Ik ben toch heul niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.
Waarom 'vraag' ik dit trouwens aan Mr. McKroket & 2 Hamburgers?
Nu niet zo bescheiden zijn jijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toch heul niet lekker![]()
En nu sssst want The Edge bij het uur van de wolf
Dit is allemaal nieuw voor mij. Voor het eerst uit een studentenhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en zij moeten voor jou een ander huis vinden. Je wordt namelijk buiten jouw schuld om op straat gezet.
Ik heb een brief gekregen van een medebewoner in mijn straat die een bewonerscommissie willen vormen en hier wat aan willen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhuispremie?Terwijl je maar moet zien in de regio een gelijkwaardige woning tegen dezelfde prijs te vinden? Zo werkt het volgens mij niet hoor
Niet bescheiden maar realistischquote:
Dat zal ik zeker doen als ik jou was!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is allemaal nieuw voor mij. Voor het eerst uit een studentenhuis.
[..]
Ik heb een brief gekregen van een medebewoner in mijn straat die een bewonerscommissie willen vormen en hier wat aan willen doen.
Ik zal een dezer dagen mijn steun aan hem betuigen,
Ik mocht dat ook nietquote:
Ja maar jouw realiteit is dat je fabulous awesome bent!!quote:
Nu vraag ik me af he.quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jouw realiteit is dat je fabulous awesome bent!!
Dan is het niet leuk dat jij zo realistisch doet voor ons gewoontjesvolk!
Ik vond hem wel leuk bedacht van mezelfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitch pleaseDat is meer een attitude dan een feit hoor
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af he.
Pas jij in een kussensloop?
Ik wil niet uit mijn huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benauwd en zweterig.
Echt zo kut, ik lees net van je huis!
I'm here to make you laughquote:
Nah, je moet niet de "biologische pindakaas" hebben, maar liever notenpasta met amandelen erin. Dat is nog lekkerder. Is gewoon gemalen noten + beetje zout. Dus wel elke keer zo'n olielaag bovenop, want geen emulgatoren. Maar is bazenlekker. Maar niet meer dan 1 boterham mee eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.
Waarom 'vraag' ik dit trouwens aan Mr. McKroket & 2 Hamburgers?
Ja ik doe er altijd 2 a 3 verdomme.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, je moet niet de "biologische pindakaas" hebben, maar liever notenpasta met amandelen erin. Dat is nog lekkerder. Is gewoon gemalen noten + beetje zout. Dus wel elke keer zo'n olielaag bovenop, want geen emulgatoren. Maar is bazenlekker. Maar niet meer dan 1 boterham mee eten.
Waarom hoor ik dan gelijk Vader Abraham meezingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af he.
Pas jij in een kussensloop?
Dan moet je verschillende soorten notenpasta kopen. Of eentje van maanzaad. En eentje van witte amandelen. Keuze is reuze hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |