quote:
dat maak ik samen met RD in overleg, en is afhankelijk van hoe m'n training de dag ervoor is gegaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:05 schreef streamnl het volgende:
@DJMO
Jouw trainingschema, is die digitaal? Zo ja, kan je die mailen?
ik heb evt renate wennemars voor je als je graag met een schema loopt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef streamnl het volgende:
Jammer, ik ben nu al een informatie aan het op doen hoe ik straks na de 5-10 verder moet gaan.
Of richting de 15kmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
Heb hier ook wel een schema van Renate Wennemars richting de HM voor je
Les 18 van Evy .. so closequote:
Honselaar kopen en daar een schema uit pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef streamnl het volgende:
Jammer, ik ben nu al een informatie aan het op doen hoe ik straks na de 5-10 verder moet gaan.
Daar heb ik me nog niet echt op geconcentreerd. Begin nu pas weer een beetje beter te lopen. Afgelopen twee maanden wil het niet erg vlotten. Om de snelheid wil ik gaan intervallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook raar ga opkijken als ik met hartslagmeter train (weet ik wel zeker, zit bij 9 km/u al op 170 ofzo), maar ja, het zal op de lange termijn wel ergens goed voor zijn. Ik boek te weinig progressie, dus ik doe toch iets verkeerd. Volhouden is het probleem niet zo, ik weet zeker dat ik de HM ook wel haal. Boek jij wel progressie op de snelheid? (dus meer dan 1 km/u?)
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef slacker_nl het volgende:
O my, ik heb mezelf gevonden. GotC, jouw foto's waren beter! Drie foto's zelfs, win!!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
Ok, that's it. Winterstop heeft lang genoeg geduurdVanaf morgen ga ik ook weer beginnen!
Zijn net ingecheckt inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb verschillende paren hardloopsokken, altijd hetzelfde probleem. Gebruik ook sporttape en dat vermindert het probleem wel iets, maar niet genoeg.
Ik heb het tot nu toe niet echt als een probleem gezien, want ik liep zelden verder dan 12,5 km, maar nu is het wel iets om serieus naar te kijken, natuurlijk.
Wat ben je vroeg btw?. Vakantie toch vandaag?
.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:12 schreef streamnl het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik nu wel vooruit kan met de verschillende schema's.
Nog geen idee. Ik heb nog even om alles rustig te bekijken. Vanavond alle linken op mijn gemak bekijken. Ben nu in yerseke aan het vissenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Dit wordt mijn schema voor de HM: http://shop.runnersworld.(...)a.php?Pagina_id=2021. Ga alleen de D1-lopen vervangen door 10 t/m 18 km.
Niet het meest ideale schema, wel het schema dat ik op dit moment haalbaar acht voor mezelf. Voor het ideale schema moet ik eerst meer kilometers in de benen hebben, dus dat ga ik in het najaar doen en dan train ik voor de CPC met het ideale schema. Maar goed, eerst de HM in september maar uitlopen, dan zien we wel verder.
Ga zometeen een heel rustig rondje van 10 km doen (in 1 uur en 15 min).
Van wie heb je die info?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef slacker_nl het volgende:
Als het goed is krijgen we trouwens 1 gratis foto van Golden Tenloop!!!
Het leek mij juist een leuke 'gadget' om het blessure risico te voorkomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Die stride sensor ziet er goed uit, denk wel dat het een beetje hogere wiskunde is. Als beginner ga je teveel risico lopen op blessures als je zelfstandig aan de slag gaat met het vergroten/verkleinen van je looppassen enzo. Dan kan je beter naar een atletiekvereniging voor dat geld....
Goed bezig! En het werkt. Twee maanden geleden precies hetzelfde als jij besloten. Fietsen als het kan en lopen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:12 schreef Maraca het volgende:
Omfg.. denk dat ik met Evy 1 moet beginnen straks. Nieuwe huisregel: alles wat je in de stad kunt halen zonder auto, met de fiets doen. Sinds ik in oktober '11 een auto heb heb ik niet meer gefietstTot vandaag! En dat was te merken.. zo wat dramatisch
(fietsen naar de stad is ongeveer 15 min
)
Stond in de mail van GT... Of ben ik in de war met een andere loop?! Hmmzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van wie heb je die info?
Argh, heb nog steeds last van m'n kuiten
Het was ook niet zo verstandig om de dag ervoor 11 km te gaan lopen
Ik denk een andere loop. Ik heb geen mail gehad van GT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stond in de mail van GT... Of ben ik in de war met een andere loop?! Hmmz
Goed gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:54 schreef Maraca het volgende:
I did it20 minuten Evy les 1. Ja, slecht I know en helemaal aangezien ik nu helemaal kapot ben (
) maar stiekem toch trots dat ik weer ben begonnen
Nu alleen nog vol zien te houden. Alhoewel ik verwacht dat dat makkelijker gaat aangezien het langer daglicht is en het niet sneeuwt.
iedereen heeft eens die 1ste les gedaan...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:54 schreef Maraca het volgende:
I did it20 minuten Evy les 1. Ja, slecht I know en helemaal aangezien ik nu helemaal kapot ben (
) maar stiekem toch trots dat ik weer ben begonnen
Nu alleen nog vol zien te houden. Alhoewel ik verwacht dat dat makkelijker gaat aangezien het langer daglicht is en het niet sneeuwt.
Ja, maar ik was bij les 18 toen ik stoptequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
iedereen heeft eens die 1ste les gedaan...
Coolquote:
Oh wauw.. dat is een fantastisch ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga een soort plakboek maken waar m'n startnummers, tijden en afstanden, schema's en foto's in komen. Dan heb ik een mooi overzichtje van m'n hardloopcarriere als ik een krasse knar ben, zoals m'n vader
Idd. M'n vader en moeder hebben ook zoiets, dus jaquote:
Leuk ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga een soort plakboek maken waar m'n startnummers, tijden en afstanden, schema's en foto's in komen. Dan heb ik een mooi overzichtje van m'n hardloopcarriere als ik een krasse knar ben, zoals m'n vader
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk idee.
Mijn startnr ligt al in een prullenbak in de Delftse binnenstad.
En het is zulk mooi weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vakantiegeld gestort. Vroeger was dat aanleiding voor nieuwe elektronica, nu voor nieuwe hardloop gear...
Ik heb alleen geen zin om naar de stad te rijden eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik sta weer mooi in de plus. Nog < 20 km, dan zit ik op 300, wiehoe. Over 1,5 week waarschijnlijk.
Dan ga je lopendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vakantiegeld gestort. Vroeger was dat aanleiding voor nieuwe elektronica, nu voor nieuwe hardloop gear...
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet wegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
En bedanktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet ergen anders www.wiggle.co.uk
denk dat het er een beetje aan ligt hoe oud je bent....en wat je conditie is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Vraag me af: is het niet gevaarlijk om met een te hoge hartslag te lopen?
Maar als je niet uitgeput bent en nog gewoon normaal kunt praten e.d., dan doe je op zich toch niets verkeerd? Als ik geen hartslagmeter mee had zou ik niet eens weten dat mijn hartslag zo hoog was en je ziet bijna niemand met hartslagmeter lopen. Ik ga er nog wel een keer mee naar de huisarts iig, just to be sure. Wil niet dat die HM straks m'n laatste isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
denk dat het er een beetje aan ligt hoe oud je bent....en wat je conditie is.
Verder geloof ik dat als je veel in het 'rood ' traint dat je eigenlijk meer afbreekt dan opbouwt...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet ergen anders www.wiggle.co.uk
Ik denk dat het dan wel meevalt... Als je echt je max HR wil weten dan zou je die ook moeten laten bepalen bij een Sport Medisch Advies Centrum ( of zoiets ). Die regels voor bepalen Max HR zijn nogal onnauwkeurig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je niet uitgeput bent en nog gewoon normaal kunt praten e.d., dan doe je op zich toch niets verkeerd? Als ik geen hartslagmeter mee had zou ik niet eens weten dat mijn hartslag zo hoog was en je ziet bijna niemand met hartslagmeter lopen. Ik ga er nog wel een keer mee naar de huisarts iig, just to be sure. Wil niet dat die HM straks m'n laatste is.
En natuurlijk links op de linkervoet dragen en rechts op de rechtervoetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:18 schreef GotC het volgende:
Viking, ik heb 1x blaren gehad en dat kwam puur door de verkeerde hardloopsokkenIk neem aan dat je al goede hebt, maar misschien andere proberen?
Ga ik ook nog eens doen idd. Alleen wordt die berekend op de fietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel meevalt... Als je echt je max HR wil weten dan zou je die ook moeten laten bepalen bij een Sport Medisch Advies Centrum ( of zoiets ). Die regels voor bepalen Max HR zijn nogal onnauwkeurig.
Wat niet betekent dat de meeste ( beginnende ) lopers op zijn tijd best wat minder hard zouden kunnen lopen...
Ik zit er ook aan te denken... Dacht dat je dan ging lopen op een band met zo'n zuurstofmasker op?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog eens doen idd. Alleen wordt die berekend op de fiets.
Als ik licht in mijn hoofd zou zijn of helemaal uitgeput na een training, dan was het wat anders, maar ik was vandaag vrij snel hersteld (na de wedstrijd ook trouwens, had na 5 minuten al het gevoel dat ik nog wel een keer kon).
Ik ga eens even googlen waar zoiets precies kan. Na mijn HM wil ik netjes, 'volgens het boekje' gaan lopen, met de hartslagmeter erbij, dus dan heb ik die info wel nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken... Dacht dat je dan ging lopen op een band met zo'n zuurstofmasker op?Blijkbaar niet...
ah, zat me dat net ook te bedenken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:41 schreef slacker_nl het volgende:
Dan berekenen ze je vo2max met zo'n masker op.
Je doelt op de Biesbosch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:58 schreef Maraca het volgende:
Bedankt!
Ja, Westen bevalt echt super. Mijn werk is echt super en mijn klantenpakket is zo ontzettend gaaf. Daarnaast woon ik nog best afgelegen vlak bij een park waardoor ik toch voldoende groen om mij heen heb om o.a. te hardlopen.
Alleen schijnt er een mega bos naast mijn huis te zitten maar ik kan hem niet vindenDat terwijl Dordt bekend staat om dat bos
Zit het te lezen en wat mij stoort: als je stopt met roken krijg je heel veel vergoed maar als je sport dan is veel ( zoals keuringen) niet standaard vergoedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef Viking84 het volgende:
http://www.mchaaglanden.n(...)steID=14&catID=15200
Zie hier niets staan... En daar zou het toch moeten kunnen?
Zit even verder te googlen en kom het ook voor 110 euro tegen. Idd met een masker op.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zit het te lezen en wat mij stoort: als je stopt met roken krijg je heel veel vergoed maar als je sport dan is veel ( zoals keuringen) niet standaard vergoedBij mijn baas is er zelfs een rokerspoli. Een goede zaak maar waarom kan mijn bezoekje aan een sportarts niet vergoed worden?
Jij bent goed verwendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:40 schreef gcjoel het volgende:
Net mijn verjaardag gevierd en de buit is binnen!![]()
Van mijn ouders en vriend hardloopkleding gekregen!
Oeh mijn nieuwe slaapplaats? (ze ging er na de foto meteen op liggen rollen)
[ afbeelding ]
Zonder kat:
[ afbeelding ]
Morgen uitproberen!
ha! bestaat dat nog... 'nieuwe spelling' ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit even verder te googlen en kom het ook voor 110 euro tegen. Idd met een masker op.
Alleen schrijven ze daar de hele tijd 'nivo' op de site *ril*.
Ga eens studeren jijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mis bos. Missen..never mind.. de SOG heeft m'n humor gejat
Als je dmt waar je woont dan kan ik het je wel uitleggen?quote:
Heldinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga eens studeren jij
[..]
Als je dmt waar je woont dan kan ik het je wel uitleggen?
Hé ! Die schoenen heb ik ook! Kwamen wel van pas deze winter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |