Dat kan ik ook wel zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaan
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?quote:
Ik vind het ook best eng...ik denk dat het pijn doetquote:Op zondag 20 mei 2012 12:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?
Als je nou zou zeggen dat je bang bent dat het pijn doet dan kan ik je nog enigszins begrijpen. Maar dit riekt naar een ordinaire lulsmoes!
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
neej hoor...ik heb ook vele andere toppics lolquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.
Het scheelt maar 1 letter hequote:
dan jouw xx? Wat is dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hatengquote:
De Lquote:
de kusjes hebben niks te maken met de zin...geeft het alleen een zachte uitdrukking hahahquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
ik ben een meisjequote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |