De schrijvers niet, de producten, die vroegen Edesltein een salariscut te doen en dat wilde ze nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:44 schreef Jivis het volgende:
Wat is er precies voorgevallen tussen Edelstein en de schrijvers dan?
Schrijvers zijn over het algemeen ook producers natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
De schrijvers niet, de producten, die vroegen Edesltein een salariscut te doen en dat wilde ze niet
Redelijk eens, hoewel ik de afleveringen met zijn 'vrouw' daarvoor ook wel enigszins boeiend vond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Bye bye House.
Ik heb er vrede mee, het laatste seizoen vond ik meer een karikatuur van zichzelf en overbodig.
Pas toen Wilson kanker kreeg kwam er naar mijn mening pas een doorlopende verhaallijn in dit seizoen. Daarvoor allemaal op zichzelf staande, redelijk oninteressante, afleveringen.
Thirteen misschien niet (of ik moet het gemist hebben), maar werkten Adams en Park niet onder Chase, daar in die scene waar Chase z'n naam op House z'n deur staat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Al met al een goede finale, met wat dingen die ik liever anders had gezien.
Zo vond ik het vreemd dat op het einde we de "toekomst" zagen van Taub, Cameron en Chase met een beetje Foreman, maar niet Thirteen, Adams of Park.
Wel van Adams en Park, die werkten onder Chase MD.quote:
Klopt ja, maar vind ik toch weinig afsluiting eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Thirteen misschien niet (of ik moet het gemist hebben), maar werkten Adams en Park niet onder Chase, daar in die scene waar Chase z'n naam op House z'n deur staat?
Ze zijn aan t begin van hun carrière, dit is closure genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Klopt ja, maar vind ik toch weinig afsluiting eigenlijk.
En Thirteen gaat doodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel van Adams en Park, die werkten onder Chase MD.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef Stefan het volgende:
Must read!
http://wegotthiscovered.c(...)view-everybody-dies/
quote:
Zo vat ik het wel op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef padlarf het volgende:
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?
Mooie laatste aflevering
Meestal zie je die grote tv-acteurs alleen nog in B-films terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
Prachtige eind die perfect past bij een prachtige serieDe karakter van House is er een die niet zo snel terug zal keren in andere series, en dat maakt alles zo bijzonder. Langer dan 8 seizoenen wordt het moeilijk om er nog een interessante verhaal in de achtergrond te maken. Ben benieuwt of Hugh Laurie in de toekomst nog in zon geweldige serie speelt
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:58 schreef Stefan het volgende:
Hugh Laurie had al een grote carrière voor House he
Maar toch, als je eenmaal zo lang een rol vertolkt hebt is het moeilijk om nog als iemand anders te worden gecast.quote:
Ik ookquote:
Hugh Laurie heeft zijn Amerikaans accent gefaked, met zijn Engelse accent issie weer onherkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch, als je eenmaal zo lang een rol vertolkt hebt is het moeilijk om nog als iemand anders te worden gecast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |