Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Volgende keer leg ik gewoon uit dat ze met mijn fallus moet spelen voordat ik überhaupt opgewonden raak. Dan leg ik uit dat het beter is om gewoon tegen haar vriendinnen te ouwe hoeren, dan hebben ze er nog samen plezier van ook!
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat een verbetering voor jullie seksleven. Zal ze zeker op prijs stellen.
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want naar gezeur luisteren is op welke manier goed voor mijn seksleven?
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet altijd naar gezeur luisteren, je kan er niet aan ontkomen.
Heb je seks met je oma dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oma....die zeurt veel!!
Ze zit.op haar mobielquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Heb je een foto? Zo ja, ga naar imgur.com
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
na het wachten staat er een link daar.
kopieer die link en zet het hier neer oke?
luisteren kan toch helemaal niet XDquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Daar zie je upload en dan van je pc, dat doe je dan door het plaatje te selecteren
Doe upload image dan camera als je foto gaat maken of gallerij als je hem al hebt dan zie je een link met [IMG]link[IMG] die kopieer je en plak je hierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, luister goed
Een nummer geven garandeert dat ze een foto gaat plaatsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook echt haar nummer gegeven
Met een beetje geluk welquote:Op fapdag 20 mei 2012 15:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Een nummer geven garandeert dat ze een foto gaat plaatsen?
hahah lukt je bij mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef smitjew het volgende:
Klopt ik heb een keer meisje laten soppen alleen door mijn stem
jij kent mijn stem nietquote:
Ow op whatsappquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik heb een foto naar Nestalgie gestuurd hahah
Fapwaardig?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef Nestalgie het volgende:
Ik mag hem niet postenhaha jullie zitten in spanning terwijl ik mijn dagfap heb gehad
Het is een voldoende, maar ze vindt dit een lelijke fotoquote:
omg ik ben meligquote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het is een voldoende, maar ze vindt dit een lelijke foto
Dus misschien.komt ze met een mooiere
Klaarkomen door praten?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef smitjew het volgende:
Klopt ik heb een keer meisje laten soppen alleen door mijn stem
ja heel dicht naast haar vaginaquote:
stuur via DM jouw nummer ffquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Mascleta het volgende:
Hey, ik heb ook 06- van TS in DM zie ik nu pas. Ik ga ook foto vragen
wat vind je van de foto??quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Mascleta het volgende:
Hey. TS is echt een vrouw gezien foto die ze stuurde.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Strafbaar, maar het zeker waard idd.
Thanks Expression.
welke dm??quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Compliment het volgende:
Expression baasje![]()
Bedankt voor die pic man
Je foto gaat rond als een thaise minderjarige prostitueequote:
ik ben niet thaisquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je foto gaat rond als een thaise minderjarige prostituee
Mag geen DM's posten sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Laat zien op dit topic....anders bluf je!!
Dat mag niet zomaar. Maar als je expliciet toestemming geeft volgens mij wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Laat zien op dit topic....anders bluf je!!
laat zienquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar. Maar als je expliciet toestemming geeft volgens mij wel.
Dus dan zitten we zometeen zeker allemaal van je mooie hoofdje te genieten
Zeg: "er mogen foto's van mij worden gepost op FOK, ik doe afstand van mijn portretrecht en ja, ik wilde zelf seks met die meneren"quote:
stuur maarm die van compliment was ook nice...big boobiesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
Anders stuur mijn foto maar via pm!!
Ga je op jezelf soppen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
Anders stuur mijn foto maar via pm!!
Faal je zag geen borsten in beeldquote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef aequus het volgende:
[..]
stuur maarm die van compliment was ook nice...big boobies
neej...jullie zeggen dat jullie mijn foto hebben..Nou wees een grote jongen en laat het zien dan!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej...jullie zeggen dat jullie mijn foto hebben..Nou wees een grote jongen en laat het zien dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |