Ik als hetero vrouw kan vrouwelijke rondingen ook wel waarderen om te zien hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon mooi, daar moet je man voor zijn om het te snappen. Wat ik niet snap is: Wat is er nou zo boeiend aan zo'n strak mannenkontje?
Je bezit 1/3 van een ideale man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef twi het volgende:
MannenkontjesMannenbuikjes
Gelukkig heb ik een fantastisch karakter.
Vraag het niet aan mij, ik kijk eigenlijk niet naar de kont van een man hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannenkontjes?
Het was ook meer een vraag. Ik vind ze vaak mooi, das allesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik vind een lul niet superaantrekkelijk ofzo, ondanks dat ik er zelf geen heb.
True.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikjes met wat vet erop zijn zo lief he![]()
Kun je met je hoofd op gaan liggen en in slaap vallen
Ik heb gespierde armen gekregen dit jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind armen sexy bij een man lekker gespierde armen met liefste een tattoo waar je lekker in kan wegduiken
droeg jij nou hele wijde broeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb best wel een lekkere kont vind ik zelf
Wat zijn de andere 2/3?quote:
Dit is nou wel een mooie omschrijving, applaus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Tieten zijn sierlijk, vrouwelijk, zacht, aaibaar, zijn sexy maar hebben iets liefs tegelijkertijd, en het is gewoon leuk om er aan te zitten
Er is hoopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikjes met wat vet erop zijn zo lief he![]()
Kun je met je hoofd op gaan liggen en in slaap vallen
Nee, gewoon normaalquote:
quote:
quote:
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, zolang ze maar heupen en een taille hebben
Lekkere rondingen. Waar je tegen aan kan liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |