Heupbeenderen vind ik mooi, maar met sleutelbeenderen heb ik niet zoveelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Bij vrouwen vind ik heupbeenderen mooi. En sleutelbeenderen.En haar, mooi haar is echt al 30% van een vrouw.
De andere is uiteraard een combinatie van humor en muzieksmaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zo een uiterlijk als screwloose en die andere ben ik vergeten.
[..]
Das 2x hetzelfde toch?
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zin
Oke dan heb ik ook 1/3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goed geisoleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerd
En dan toch single zijn. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
De andere is uiteraard een combinatie van humor en muzieksmaak.
Dan ben ik dus al 2/3.
Zo belangrijk kan het dus niet zijn, dat je het vergeten bentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
goed geisoleerd
Ik ben in vorm. Een ronde vorm
Bij jou valt dat anders nauwelijks op hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben zelf anders ook best wel goed geisoleerd
Das waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou valt dat anders nauwelijks op hoor.
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm volgens mij heb ik redelijke heupen en ook zelfs nog wel een taille maar helaas ook een zwemband die te groot is naar mijn zin
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoop
Ach, dat heb ik ook. Maar dan ben je nog lang niet te zwaar, als je een paar kilo boven het ideale gewicht voor je lengte zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar
Ik ben dan ook niet megadik of zo, heb wel wat teveel kilo's maar tis nog te overzien.
Onder het motto van beter slecht nieuws dan helemaal geen nieuws?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt door bakvissen aanbeden worden?
De mijne heeft teveel vet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Tieten, mwah, niet zo bijster interessant...kontjes daarentegen
Maar ik moet wel afvallen. Ik heb pasgeleden een lichamelijk onderzoek gehad en daar kwam uit dat ik net niet tot de risiko groep behoorde qua gewicht en zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook. Maar dan ben je nog lang niet te zwaar, als je een paar kilo boven het ideale gewicht voor je lengte zit.
Jij bent lang genoeg dat dat heul niet opvaltquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn buik is eigenlijk ook te groot naar mijn zin. Maar als je dan de TV aan zet en dat programma ziet waarin oh-oh-cherso-Tony door een hele school bakvissen aanbeden wordt... dan krijg je vanzelf weer hoop
Konten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Kontjes is prima, zolang ze maar brede heupen hebben!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef xFriendx het volgende:
En dit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Konten.
En dan wel een beetje tieten erbij graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |