hij is een zijquote:Op zondag 20 mei 2012 09:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
hij vergeet er een
Sommige vinden het erg lekker als je met de tepels speelt
waarom is je leven compleet? Ik startte alleen deze topic op omdat mannen/jongens vaak zeggen dat alleen hun kunnen klaarkomen en meisjes nietquote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef ovoxo het volgende:
Bedankt voor de info, m'n leven is nu compleet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
- clitoraal
- vaginaal: g-spott
- vaginaal: ingang vagina
- vaginaal: door het allerdiepste punt te raken
- de tong (speciaal voor tong80)
- door de borsten te strelen
- door haar lichaam te strelen (zonder de vagina aan te raken)
- anaal
- de vagina word natter en je onderlichaam schokt...je voelt ook een beetje vanaf je tenen tot je bovenlichaam gaan
ik heb de tips aangepast xxquote:Op zondag 20 mei 2012 09:35 schreef Jellereppe het volgende:
Dit topic is zó strak. Vrouwen kunnen klaarklomen als mannen tegen hun praten. Thanks voor de tip.
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.quote:
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolzquote:Op zondag 20 mei 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:39 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolz
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijtenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
Oeeh, lekker jong.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |