SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar leuke/mooie meisjesquote:
Wij hebben ze niet. Daarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden eigenlijk. Jij?
De jouwe welquote:
Ze zijn gewoon mooi, daar moet je man voor zijn om het te snappen. Wat ik niet snap is: Wat is er nou zo boeiend aan zo'n strak mannenkontje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden eigenlijk. Jij?
Niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon mooi, daar moet je man voor zijn om het te snappen. Wat ik niet snap is: Wat is er nou zo boeiend aan zo'n strak mannenkontje?
Strakke vrouwenkontjes snap je wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon mooi, daar moet je man voor zijn om het te snappen. Wat ik niet snap is: Wat is er nou zo boeiend aan zo'n strak mannenkontje?
Een kut is nou ook niet bepaald superaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik vind een lul niet superaantrekkelijk ofzo, ondanks dat ik er zelf geen heb.
quote:
Daarom. Dus wat is dat toch met tietenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kut is nou ook niet bepaald superaantrekkelijk.
Goed voor als je kinderen wiltquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze moet hoe dan ook brede heupen hebben
Wat is dat toch met mannenkontjes?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom. Dus wat is dat toch met tieten
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben toch niet grefo genoeg voor hem joh.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef twi het volgende:
MannenkontjesMannenbuikjes
Gelukkig heb ik een fantastisch karakter.
Buikjes met wat vet erop zijn zo lief hequote:
Ik als hetero vrouw kan vrouwelijke rondingen ook wel waarderen om te zien hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bezit 1/3 van een ideale man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef twi het volgende:
MannenkontjesMannenbuikjes
Gelukkig heb ik een fantastisch karakter.
Vraag het niet aan mij, ik kijk eigenlijk niet naar de kont van een man hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannenkontjes?
Het was ook meer een vraag. Ik vind ze vaak mooi, das allesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik vind een lul niet superaantrekkelijk ofzo, ondanks dat ik er zelf geen heb.
True.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikjes met wat vet erop zijn zo lief he![]()
Kun je met je hoofd op gaan liggen en in slaap vallen
Ik heb gespierde armen gekregen dit jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind armen sexy bij een man lekker gespierde armen met liefste een tattoo waar je lekker in kan wegduiken
droeg jij nou hele wijde broeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb best wel een lekkere kont vind ik zelf
Wat zijn de andere 2/3?quote:
Dit is nou wel een mooie omschrijving, applaus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Tieten zijn sierlijk, vrouwelijk, zacht, aaibaar, zijn sexy maar hebben iets liefs tegelijkertijd, en het is gewoon leuk om er aan te zitten
Er is hoopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikjes met wat vet erop zijn zo lief he![]()
Kun je met je hoofd op gaan liggen en in slaap vallen
Nee, gewoon normaalquote:
quote:
quote:
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, zolang ze maar heupen en een taille hebben
Lekkere rondingen. Waar je tegen aan kan liggenquote:
Heupbeenderen vind ik mooi, maar met sleutelbeenderen heb ik niet zoveelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Bij vrouwen vind ik heupbeenderen mooi. En sleutelbeenderen.En haar, mooi haar is echt al 30% van een vrouw.
De andere is uiteraard een combinatie van humor en muzieksmaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zo een uiterlijk als screwloose en die andere ben ik vergeten.
[..]
Das 2x hetzelfde toch?
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zin
Oke dan heb ik ook 1/3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goed geisoleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerd
En dan toch single zijn. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
De andere is uiteraard een combinatie van humor en muzieksmaak.
Dan ben ik dus al 2/3.
Zo belangrijk kan het dus niet zijn, dat je het vergeten bentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
goed geisoleerd
Ik ben in vorm. Een ronde vorm
Bij jou valt dat anders nauwelijks op hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerd
Das waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou valt dat anders nauwelijks op hoor.
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zin
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoop
Ach, dat heb ik ook. Maar dan ben je nog lang niet te zwaar, als je een paar kilo boven het ideale gewicht voor je lengte zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar
Ik ben dan ook niet megadik of zo, heb wel wat teveel kilo's maar tis nog te overzien.
Onder het motto van beter slecht nieuws dan helemaal geen nieuws?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?
De mijne heeft teveel vet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Tieten, mwah, niet zo bijster interessant...kontjes daarentegen
Maar ik moet wel afvallen. Ik heb pasgeleden een lichamelijk onderzoek gehad en daar kwam uit dat ik net niet tot de risiko groep behoorde qua gewicht en zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook. Maar dan ben je nog lang niet te zwaar, als je een paar kilo boven het ideale gewicht voor je lengte zit.
Jij bent lang genoeg dat dat heul niet opvaltquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoop
Konten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Kontjes is prima, zolang ze maar brede heupen hebben!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
En dit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Konten.
En dan wel een beetje tieten erbij graag.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo belangrijk kan het dus niet zijn, dat je het vergeten bent
Hard zoeken wel dan als de meeste vrouwen al afvallenquote:
Smaak kan ik niet herkennen, ze komen maar naar mij toe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Hard zoeken wel dan als de meeste vrouwen al afvallen
Ik kijk dat soort TV nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Mijn punt: heb je die pens van die gozer gezien![]()
Zo jong en dan al verpestquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij was het, wat twi zei, muzieksmaak. Ik vergeet zulke dingen alleen snel. Korsakov he
Wat een baas ben je ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Smaak kan ik niet herkennen, ze komen maar naar mij toe.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Heb er 1 keer een kort stukje van gezien, wat een debiele wijven. Je laat je hond hen nog niet dekken.
Valt mee, tegenwoordig zijn ze al vroeger verpest. In verhouding tot dat, ben ik eigenlijk nog helemaal niet verpest. Denk ik.quote:
Mijn kaaiman daarentegen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Heb er 1 keer een kort stukje van gezien, wat een debiele wijven. Je laat je hond hen nog niet dekken.
Welke wijven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Inderdaad ik geloof niet dat de meeste mensen mijn smaak kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem hecht ik ook wel waarde aan muzieksmaak omdat mensen anders waarschijnlijk niet met me kunnen leven want ik heb graag de hele dag redelijk hard muziek op staan
Ik normaal ook niet, was aan het zappen en het kwam voorbij. Paar minuten van gezien, hoog wtf gehaltequote:
Dat zeg ik, soort zoekt soort. Je wil zoiets toch ook niet op je zusje aantreffenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Jouw muziek lijkt me echt geschikt voor tijdens een romantische date.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik geloof niet dat de meeste mensen mijn smaak kunnen waarderen.
Maar jij gaat geregeld naar concerten, het vrouwvolk wat zich daar ook begeeft heeft in ieder geval dezelfde muzieksmaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik geloof niet dat de meeste mensen mijn smaak kunnen waarderen.
Daar komen geen vrouwen, vandaar dat tijn de achterdeur naar mannen open heeft staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij gaat geregeld naar concerten, het vrouwvolk wat zich daar ook begeeft heeft in ieder geval dezelfde muzieksmaak.
Nee, die is blijkbaar wegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
iemand ooit nog wat van mpj gehoord ???
Wiesda?quote:
De verhouding was nog lang niet zo scheef als op mijn voormalige opleiding, zat vrouwen nog bij metalconcerten hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Daar komen geen vrouwen, vandaar dat tijn de achterdeur naar mannen open heeft staan.
Zeker maar nog beter voor keiharde seksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw muziek lijkt me echt geschikt voor tijdens een romantische date.
Klopt alleen ik durf ze niet aan te spreken wil geen ruzie met hun vriendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij gaat geregeld naar concerten, het vrouwvolk wat zich daar ook begeeft heeft in ieder geval dezelfde muzieksmaak.
Zo wat een goeie opmerking. Heb je die helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Daar komen geen vrouwen, vandaar dat tijn de achterdeur naar mannen open heeft staan.
Dacht ook dat bij metalconcerten nog genoeg kwam aan vrouwen. Net als bij gothic en zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De verhouding was nog lang niet zo scheef als op mijn voormalige opleiding, zat vrouwen nog bij metalconcerten hoor.
Bepaalde concerten/genres zijn er toch vrij weinig vrouwen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De verhouding was nog lang niet zo scheef als op mijn voormalige opleiding, zat vrouwen nog bij metalconcerten hoor.
Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zo wat een goeie opmerking. Heb je die helemaal zelf bedacht?
Gothic nog veel meer ja. Daar heb je vaak zelfs meer vrouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dacht ook dat bij metalconcerten nog genoeg kwam aan vrouwen. Net als bij gothic en zo.
Met opengesneden schapenkoppen enzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar nog beter voor keiharde seks
En hij bakt er nog altijd niks vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.
Of Monsters And Men en Florence + The Machine op je playlist zetten. Gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Wat is het dan waarschijnlijk heerlijk als je een avondje Justin Bieber kan overleven en je tussen die menigte druipende kutjes staat.
Dat is waar, vrouwen houden meer van de melodischere genres denk ik, ikzelf wel in elk geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bepaalde concerten/genres zijn er toch vrij weinig vrouwen hoor
Daar heb je heel geen Justin Bieber voor nodig...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Wat is het dan waarschijnlijk heerlijk als je een avondje Justin Bieber kan overleven en je tussen die menigte druipende kutjes staat.
Niet? Ik heb al twee positieve naamtopiques op een rij. Dankzij Jack.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hij bakt er nog altijd niks van
If I was your boyfriend, I’d never let you goquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil justin bieber niet overleven ik wil dat die gewoon stopt met zingen
Hahahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met opengesneden schapenkoppen enzo...
Dat bedoel ik, maar er zijn genoeg vrouwen die van metal houden iigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, vrouwen houden meer van de melodischere genres denk ik, ikzelf wel in elk geval.
TMIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met opengesneden schapenkoppen enzo...
Jij 1 miljard anderequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil justin bieber niet overleven ik wil dat die gewoon stopt met zingen
Hmm, niet mijn smaak, blijkbaar val ik dus niet op jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit weer in mijn Duitse Middeleuwse rock-fase denk ik
RIP aan de nabestaandequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit weer in mijn Duitse Middeleuwse rock-fase denk ik
Heb je ooit Feuerschwanz gehoord?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandewel leuke bands trouwens hoor
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een dwerg die met z'n ketting speelt...en dat is relevant want?
While we're eating fondue.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
If I was your boyfriend, I’d never let you go
I can take you places you ain’t never been before
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.
Nee, maar de naam alleen al klinkt erg foutquote:
Als ik de foto zie alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Deze lui dus:
[ afbeelding ]
Maar ik moet altijd zo lachen om die muziek
wat verwacht je van een zestienjarige pukkelige puberquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
While we're eating fondue.
Ja dat zingt hij echt. Ik kan me niks geilers bedenken dan een lekkere kaasfondue.
Ze maken nummers als 'Hurra, hurra, die Pest ist da'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar de naam alleen al klinkt erg fout
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.
Er stond in grote (hihi pun intended) letters: VOOR DE KLEINTJES
Het kostte me echt moeite om geen rotopmerkingen te maken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze maken nummers als 'Hurra, hurra, die Pest ist da'
Klinkt als inspirerende tekst..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whahaha het was gewoon geniaal!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."
Dan had ik heel zeurderig "Maahaaam.." geantwoordquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha het was gewoon geniaal!!
Tijdens het schoenen kijken moest ik me ook inhouden om niet te roepen "hey hier is de kinderafdeling hoor"
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."
Wait, whud?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er ook, maar zo gemeen ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voor
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voor
Ik soms welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is er ook, maar zo gemeen ben ik niet
En je hebt het overleefdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik soms welHeb eens voor mn ex in een tapas restaurant in plaats van wat ze wilde hebben, allemaal dingen die goed zijn voor de lijn besteld. Zat ze daar met salade zonder dressing en gestoomde vis. Ik geloof dat ze de hint wel begreep
Ghehe dan had ik je bij de klantenservice van de bijenkorf gebracht met de mededeling "dit kindje is zijn mama kwijt, kunnen jullie haar even omroepen?"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik heel zeurderig "Maahaaam.." geantwoord
Heldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik soms welHeb eens voor mn ex in een tapas restaurant in plaats van wat ze wilde hebben, allemaal dingen die goed zijn voor de lijn besteld. Zat ze daar met salade zonder dressing en gestoomde vis. Ik geloof dat ze de hint wel begreep
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dan had ik je bij de klantenservice van de bijenkorf gebracht met de mededeling "dit kindje is zijn mama kwijt, kunnen jullie haar even omroepen?"
Ouchquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Als ik nu ook een meisje zou zijn geweest, zou ik dan ook zulke reacties van Jofu hebben gekregen bij mijn Jofu grapjes?
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Als ik nu ook een meisje zou zijn geweest, zou ik dan ook zulke reacties van Jofu hebben gekregen bij mijn Jofu grapjes?
Jij bent toch een meisje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.
Jouw dwerggrapjes zijn gewoon niet grappig genoegquote:
Oke dan mag hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.
De relatie heeft zeker niet lang geduurdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw dwerggrapjes zijn gewoon niet grappig genoeg
Nou, erm....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De relatie heeft zeker niet lang geduurd
En zo is het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Niet dat ik er trots op ben hoorMaar wat moet dat moet.
Hihi klein beetjequote:
Hoe lang duurde het voor jij door had dat zij een arrogante bitch was?quote:
En nu?quote:
Ben ik blijquote:
Kinderhand is snel gevuldquote:
Ik durf het bijna niet te vragen groter dan die van jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van Hups zijn ook niet zo groot..
U mag Ezechielk bedanken voor het maken van de UIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Alle frames in jouw UI zijn perfect, ik zit gewoon met open mond te kijken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen groter dan die van jou?
Voordat ze er eentje werd bedoel je. Want toen ik haar net leerde kennen was ze totaaal anders. Heel langzaam werd ze zo´n materialistische bitch, die neer keek op mensen die niet zo succesvol waren als zij. helaas duurt het lang voordat je dat ziet, ruim 10 jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor jij door had dat zij een arrogante bitch was?
Echt niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef xFriendx het volgende:
Als je op die dingen van Huppel een zadel zet en je hard Yihaahhh roept ben je in 40 dagen de wereld rond ipv 80.
Arme jij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voordat ze er eentje werd bedoel je. Want toen ik haar net leerde kennen was ze totaaal anders. Heel langzaam werd ze zo´n materialistische bitch, die neer keek op mensen die niet zo succesvol waren als zij. helaas duurt het lang voordat je dat ziet, ruim 10 jaar
Arme Jofuquote:
Met zowel de voorgevel van Jofu als Huppel ben ik niet bekendquote:
Bitch, you're fabulous!!quote:
quote:
Ja, ik ben "aan het werk".quote:
Zo laat nog?quote:
Tuurlijk niet....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Tot 12 uur.quote:
Dan is mijn zoon jarigquote:
Ik ookquote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doe de topictitel wat eer aan en wees lief voor me door me te vermaken dan.
Ik las het op FB, gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:
Je kunt jezelf insmeren met pindakaas?quote:
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt jezelf insmeren met pindakaas?
Toch wel met nootjes he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.
Ik hoop toch echt dat dat een gevoelsmatig iets is, anders heb ik een beetje medelijden met je zoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gaat veel te snel man![]()
Voor mijn gevoel was het gisteren dat ik hem een schone luier omdeed en een flesje gaf
Kutmoeders ook altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.
Mjah gevoelsmatig inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dat een gevoelsmatig iets is, anders heb ik een beetje medelijden met je zoon
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat ik binnen afzienbare tijd mijn huisje uit moet. Evenals 70 andere huishoudens in de straat.
Daarnaast is dit niet de enige wijk die wordt plat gegooid.
Denken ze nou serieus dat we ineens allemaal een ander huis vinden?![]()
Ik ben er wel verdrietig om btw.
Moedersquote:
Nee, die met nootjes is slechter dan die zonder nootjes. Panda Pindakaas schijnt nog wat minder slecht te zijn, maar ik durf het niet te kopen vanwege de smaak.quote:
De woningbouw is dan toch verplicht om je een andere woning aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat ik binnen afzienbare tijd mijn huisje uit moet. Evenals 70 andere huishoudens in de straat.
Daarnaast is dit niet de enige wijk die wordt plat gegooid.
Denken ze nou serieus dat we ineens allemaal een ander huis vinden?![]()
Ik ben er wel verdrietig om btw.
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die met nootjes is slechter dan die zonder nootjes. Panda Pindakaas schijnt nog wat minder slecht te zijn, maar ik durf het niet te kopen vanwege de smaak.
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.quote:
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De woningbouw is dan toch verplicht om je een andere woning aan te bieden?
Zal ik het deze week eens proberen voor ons? Ik ben echt mega kieskeurig qua pindakaas, dus als ik het lekker vind dan is het a) minder ongezond en b) goedkoper!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!
Ja en zij moeten voor jou een ander huis vinden. Je wordt namelijk buiten jouw schuld om op straat gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.
Voor ons? Que?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik het deze week eens proberen voor ons? Ik ben echt mega kieskeurig qua pindakaas, dus als ik het lekker vind dan is het a) minder ongezond en b) goedkoper!
Ze zouden verboden moeten wordenquote:
Dus jij wil een verbod op .... mij *snik*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten wordenBehalve de milfs dan
Verhuispremie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.
Notenpasta van Horizon bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!
Was jij geen milf dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij wil een verbod op .... mij *snik*
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Notenpasta van Horizon bijvoorbeeld
Ik ben toch heul niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.
Waarom 'vraag' ik dit trouwens aan Mr. McKroket & 2 Hamburgers?
Nu niet zo bescheiden zijn jijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toch heul niet lekker![]()
En nu sssst want The Edge bij het uur van de wolf
Dit is allemaal nieuw voor mij. Voor het eerst uit een studentenhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en zij moeten voor jou een ander huis vinden. Je wordt namelijk buiten jouw schuld om op straat gezet.
Ik heb een brief gekregen van een medebewoner in mijn straat die een bewonerscommissie willen vormen en hier wat aan willen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhuispremie?Terwijl je maar moet zien in de regio een gelijkwaardige woning tegen dezelfde prijs te vinden? Zo werkt het volgens mij niet hoor
Niet bescheiden maar realistischquote:
Dat zal ik zeker doen als ik jou was!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is allemaal nieuw voor mij. Voor het eerst uit een studentenhuis.
[..]
Ik heb een brief gekregen van een medebewoner in mijn straat die een bewonerscommissie willen vormen en hier wat aan willen doen.
Ik zal een dezer dagen mijn steun aan hem betuigen,
Ik mocht dat ook nietquote:
Ja maar jouw realiteit is dat je fabulous awesome bent!!quote:
Nu vraag ik me af he.quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jouw realiteit is dat je fabulous awesome bent!!
Dan is het niet leuk dat jij zo realistisch doet voor ons gewoontjesvolk!
Ik vond hem wel leuk bedacht van mezelfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitch pleaseDat is meer een attitude dan een feit hoor
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af he.
Pas jij in een kussensloop?
Ik wil niet uit mijn huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benauwd en zweterig.
Echt zo kut, ik lees net van je huis!
I'm here to make you laughquote:
Nah, je moet niet de "biologische pindakaas" hebben, maar liever notenpasta met amandelen erin. Dat is nog lekkerder. Is gewoon gemalen noten + beetje zout. Dus wel elke keer zo'n olielaag bovenop, want geen emulgatoren. Maar is bazenlekker. Maar niet meer dan 1 boterham mee eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.
Waarom 'vraag' ik dit trouwens aan Mr. McKroket & 2 Hamburgers?
Ja ik doe er altijd 2 a 3 verdomme.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, je moet niet de "biologische pindakaas" hebben, maar liever notenpasta met amandelen erin. Dat is nog lekkerder. Is gewoon gemalen noten + beetje zout. Dus wel elke keer zo'n olielaag bovenop, want geen emulgatoren. Maar is bazenlekker. Maar niet meer dan 1 boterham mee eten.
Waarom hoor ik dan gelijk Vader Abraham meezingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af he.
Pas jij in een kussensloop?
Dan moet je verschillende soorten notenpasta kopen. Of eentje van maanzaad. En eentje van witte amandelen. Keuze is reuze hoor.quote:
Nee joh, ik ben allang weer gedoucht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil niet uit mijn huis.![]()
Maar je bent nu dus zweterig?
Of Donald Jones.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan gelijk Vader Abraham meezingen.
Omdat jij raar bentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan gelijk Vader Abraham meezingen.
quote:I know a girl
A girl called Party, Party Girl
I know she wants more than a party, Party Girl
And she won't tell me her name
I know a boy
A boy called Trash, Trash Can
I know he does all that he can, wham bam
And he won't tell me his name
Wel goed raar hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok daar heb jij weer gelijk in.
And unicorns!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
Hoe dan ook---ik ga dromen van regenboogjes!
Ja dat moet ik nog even doen!!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitch pleaseDat is meer een attitude dan een feit hoor
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben allang weer gedoucht.
Yes you didquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm here to make you laugh![]()
It worked
Jezelf quotenquote:
Mooi!quote:
Oh haiquote:
Ik mag dat somsquote:
Nee, sorry.quote:
quote:
En dit is ook een redenquote:
Ja, dat zeg ik ook zo vaak. Maar er komt werkelijk niks van!quote:
Doubletaggen dan maar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook zo vaak. Maar er komt werkelijk niks van!
Yes pleasequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag dat soms
[..]
Nee, sorry.Neuken dan maar?
[ afbeelding ]
Een reden?quote:
Jaa das fijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een reden?
Om niet te trouwen met mij? Ja maar zonder screw geen cashcow dus ik moet hem wel af en toe onder zn ballen kriebelen
Klinkt als een goed planquote:
Ohnomm nomm nommquote:
Wat een warm onthaal!quote:
Ik heb wat nieuwe kleren en accessoires gekocht.quote:
Slet!quote:
Lief is ze he.quote:
Echt he? Is ze lekker? Dan wil ik haar wel.quote:
Blijf jij met je gore poten van mijn beste vriendin af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Is ze lekker? Dan wil ik haar wel.
Mijn poten zijn alles behalve goor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf jij met je gore poten van mijn beste vriendin af.
Dus morgen dan maarquote:
Met je schone poten dan, mag ook.quote:
Nageltjes netjes geknipt?quote:
Ok, ok. Ik zal je beste vriendin met rust latenquote:
As wie immer bien surquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nageltjes netjes geknipt?
If you know what I mean
Geen hapertjes enzquote:
Niks hapert aan Barbussequote:
Wel thuis!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks hapert aan Barbusse![]()
Ook mijn naar huis gaan niet, fijne nacht lieve mensen!![]()
Dat waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik zal je beste vriendin met rust laten
Goed van jou!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |