Coolquote:
Oh wauw.. dat is een fantastisch ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga een soort plakboek maken waar m'n startnummers, tijden en afstanden, schema's en foto's in komen. Dan heb ik een mooi overzichtje van m'n hardloopcarriere als ik een krasse knar ben, zoals m'n vader
Idd. M'n vader en moeder hebben ook zoiets, dus jaquote:
Leuk ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga een soort plakboek maken waar m'n startnummers, tijden en afstanden, schema's en foto's in komen. Dan heb ik een mooi overzichtje van m'n hardloopcarriere als ik een krasse knar ben, zoals m'n vader
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk idee.
Mijn startnr ligt al in een prullenbak in de Delftse binnenstad.
En het is zulk mooi weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vakantiegeld gestort. Vroeger was dat aanleiding voor nieuwe elektronica, nu voor nieuwe hardloop gear...
Ik heb alleen geen zin om naar de stad te rijden eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik sta weer mooi in de plus. Nog < 20 km, dan zit ik op 300, wiehoe. Over 1,5 week waarschijnlijk.
Dan ga je lopendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vakantiegeld gestort. Vroeger was dat aanleiding voor nieuwe elektronica, nu voor nieuwe hardloop gear...
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet wegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
En bedanktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet ergen anders www.wiggle.co.uk
denk dat het er een beetje aan ligt hoe oud je bent....en wat je conditie is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Vraag me af: is het niet gevaarlijk om met een te hoge hartslag te lopen?
Maar als je niet uitgeput bent en nog gewoon normaal kunt praten e.d., dan doe je op zich toch niets verkeerd? Als ik geen hartslagmeter mee had zou ik niet eens weten dat mijn hartslag zo hoog was en je ziet bijna niemand met hartslagmeter lopen. Ik ga er nog wel een keer mee naar de huisarts iig, just to be sure. Wil niet dat die HM straks m'n laatste isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
denk dat het er een beetje aan ligt hoe oud je bent....en wat je conditie is.
Verder geloof ik dat als je veel in het 'rood ' traint dat je eigenlijk meer afbreekt dan opbouwt...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vakantiegeld, en de stad lopen niet ergen anders www.wiggle.co.uk
Ik denk dat het dan wel meevalt... Als je echt je max HR wil weten dan zou je die ook moeten laten bepalen bij een Sport Medisch Advies Centrum ( of zoiets ). Die regels voor bepalen Max HR zijn nogal onnauwkeurig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je niet uitgeput bent en nog gewoon normaal kunt praten e.d., dan doe je op zich toch niets verkeerd? Als ik geen hartslagmeter mee had zou ik niet eens weten dat mijn hartslag zo hoog was en je ziet bijna niemand met hartslagmeter lopen. Ik ga er nog wel een keer mee naar de huisarts iig, just to be sure. Wil niet dat die HM straks m'n laatste is.
En natuurlijk links op de linkervoet dragen en rechts op de rechtervoetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:18 schreef GotC het volgende:
Viking, ik heb 1x blaren gehad en dat kwam puur door de verkeerde hardloopsokkenIk neem aan dat je al goede hebt, maar misschien andere proberen?
Ga ik ook nog eens doen idd. Alleen wordt die berekend op de fietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel meevalt... Als je echt je max HR wil weten dan zou je die ook moeten laten bepalen bij een Sport Medisch Advies Centrum ( of zoiets ). Die regels voor bepalen Max HR zijn nogal onnauwkeurig.
Wat niet betekent dat de meeste ( beginnende ) lopers op zijn tijd best wat minder hard zouden kunnen lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |