Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Als ik nu ook een meisje zou zijn geweest, zou ik dan ook zulke reacties van Jofu hebben gekregen bij mijn Jofu grapjes?
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Als ik nu ook een meisje zou zijn geweest, zou ik dan ook zulke reacties van Jofu hebben gekregen bij mijn Jofu grapjes?
Jij bent toch een meisje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.
Jouw dwerggrapjes zijn gewoon niet grappig genoegquote:
Oke dan mag hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het was een arrogante bitch. Die verdienen om met hun zelfbeeld gefucked te worden.
De relatie heeft zeker niet lang geduurdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw dwerggrapjes zijn gewoon niet grappig genoeg
Nou, erm....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De relatie heeft zeker niet lang geduurd
En zo is het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Niet dat ik er trots op ben hoorMaar wat moet dat moet.
Hihi klein beetjequote:
Hoe lang duurde het voor jij door had dat zij een arrogante bitch was?quote:
En nu?quote:
Ben ik blijquote:
Kinderhand is snel gevuldquote:
Ik durf het bijna niet te vragen groter dan die van jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van Hups zijn ook niet zo groot..
U mag Ezechielk bedanken voor het maken van de UIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Alle frames in jouw UI zijn perfect, ik zit gewoon met open mond te kijken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen groter dan die van jou?
Voordat ze er eentje werd bedoel je. Want toen ik haar net leerde kennen was ze totaaal anders. Heel langzaam werd ze zo´n materialistische bitch, die neer keek op mensen die niet zo succesvol waren als zij. helaas duurt het lang voordat je dat ziet, ruim 10 jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor jij door had dat zij een arrogante bitch was?
Echt niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef xFriendx het volgende:
Als je op die dingen van Huppel een zadel zet en je hard Yihaahhh roept ben je in 40 dagen de wereld rond ipv 80.
Arme jij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voordat ze er eentje werd bedoel je. Want toen ik haar net leerde kennen was ze totaaal anders. Heel langzaam werd ze zo´n materialistische bitch, die neer keek op mensen die niet zo succesvol waren als zij. helaas duurt het lang voordat je dat ziet, ruim 10 jaar
Arme Jofuquote:
Met zowel de voorgevel van Jofu als Huppel ben ik niet bekendquote:
Bitch, you're fabulous!!quote:
quote:
Ja, ik ben "aan het werk".quote:
Zo laat nog?quote:
Tuurlijk niet....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Tot 12 uur.quote:
Dan is mijn zoon jarigquote:
Ik ookquote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doe de topictitel wat eer aan en wees lief voor me door me te vermaken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |