nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor julliequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Pics or it isnt true van mij part per dm, ik zal ze niet posten.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor jullie
Valt er dan wat te neuken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
nog eff en ik naai me een rookworstje aan...hebben jullie jongens maar pech. Niks meer te neuken voor jullie
Ok, DM je adres maar even door. Ben ik onderweg.quote:
Ik was met een vriendin bij vrienden blijven slapenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ok, DM je adres maar even door. Ben ik onderweg.
De kusjes hebben wel wat te maken met de zin, anders staat er alleen jouw zonder iets erachter en dat kan niet. Wellicht bedoelde je 'dan jij'.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
de kusjes hebben niks te maken met de zin...geeft het alleen een zachte uitdrukking hahah
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Nestalgie het volgende:
Haha geweldig als je nu reageert staat er opgelet, TS is waarschijnlijk een man.
Welke bazen mod heeft dat gedaan? Smeg?
pics van je blauwe oogquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!
jouw is een typfout het moest jou zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De kusjes hebben wel wat te maken met de zin, anders staat er alleen jouw zonder iets erachter en dat kan niet. Wellicht bedoelde je 'dan jij'.
Regilio?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik laat je dalijk eff met Regilio bellen...mag je vragen of ik een meisje ben!
als je dat wil?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Regilio?
Wat is dat nou weer voor een kut naam.
Anders kom je zelf aan de telefoon
zet je 06 maar neer dan bellen we je evenquote:
alstu -doe maar niet-quote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja hoor dan zal ik in het topic zeggen of je real of niet bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |