Moet vandaag veel doen voor school. Ga om 11.00 uur maar beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maak het meeste van de komende jaren die je nog hebt.
Ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 10:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet vandaag veel doen voor school. Ga om 11.00 uur maar beginnen.
Helaas welquote:Op zondag 20 mei 2012 10:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje.Maar we hebben nog 3 kwartier pauze.
Inderdaad. Nog 4 a 5 weken inclusief de tentamenweek en dan is het zomervakantie.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik tel de dagen af tot de zomervakantie.
Ik moet nog etendaarna begin ik wel met leren.
15 al??quote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
oke boeit me niet sjat, ik bedoelde dat ik 15 was> niet jij...ik ga ontbijten
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef Nober het volgende:
[..]
15 al??
Daar moeten drie piemels in!!!!
het zou kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan. Ze is vast een beest in bed.
hellow papabeer...waar blijft mijn verhaaltje??quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou ze een 22-jarige man waarderen. Dan moet ik ook wel een beetje voor papabeer spelen bij zo'n jonge meid.
shiiiiiiiittt niggaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jahoor....wist je dat dan niet. Vrouwen kunnen ook een organisme krijgen lolz
WTF!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:26 schreef marcotm het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen als ze hebben gemasturbeert dat ze een doekje meenemen om het plasje op de vloer ( voorvocht en zo) op te ruimen, want vooral bij de wat oudere vrouwen, die er niet meer zo makkelijk bij kunnen en t dan soms overslaan bij het wassen in de ochtend wil dat soms eeh nogal muf, nou zeg maar gewoon eerlijk ruiken alsof dr een dode rat op de vloer ligt. Wij mannen gebruiken ook doekjes dus ik zie niet in waarom vrouwen dat niet hoeven te doen. Kleine moeite, groot plezier..
Dat wilde ik even zeggen, Heel interresant topic verder.
Gaat u door...
Ik bedoel, ik heb bij biologieles vroeger al geleerd dat vrouwen benen hebben omdat ze anders een slijmspoor achter zouden laten.quote:
Als mensen zeggen dat ze zich dood zijn geschrokken zien ze er doorgaans ook verbazingwekkend viriel uit.quote:
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:32 schreef Expression het volgende:
[..]
Hoe weten we dat jij een meisje bent en geen jongen?
En in je anus?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaan
Dat kan ik ook wel zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik heb een kut, tieten en weet hoe lullen in je vagina gaan
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?quote:
Ik vind het ook best eng...ik denk dat het pijn doetquote:Op zondag 20 mei 2012 12:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat een onzin... Als er iemand is die het goor mag vinden is dat de man... En die zet zich er toch ook overheen?
Als je nou zou zeggen dat je bang bent dat het pijn doet dan kan ik je nog enigszins begrijpen. Maar dit riekt naar een ordinaire lulsmoes!
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
neej hoor...ik heb ook vele andere toppics lolquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Toevallig dat je in elk topic waar het woord seks valt je je bevind.
Het scheelt maar 1 letter hequote:
dan jouw xx? Wat is dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15 jarig pubermeisje dat meer van sex weet dan jouw xx
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hatengquote:
De Lquote:
de kusjes hebben niks te maken met de zin...geeft het alleen een zachte uitdrukking hahahquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ze weet meer dan jouw kusjes dus beter kom je niet hateng
ik ben een meisjequote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een bruine vinger halen bij een 12 jarig jochie die zich voordoet als meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |