Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zo wat een goeie opmerking. Heb je die helemaal zelf bedacht?
Gothic nog veel meer ja. Daar heb je vaak zelfs meer vrouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dacht ook dat bij metalconcerten nog genoeg kwam aan vrouwen. Net als bij gothic en zo.
Met opengesneden schapenkoppen enzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar nog beter voor keiharde seks
En hij bakt er nog altijd niks vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.
Of Monsters And Men en Florence + The Machine op je playlist zetten. Gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Wat is het dan waarschijnlijk heerlijk als je een avondje Justin Bieber kan overleven en je tussen die menigte druipende kutjes staat.
Dat is waar, vrouwen houden meer van de melodischere genres denk ik, ikzelf wel in elk geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bepaalde concerten/genres zijn er toch vrij weinig vrouwen hoor
Daar heb je heel geen Justin Bieber voor nodig...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Wat is het dan waarschijnlijk heerlijk als je een avondje Justin Bieber kan overleven en je tussen die menigte druipende kutjes staat.
Niet? Ik heb al twee positieve naamtopiques op een rij. Dankzij Jack.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hij bakt er nog altijd niks van
If I was your boyfriend, I’d never let you goquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil justin bieber niet overleven ik wil dat die gewoon stopt met zingen
Hahahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Jack de Vries zit hier al maanden naast me om m'n imago op te vijzelen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met opengesneden schapenkoppen enzo...
Dat bedoel ik, maar er zijn genoeg vrouwen die van metal houden iigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, vrouwen houden meer van de melodischere genres denk ik, ikzelf wel in elk geval.
TMIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met opengesneden schapenkoppen enzo...
Jij 1 miljard anderequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil justin bieber niet overleven ik wil dat die gewoon stopt met zingen
Hmm, niet mijn smaak, blijkbaar val ik dus niet op jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit weer in mijn Duitse Middeleuwse rock-fase denk ik
RIP aan de nabestaandequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit weer in mijn Duitse Middeleuwse rock-fase denk ik
Heb je ooit Feuerschwanz gehoord?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandewel leuke bands trouwens hoor
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een dwerg die met z'n ketting speelt...en dat is relevant want?
While we're eating fondue.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
If I was your boyfriend, I’d never let you go
I can take you places you ain’t never been before
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.
Nee, maar de naam alleen al klinkt erg foutquote:
Als ik de foto zie alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Deze lui dus:
[ afbeelding ]
Maar ik moet altijd zo lachen om die muziek
wat verwacht je van een zestienjarige pukkelige puberquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
While we're eating fondue.
Ja dat zingt hij echt. Ik kan me niks geilers bedenken dan een lekkere kaasfondue.
Ze maken nummers als 'Hurra, hurra, die Pest ist da'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar de naam alleen al klinkt erg fout
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jof....nee het is niet heel erg relevant. Weg met die plaatjes, DG.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.
Er stond in grote (hihi pun intended) letters: VOOR DE KLEINTJES
Het kostte me echt moeite om geen rotopmerkingen te maken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit ik gisteren met Jof en zijn broer op een terras. Hij ging de menukaart bekijken en ik gluurde naar die kaart. Ik zag iets staan en met dat ik dat zag staan zag Jof het ook en klapte die kaart meteen weer dicht.
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze maken nummers als 'Hurra, hurra, die Pest ist da'
Klinkt als inspirerende tekst..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whahaha het was gewoon geniaal!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."
Dan had ik heel zeurderig "Maahaaam.." geantwoordquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha het was gewoon geniaal!!
Tijdens het schoenen kijken moest ik me ook inhouden om niet te roepen "hey hier is de kinderafdeling hoor"
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het zou zien, en dacht bij voorbaat al "Oh crap, hier komt 't..."
Wait, whud?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er ook, maar zo gemeen ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voor
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dr in dat geval gewoon terugpakken, vast wel een manier voor
Ik soms welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is er ook, maar zo gemeen ben ik niet
En je hebt het overleefdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik soms welHeb eens voor mn ex in een tapas restaurant in plaats van wat ze wilde hebben, allemaal dingen die goed zijn voor de lijn besteld. Zat ze daar met salade zonder dressing en gestoomde vis. Ik geloof dat ze de hint wel begreep
Ghehe dan had ik je bij de klantenservice van de bijenkorf gebracht met de mededeling "dit kindje is zijn mama kwijt, kunnen jullie haar even omroepen?"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik heel zeurderig "Maahaaam.." geantwoord
Heldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik soms welHeb eens voor mn ex in een tapas restaurant in plaats van wat ze wilde hebben, allemaal dingen die goed zijn voor de lijn besteld. Zat ze daar met salade zonder dressing en gestoomde vis. Ik geloof dat ze de hint wel begreep
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dan had ik je bij de klantenservice van de bijenkorf gebracht met de mededeling "dit kindje is zijn mama kwijt, kunnen jullie haar even omroepen?"
Ouchquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |