huiswerkhulp wat een geldklopperijquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbare![]()
G to the oogle.
Daar heb ik toch geen tijd voor johquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door klein te beginnen, als je bijvoorbeeld tien plaatsen op een landkaart moet leren beginnen met drie, dat een kwartier doen en even pauze, dan weer die drie herhalen en zo ga je ze allemaal na. Je moet niet proberen alles tegelijk te leren.
Wat? Jij hebt een achterlijke ongenuanceerde mening maar wanneer ik die heb is het erg? Kus hoorquote:
nee man, anders heeft vwo geen waarde meer en moet ik ook simpele beroepen als schoonmaker en houthakker uitvoerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat DV degene is die jankt.
als ik jou en spouwer zou moeten geloven zou iedereen dus vwo en de uni kunnen doen als ze zich maar genoeg inzetten?
dat is gewoon niet zo..
Hoezo dat? Als je dat goed verdeelt en het in kleine stappen doet ben je er per dag juist helemaal niet lang mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor johDan zit ik elke avond achter m'n bureau met school bezig. Weg sociaal leven.
Nee dat zeg ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik jou en spouwer zou moeten geloven zou iedereen dus vwo en de uni kunnen doen als ze zich maar genoeg inzetten?
dat is gewoon niet zo..
Ik heb geen achterlijke ongenuanceerde mening. Dat maak jij er van. Verder kijken dan je neus lang is enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt een achterlijke ongenuanceerde mening maar wanneer ik die heb is het erg? Kus hoor
Dan snap je hun hele punt niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon niet zo..
Ook ouders zijn overrated. Zei hij dat nou echt?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso jezelf laten overhoren door je ouders, je moet autodidact zijn; je leert niets als je het voorgekauwd krijgt
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn instellingen voor huiswerkhulp, cursussen alles. Volgens mij bieden ze die cursussen zelfs op mijn uni aan aan mensen van de middelbare![]()
G to the oogle.
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb geen achterlijke ongenuanceerde mening. Dat maak jij er van. Verder kijken dan je neus lang is enzo.
Omdat het best nog wel veel is wat we moeten leren/onthouden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als je dat goed verdeelt en het in kleine stappen doet ben je er per dag juist helemaal niet lang mee bezig.
Ooit gehoord van bijles?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.
Volgens mij kun je zelfs naar een psycholoog als je concentratieproblemen hebt. Of coaching weet ik hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand nog nooit over gehoord hier. Vandaar dat ik 't niet wist.
sowieso zelfstandigheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook ouders zijn overrated. Zei hij dat nou echt?!Ja.
Heb me nooit laten overhoren door mijn ouders, hadden zij geen tijd voor/zin in en ik kan het ook prima alleen. Gewoon zélf leren. Jezelf overhoren. Je moet tenslotte ook zelf die shit maken. Zelfstandig zijn ftw.![]()
Bij mij op school hebben we een keuzevak; leren leren. Dan leer je hoe je moet leren, veel dames uit me klas (toeval?) hebben dat gedaan en het helpt. Dus je kunt het wel leren, alleen moet je wel weten hoe.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van, dat is mijn mening.
Daarom plan je dat goed en op tijd in zodat je tijd genoeg hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat het best nog wel veel is wat we moeten leren/onthouden.
Jij vraagt geld om je vriendin bijles te geven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
Ik gaf altijd bijles aan mijn ex op de middelbare school.Scheikunde en wiskunde. 10 euro per uur van haar ouders krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |