Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Volgende keer leg ik gewoon uit dat ze met mijn fallus moet spelen voordat ik überhaupt opgewonden raak. Dan leg ik uit dat het beter is om gewoon tegen haar vriendinnen te ouwe hoeren, dan hebben ze er nog samen plezier van ook!
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.
Heb je seks met je oma dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!
Ze zit.op haar mobielquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Heb je een foto? Zo ja, ga naar imgur.com
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
na het wachten staat er een link daar.
kopieer die link en zet het hier neer oke?
luisteren kan toch helemaal niet XDquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
Doe upload image dan camera als je foto gaat maken of gallerij als je hem al hebt dan zie je een link met [IMG]link[IMG] die kopieer je en plak je hierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Een nummer geven garandeert dat ze een foto gaat plaatsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook echt haar nummer gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |