Ik las het op FB, gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:
Je kunt jezelf insmeren met pindakaas?quote:
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt jezelf insmeren met pindakaas?
Toch wel met nootjes he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.
Ik hoop toch echt dat dat een gevoelsmatig iets is, anders heb ik een beetje medelijden met je zoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gaat veel te snel man![]()
Voor mijn gevoel was het gisteren dat ik hem een schone luier omdeed en een flesje gaf
Kutmoeders ook altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pot van huismerk Digros. Per ongeluk meegenomen omdat er een of andere doos met een kinderwagen voor het pindakaasrek stond en ik niet zag dat er een huismerk bovenop een Calvé-stapel lag. FML.
Mjah gevoelsmatig inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dat een gevoelsmatig iets is, anders heb ik een beetje medelijden met je zoon
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat ik binnen afzienbare tijd mijn huisje uit moet. Evenals 70 andere huishoudens in de straat.
Daarnaast is dit niet de enige wijk die wordt plat gegooid.
Denken ze nou serieus dat we ineens allemaal een ander huis vinden?![]()
Ik ben er wel verdrietig om btw.
Moedersquote:
Nee, die met nootjes is slechter dan die zonder nootjes. Panda Pindakaas schijnt nog wat minder slecht te zijn, maar ik durf het niet te kopen vanwege de smaak.quote:
De woningbouw is dan toch verplicht om je een andere woning aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat ik binnen afzienbare tijd mijn huisje uit moet. Evenals 70 andere huishoudens in de straat.
Daarnaast is dit niet de enige wijk die wordt plat gegooid.
Denken ze nou serieus dat we ineens allemaal een ander huis vinden?![]()
Ik ben er wel verdrietig om btw.
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die met nootjes is slechter dan die zonder nootjes. Panda Pindakaas schijnt nog wat minder slecht te zijn, maar ik durf het niet te kopen vanwege de smaak.
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.quote:
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De woningbouw is dan toch verplicht om je een andere woning aan te bieden?
Zal ik het deze week eens proberen voor ons? Ik ben echt mega kieskeurig qua pindakaas, dus als ik het lekker vind dan is het a) minder ongezond en b) goedkoper!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!
Ja en zij moeten voor jou een ander huis vinden. Je wordt namelijk buiten jouw schuld om op straat gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.
Voor ons? Que?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik het deze week eens proberen voor ons? Ik ben echt mega kieskeurig qua pindakaas, dus als ik het lekker vind dan is het a) minder ongezond en b) goedkoper!
Ze zouden verboden moeten wordenquote:
Dus jij wil een verbod op .... mij *snik*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten wordenBehalve de milfs dan
Verhuispremie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het oude huizen zijn, waar de woningbouw geen heil meer in ziet en weer afbreken. Er komt dan de helft van de huizen voor terug, maar dan wel tegen 3 keer de huidige huurprijs.
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat betreft. Ik heb wel gehoord dat we een verhuispremie krijgen.
Notenpasta van Horizon bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet alleen Calvé. Andere pindakaas bestaat niet!
Was jij geen milf dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij wil een verbod op .... mij *snik*
Is dat wat? Waar haal je dat? Ik hoorde dat biologische pindakaas beter is, omdat er geen suiker is toegevoegd. Maar uit andere onderzoeken blijkt dan weer dat er meer verzadigde vetten in zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Notenpasta van Horizon bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |