hij is een zijquote:Op zondag 20 mei 2012 09:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
hij vergeet er een
Sommige vinden het erg lekker als je met de tepels speelt
waarom is je leven compleet? Ik startte alleen deze topic op omdat mannen/jongens vaak zeggen dat alleen hun kunnen klaarkomen en meisjes nietquote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef ovoxo het volgende:
Bedankt voor de info, m'n leven is nu compleet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
- clitoraal
- vaginaal: g-spott
- vaginaal: ingang vagina
- vaginaal: door het allerdiepste punt te raken
- de tong (speciaal voor tong80)
- door de borsten te strelen
- door haar lichaam te strelen (zonder de vagina aan te raken)
- anaal
- de vagina word natter en je onderlichaam schokt...je voelt ook een beetje vanaf je tenen tot je bovenlichaam gaan
ik heb de tips aangepast xxquote:Op zondag 20 mei 2012 09:35 schreef Jellereppe het volgende:
Dit topic is zó strak. Vrouwen kunnen klaarklomen als mannen tegen hun praten. Thanks voor de tip.
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.quote:
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolzquote:Op zondag 20 mei 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:39 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolz
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijtenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
Oeeh, lekker jong.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijten
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is iets te jong voor mij. Maar een 15-jarige die zulke topics maakt.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar een 15-jarige die zulke topics maakt.
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.
Ik moet je gelijk geven.quote:
Moet niet mag welquote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.
[..]
Ik moet je gelijk geven.
Ik zou zeggen: go for it. Wordt vast leuk saampjesquote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.
[..]
Ik moet je gelijk geven.
Nee, nee. Je hebt gelijk. Deze 15-jarige heeft gewoon meer ervaring dan de gemiddelde FOK!ker. Ze kan ons vast wat leren met dit prachtige lijstje.quote:
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: go for it. Wordt vast leuk saampjes. Moet je wel tegen haar blijven praten hoor.
Klinkt prima dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.
Ouder is meer ervaring, waardeert ze vast wel. Wees maar haar papabeer, stop haar 's avonds in bed en lees roodkopie voor, vindt ze vast lief.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vind je?quote:
Ik voel mij bijna papa.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ouder is meer ervaring, waardeert ze vast wel. Wees maar haar papabeer, stop haar 's avonds in bed en lees roodkopie voor, vindt ze vast lief..
Dat is juist het probleem dat mannen hebben. 22-jarige vrouwen gaan weer voor mannen van 25 jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..
15 is wat jong inderdaad, maar ik zou niet voor een leeftijdsgenoot gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..
Ik had het over je eigen kindjes maken. Je bent al bijna bejaard.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je hebt mij op plannen gebracht. Ik ga haar adopteren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik had het over je eigen kindjes maken. Je bent al bijna bejaard.
Ja. Maar ik ben 32 en geen 22, dus dan is het een ander verhaal.quote:
Ha, 22-jarige met een 15-jarige is al een immens verschil.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben 32 en geen 22, dus dan is het een ander verhaal.
Klopt, maar je hoeft ook geen volwaardige relatie aan te gaan. Beetje neuken moet kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ha, 22 jaar met een 15-jarige is al een immens verschil.
Don't mind. Ik begin mij de laatste tijd wel wat ouder te voelen. Waar zijn mijn jonge jaren gebleven. Weg, foetsie.quote:
Maak het meeste van de komende jaren die je nog hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Don't mind. Ik begin mij de laatste tijd wel wat ouder te voelen. Waar zijn mijn jonge jaren gebleven. Weg, foetsie.
Haha, dat kan nog wel met op mijn leeftijd met zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft ook geen volwaardige relatie aan te gaan. Beetje neuken moet kunnen
Moet vandaag veel doen voor school. Ga om 11.00 uur maar beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maak het meeste van de komende jaren die je nog hebt.
Ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 10:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet vandaag veel doen voor school. Ga om 11.00 uur maar beginnen.
Helaas welquote:Op zondag 20 mei 2012 10:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje.Maar we hebben nog 3 kwartier pauze.
Inderdaad. Nog 4 a 5 weken inclusief de tentamenweek en dan is het zomervakantie.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik tel de dagen af tot de zomervakantie.
Ik moet nog etendaarna begin ik wel met leren.
15 al??quote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijten
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef Nober het volgende:
[..]
15 al??
Daar moeten drie piemels in!!!!
het zou kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.
hellow papabeer...waar blijft mijn verhaaltje??quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
shiiiiiiiittt niggaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jahoor....wist je dat dan niet. Vrouwen kunnen ook een organisme krijgen lolz
WTF!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:26 schreef marcotm het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen als ze hebben gemasturbeert dat ze een doekje meenemen om het plasje op de vloer ( voorvocht en zo) op te ruimen, want vooral bij de wat oudere vrouwen, die er niet meer zo makkelijk bij kunnen en t dan soms overslaan bij het wassen in de ochtend wil dat soms eeh nogal muf, nou zeg maar gewoon eerlijk ruiken alsof dr een dode rat op de vloer ligt. Wij mannen gebruiken ook doekjes dus ik zie niet in waarom vrouwen dat niet hoeven te doen. Kleine moeite, groot plezier..
Dat wilde ik even zeggen, Heel interresant topic verder.
Gaat u door...
Ik bedoel, ik heb bij biologieles vroeger al geleerd dat vrouwen benen hebben omdat ze anders een slijmspoor achter zouden laten.quote:
Als mensen zeggen dat ze zich dood zijn geschrokken zien ze er doorgaans ook verbazingwekkend viriel uit.quote:
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef Expression het volgende:
[..]
Hoe weten we dat jij een meisje bent en geen jongen?
En in je anus?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaan
Dat kan ik ook wel zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaan
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?quote:
Ik vind het ook best eng...ik denk dat het pijn doetquote:Op zondag 20 mei 2012 12:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?
Als je nou zou zeggen dat je bang bent dat het pijn doet dan kan ik je nog enigszins begrijpen. Maar dit riekt naar een ordinaire lulsmoes!
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
neej hoor...ik heb ook vele andere toppics lolquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.
Het scheelt maar 1 letter hequote:
dan jouw xx? Wat is dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hatengquote:
De Lquote:
de kusjes hebben niks te maken met de zin...geeft het alleen een zachte uitdrukking hahahquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
ik ben een meisjequote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.
nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor julliequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Pics or it isnt true van mij part per dm, ik zal ze niet posten.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor jullie
Valt er dan wat te neuken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor jullie
Ok, DM je adres maar even door. Ben ik onderweg.quote:
Ik was met een vriendin bij vrienden blijven slapenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ok, DM je adres maar even door. Ben ik onderweg.
De kusjes hebben wel wat te maken met de zin, anders staat er alleen jouw zonder iets erachter en dat kan niet. Wellicht bedoelde je 'dan jij'.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
de kusjes hebben niks te maken met de zin...geeft het alleen een zachte uitdrukking hahah
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Nestalgie het volgende:
Haha geweldig als je nu reageert staat er opgelet, TS is waarschijnlijk een man.
Welke bazen mod heeft dat gedaan? Smeg?
pics van je blauwe oogquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!
jouw is een typfout het moest jou zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De kusjes hebben wel wat te maken met de zin, anders staat er alleen jouw zonder iets erachter en dat kan niet. Wellicht bedoelde je 'dan jij'.
Regilio?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!
als je dat wil?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Regilio?
Wat is dat nou weer voor een kut naam.
Anders kom je zelf aan de telefoon
zet je 06 maar neer dan bellen we je evenquote:
alstu -doe maar niet-quote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja hoor dan zal ik in het topic zeggen of je real of niet bent
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
er word gezegd dat ik een man ben maar ik ben een meisje-NEE-
je krijgt geen pics...mijn haar is nog zeikennatquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Expression het volgende:
Je post wel je nummer, maar je durft geen pics te posten?Wat is dat.
Lelijk?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Expression het volgende:
Je post wel je nummer, maar je durft geen pics te posten?Wat is dat.
Ja, en?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je krijgt geen pics...mijn haar is nog zeikennat
Regilioquote:Op zondag 20 mei 2012 13:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
En regilio wil me liever voor hem zelf
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
het is dat je het over jezelf zegt
Ja omdat ik in de woonkamer zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ow jij was het?? Ik hoorde niemand eng??
okequote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja omdat ik in de woonkamer zit.
Als je het echt bent zeg je ik ben cookie monsta oke?
Dan bel ik nog.eens heb toch 200 belminuten
Je hebt een pmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:57 schreef Mascleta het volgende:
Doe mijn dan ook dat telefoonnummer. Moet toch even in meervoud worden vastgesteld dat TS vrouw is. En waar blijft linkje naar je hyves?
Ik hoef ook alleen maar een foto van je gezicht hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je krijgt geen pics...mijn haar is nog zeikennat
Ik zei al tegen haar/hem, koop een droger.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef Expression het volgende:
[..]
Ik hoef ook alleen maar een foto van je gezicht hoor.
Ik ben nu niet thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar/hem, koop een droger.
Tinypic dan bestand uploaden dan zoek je die foto en plaats je t 2e linkje.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuisthuis heb ik een droger ik ben ook op de telefoon kan geen pics sturen tenzij je weet hoe dat moet
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [IMG] (link die je kreeg)[/IMG]quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuisthuis heb ik een droger ik ben ook op de telefoon kan geen pics sturen tenzij je weet hoe dat moet
eerst het haar drogenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [ [url= (link die je kreeg)]afbeelding[/url] ]
ik heb ook oortjes inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ik in de woonkamer zit, heb oortjes in dus hij wist niet dat ik belde
hoho, niets is nog zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
Nu iedereen weet dat je een meid bent ( dankzijmij ) snap je dat veel wanhopige FOK!kers je kapot gaan spammen
Jij hebt hem nog aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Onze broeken hangen al op onze knieën
Ja want mama mag er niet achter komen dus daarom trekt mn papa hem snel omhoog wanneer we mama horen aankomenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Onze broeken hangen al op onze knieën
Teamwerkquote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja want mama mag er niet achter komen dus daarom trekt mn papa hem snel omhoog wanneer we mama horen aankomen
Haha ik verdenk smegmanusquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dit
Lol nu staat er: TS heeft tietjes.
Had ze die gepost?quote:
Nee ik kreeg alleen haar clit te zienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Ow jullie hebben nog geen tietpics per DM gehad dus?
Nope, en we wachten en we wachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Ow jullie hebben nog geen tietpics per DM gehad dus?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Zouden vrouwen ook denken dat mannen klaar komen van gepraat? Zou een hoop gezeur verklaren.
Je hebt mijn leven verbeterd.
Wat? Volgende keer leg ik gewoon uit dat ze met mijn fallus moet spelen voordat ik überhaupt opgewonden raak. Dan leg ik uit dat het beter is om gewoon tegen haar vriendinnen te ouwe hoeren, dan hebben ze er nog samen plezier van ook!quote:
hoe heet die site??quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [ [url= (link die je kreeg)]afbeelding[/url] ]
Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Volgende keer leg ik gewoon uit dat ze met mijn fallus moet spelen voordat ik überhaupt opgewonden raak. Dan leg ik uit dat het beter is om gewoon tegen haar vriendinnen te ouwe hoeren, dan hebben ze er nog samen plezier van ook!
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.
Heb je seks met je oma dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!
Ze zit.op haar mobielquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Heb je een foto? Zo ja, ga naar imgur.com
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
na het wachten staat er een link daar.
kopieer die link en zet het hier neer oke?
luisteren kan toch helemaal niet XDquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
Doe upload image dan camera als je foto gaat maken of gallerij als je hem al hebt dan zie je een link met [IMG]link[IMG] die kopieer je en plak je hierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Een nummer geven garandeert dat ze een foto gaat plaatsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook echt haar nummer gegeven
Met een beetje geluk welquote:Op fapdag 20 mei 2012 15:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Een nummer geven garandeert dat ze een foto gaat plaatsen?
hahah lukt je bij mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef smitjew het volgende:
Klopt ik heb een keer meisje laten soppen alleen door mijn stem
jij kent mijn stem nietquote:
Ow op whatsappquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik heb een foto naar Nestalgie gestuurd hahah
Fapwaardig?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef Nestalgie het volgende:
Ik mag hem niet postenhaha jullie zitten in spanning terwijl ik mijn dagfap heb gehad
Het is een voldoende, maar ze vindt dit een lelijke fotoquote:
omg ik ben meligquote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het is een voldoende, maar ze vindt dit een lelijke foto
Dus misschien.komt ze met een mooiere
Klaarkomen door praten?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef smitjew het volgende:
Klopt ik heb een keer meisje laten soppen alleen door mijn stem
ja heel dicht naast haar vaginaquote:
stuur via DM jouw nummer ffquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Mascleta het volgende:
Hey, ik heb ook 06- van TS in DM zie ik nu pas. Ik ga ook foto vragen
wat vind je van de foto??quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Mascleta het volgende:
Hey. TS is echt een vrouw gezien foto die ze stuurde.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Strafbaar, maar het zeker waard idd.
Thanks Expression.
welke dm??quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Compliment het volgende:
Expression baasje![]()
Bedankt voor die pic man
Je foto gaat rond als een thaise minderjarige prostitueequote:
ik ben niet thaisquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je foto gaat rond als een thaise minderjarige prostituee
Mag geen DM's posten sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Laat zien op dit topic....anders bluf je!!
Dat mag niet zomaar. Maar als je expliciet toestemming geeft volgens mij wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Laat zien op dit topic....anders bluf je!!
laat zienquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar. Maar als je expliciet toestemming geeft volgens mij wel.
Dus dan zitten we zometeen zeker allemaal van je mooie hoofdje te genieten
Zeg: "er mogen foto's van mij worden gepost op FOK, ik doe afstand van mijn portretrecht en ja, ik wilde zelf seks met die meneren"quote:
stuur maarm die van compliment was ook nice...big boobiesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
Anders stuur mijn foto maar via pm!!
Ga je op jezelf soppen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
Anders stuur mijn foto maar via pm!!
Faal je zag geen borsten in beeldquote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef aequus het volgende:
[..]
stuur maarm die van compliment was ook nice...big boobies
neej...jullie zeggen dat jullie mijn foto hebben..Nou wees een grote jongen en laat het zien dan!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej...jullie zeggen dat jullie mijn foto hebben..Nou wees een grote jongen en laat het zien dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |