hij is een zijquote:Op zondag 20 mei 2012 09:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
hij vergeet er een
Sommige vinden het erg lekker als je met de tepels speelt
waarom is je leven compleet? Ik startte alleen deze topic op omdat mannen/jongens vaak zeggen dat alleen hun kunnen klaarkomen en meisjes nietquote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef ovoxo het volgende:
Bedankt voor de info, m'n leven is nu compleet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
- clitoraal
- vaginaal: g-spott
- vaginaal: ingang vagina
- vaginaal: door het allerdiepste punt te raken
- de tong (speciaal voor tong80)
- door de borsten te strelen
- door haar lichaam te strelen (zonder de vagina aan te raken)
- anaal
- de vagina word natter en je onderlichaam schokt...je voelt ook een beetje vanaf je tenen tot je bovenlichaam gaan
ik heb de tips aangepast xxquote:Op zondag 20 mei 2012 09:35 schreef Jellereppe het volgende:
Dit topic is zó strak. Vrouwen kunnen klaarklomen als mannen tegen hun praten. Thanks voor de tip.
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.quote:
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolzquote:Op zondag 20 mei 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wauw bedankt zeg, iedere FOK!ker gaat je vast eren voor dit wonderbaarlijke lijstje.
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:39 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
whahah dat voor een meisje van 15> ik word ge-eerd lolz
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijtenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eer je niet, andere FOK!kers doen dat vast wel. En daarbij ben ik geen 15.
Oeeh, lekker jong.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijten
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is iets te jong voor mij. Maar een 15-jarige die zulke topics maakt.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar een 15-jarige die zulke topics maakt.
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.
Ik moet je gelijk geven.quote:
Moet niet mag welquote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.
[..]
Ik moet je gelijk geven.
Ik zou zeggen: go for it. Wordt vast leuk saampjesquote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
G-spott. Ze kan mij vast wat leren.
[..]
Ik moet je gelijk geven.
Nee, nee. Je hebt gelijk. Deze 15-jarige heeft gewoon meer ervaring dan de gemiddelde FOK!ker. Ze kan ons vast wat leren met dit prachtige lijstje.quote:
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: go for it. Wordt vast leuk saampjes. Moet je wel tegen haar blijven praten hoor.
Klinkt prima dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.
Ouder is meer ervaring, waardeert ze vast wel. Wees maar haar papabeer, stop haar 's avonds in bed en lees roodkopie voor, vindt ze vast lief.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vind je?quote:
Ik voel mij bijna papa.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ouder is meer ervaring, waardeert ze vast wel. Wees maar haar papabeer, stop haar 's avonds in bed en lees roodkopie voor, vindt ze vast lief..
Dat is juist het probleem dat mannen hebben. 22-jarige vrouwen gaan weer voor mannen van 25 jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..
15 is wat jong inderdaad, maar ik zou niet voor een leeftijdsgenoot gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zou toch voor een leeftijdsgenoot gaan..
Ik had het over je eigen kindjes maken. Je bent al bijna bejaard.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je hebt mij op plannen gebracht. Ik ga haar adopteren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik had het over je eigen kindjes maken. Je bent al bijna bejaard.
Ja. Maar ik ben 32 en geen 22, dus dan is het een ander verhaal.quote:
Ha, 22-jarige met een 15-jarige is al een immens verschil.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben 32 en geen 22, dus dan is het een ander verhaal.
Klopt, maar je hoeft ook geen volwaardige relatie aan te gaan. Beetje neuken moet kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ha, 22 jaar met een 15-jarige is al een immens verschil.
Don't mind. Ik begin mij de laatste tijd wel wat ouder te voelen. Waar zijn mijn jonge jaren gebleven. Weg, foetsie.quote:
Maak het meeste van de komende jaren die je nog hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Don't mind. Ik begin mij de laatste tijd wel wat ouder te voelen. Waar zijn mijn jonge jaren gebleven. Weg, foetsie.
Haha, dat kan nog wel met op mijn leeftijd met zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft ook geen volwaardige relatie aan te gaan. Beetje neuken moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |