Neh ik zeg toch niks over vmbo? Dat was spouwer. Ik heb het over 'niet kunnen leren'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me sowieso best goed vandaag.
en misschien ik het punt ook wel een beetje gemist omdat ik niet alles heel precies nalees (ik moet ook nog werken tussendoor)
maar het gewoon een beetje denigrerend over..
Pijpen is anders best hard werken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij pijpt voor cijfers dus ga niet pimpen
Hé, ik stond open voor nieuwe dingen anders ging ik niet 2 jaar naar die bijles want het was niet verplicht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat als je met je kop er in gaat van; ik leer op deze manier en je wilt er niet van afstappen.. dan zit je daar inderdaad 2 jaar voor niets
grote kans dat het zo is gegaan; anders had je er wel wat aan gehad
ja dames en heren, dat is mijn arm als resultaat van fietsen in de zonquote:
Vertel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pijpen is anders best hard werken.
Dat is PrOquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Metalfrost het volgende:
Ja maar vmbo staat meestal gelijk aan 'niet kunnen leren'.
ik kon me ook nooit echt contreren of lang leren ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik zeg toch niks over vmbo? Dat was spouwer. Ik heb het over 'niet kunnen leren'.
klagen; echt de oplossing voor een probleem moet je eerst bij jezelf zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik stond open voor nieuwe dingen anders ging ik niet 2 jaar naar die bijles want het was niet verplicht.
Eerste jaar hielp het niks, klacht ingediend, 2e jaar was er gewoon niks veranderd ondanks de klacht.
Nee daar ben ik het niet mee eens. Er zijn inderdaad heel veel vmbo-ers die veel hoger aankunnen maar omdat ze niets doen niet verder komen dan mbo. Maar er zijn ook mensen die het echt niet aan kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, omdat een groot gedeelte van die gasten op het vmbo te lam zijn om ook meer iets van tijd en moeite in hun schoolwerk te stoppen en het vervolgens gooien op 'ik kan niet leren'.
Waarom denkt iedereen dat vmbo-ers zielig zijn, niks kunnen en dat vwo-ers alles maar aangewaaid krijgen. Voor vwo hoef je niet slim te zijn. Echt niet. Veel oefenen en hard werken is een veel belangrijkere factor.
Kijk alleen al naar jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je ziet wat voor klapjosti's bij mij op het vwo zaten trouwens
voor haar niet meer hoor ondertussenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pijpen is anders best hard werken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
klagen; echt de oplossing voor een probleem moet je eerst bij jezelf zoeken
Slap gezever.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens. Er zijn inderdaad heel veel vmbo-ers die veel hoger aankunnen maar omdat ze niets doen niet verder komen dan mbo. Maar er zijn ook mensen die het echt niet aan kunnen.
De één leert nou eenmaal iets makkelijker dan de ander.
True.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
voor haar niet meer hoor ondertussen
Ach, je hebt gewoon zo'n hekel aan mij dat je me geen gelijk wilt geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
Hey ik ben DV en ik kan niet goed leren; het ligt dus aan de leraren en de lessen
Daarom neem ik bijles; het help nog steeds niet.. nu ligt het ook aan de bijles-leraar![]()
DAT HET NIET AAN DE BIJLES LIGT MAAR AAN JOU. DAT JIJ MET JE BEKROMPEN KOP NIETS OPSTEEKT HEEFT NIET TE MAKEN MET SLECHTE UITLEG MAAR DAT HEEFT TE MAKEN MET JOUW MANIER VAN LEREN. VOLGENS MIJ SNAP JIJ HET NIET..quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]_?
Ik ging naar die bijles omdat ik van mezelf wist dat ik hulp nodig had, dan verwacht je hulp te krijgen en dan krijg je het niet. Dan dien je een klacht in dat er niet geholpen wordt terwijl ik duidelijk aangeef dat ik iets wil veranderen, en dan luisteren ze er nog niet naar.
Wat begrijp je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |