Je hebt een pmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:57 schreef Mascleta het volgende:
Doe mijn dan ook dat telefoonnummer. Moet toch even in meervoud worden vastgesteld dat TS vrouw is. En waar blijft linkje naar je hyves?
Ik hoef ook alleen maar een foto van je gezicht hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je krijgt geen pics...mijn haar is nog zeikennat
Ik zei al tegen haar/hem, koop een droger.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef Expression het volgende:
[..]
Ik hoef ook alleen maar een foto van je gezicht hoor.
Ik ben nu niet thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik zei al tegen haar/hem, koop een droger.
Tinypic dan bestand uploaden dan zoek je die foto en plaats je t 2e linkje.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuisthuis heb ik een droger ik ben ook op de telefoon kan geen pics sturen tenzij je weet hoe dat moet
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [IMG] (link die je kreeg)[/IMG]quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuisthuis heb ik een droger ik ben ook op de telefoon kan geen pics sturen tenzij je weet hoe dat moet
eerst het haar drogenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, maak een foto, ga naar imgur en upload hem, en plaats de link die je krijgt tussen [ [url= (link die je kreeg)]afbeelding[/url] ]
ik heb ook oortjes inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ik in de woonkamer zit, heb oortjes in dus hij wist niet dat ik belde
hoho, niets is nog zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
Nu iedereen weet dat je een meid bent ( dankzijmij ) snap je dat veel wanhopige FOK!kers je kapot gaan spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |