Jij hebt hem nog aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Onze broeken hangen al op onze knieën
Ja want mama mag er niet achter komen dus daarom trekt mn papa hem snel omhoog wanneer we mama horen aankomenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Onze broeken hangen al op onze knieën
Teamwerkquote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja want mama mag er niet achter komen dus daarom trekt mn papa hem snel omhoog wanneer we mama horen aankomen
Haha ik verdenk smegmanusquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dit
Lol nu staat er: TS heeft tietjes.
Had ze die gepost?quote:
Nee ik kreeg alleen haar clit te zienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Ow jullie hebben nog geen tietpics per DM gehad dus?
Nope, en we wachten en we wachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Ow jullie hebben nog geen tietpics per DM gehad dus?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
Zouden vrouwen ook denken dat mannen klaar komen van gepraat? Zou een hoop gezeur verklaren.
Je hebt mijn leven verbeterd.
Wat? Volgende keer leg ik gewoon uit dat ze met mijn fallus moet spelen voordat ik überhaupt opgewonden raak. Dan leg ik uit dat het beter is om gewoon tegen haar vriendinnen te ouwe hoeren, dan hebben ze er nog samen plezier van ook!quote:
hoe heet die site??quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [ [url= (link die je kreeg)]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |