maar hosselaar als ik ben gewoon nog steeds bijles geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij vraagt geld om je vriendin bijles te geven?
Hmja, kan ik wel even doen ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders een keer langs gaan bij de GGD ofzo, huisartsen zijn van die mensen die het niets boeitals je maar niet half dood in de stoel zit vinden ze het dikke prima
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat DV degene is die jankt.
als ik jou en spouwer zou moeten geloven zou iedereen dus vwo en de uni kunnen doen als ze zich maar genoeg inzetten?
dat is gewoon niet zo..
Ik kom undercover naar die meet van je en pak je zonnebril af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
mensen hier kunnen niet discussiėren omdat autistische mongolen
Dit zijn de ongenuanceerde meningen waar ik van houd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
mensen hier kunnen niet discussiėren omdat autistische mongolen
Waar haal je dat uit? Ik heb 2 jaar bijles gehad hier op school. En blijkbaar helpt het niks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat je niet openstaat voor nieuwe manieren van leren en beetje bekrompen bent; maar neeee dat zou helemaal niet kunnen want dat ben jij helemaal niet!
of niet hardwerken en niet oefenen en het halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.
Waarom denkt iedereen dat vmbo-ers zielig zijn, niks kunnen en dat vwo-ers alles maar aangewaaid krijgen. Voor vwo hoef je niet slim te zijn. Echt niet. Veel oefenen en hard werken is een veel belangrijkere factor.
Hoiquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of niet hardwerken en niet oefenen en het halen
Dit is nogal tegenstrijdig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.
omdat als je met je kop er in gaat van; ik leer op deze manier en je wilt er niet van afstappen.. dan zit je daar inderdaad 2 jaar voor nietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Ik heb 2 jaar bijles gehad hier op school. En blijkbaar helpt het niks.
Oja, fuck.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij pijpt voor cijfers dus ga niet pimpen
ik voel me sowieso best goed vandaag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap mezelf soms ook niet, voel je je nu wat beter?
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of niet hardwerken en niet oefenen en het halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |