125 pk heeft de ninja en ben 22.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dima, jij had toch die ninja? Hoe zit dat met het vermogen en je leeftijd?
Wat zijn de restricties?quote:
leuk met al die drempels overalquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
Staat te koop hier om de hoek.
[ afbeelding ]
Wat een laagrijder zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk als je over een drempel moet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Onbenullen hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:18 schreef Maisnon het volgende:
HEY JONGES LEUK BIJ EEN DREMPEL OH TIS EEN LOWRIDER
JONGENS*quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:18 schreef Maisnon het volgende:
HEY JONGES LEUK BIJ EEN DREMPEL OH TIS EEN LOWRIDER
Dus een 20jarige mag ook overal op rijden?quote:
quote:
Huh waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus een 20jarige mag ook overal op rijden?
Mijn moeder krijgt een hartstilstand als ik zeg dat ik motor wil rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
Deze wil ik voor het einde van het jaar rijden
[ afbeelding ]
Nee, 21+ als het goed is voor meer dan 25kw ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imgshackquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ http://img136.imageshack.us/img136/9849/n73015.jpg (copy/paste deze link) ]
Mijn vader gaat de komende dagen weg op de motorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt een hartstilstand als ik zeg dat ik motor wil rijden.
En zoals gewoonlijk boeit het mijn pa niets.
Ik ook, zijwaarts tijdens het rijdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik een motor heb ga ik vette orgasmes krijgen
Hard geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
Deze wil ik voor het einde van het jaar rijden, iig een zwarte R6.
[ afbeelding ]
Krijg je toch een dikke vette adrenaline kick van johquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn vader gaat de komende dagen weg op de motor
Ik vond het maar eng toen ik achterop zat ooit
Nee, ik had mijn (licht) rijbewijs op mijn 19e gehaald en kreeg op mijn 21 automatisch een zwaar rijbewijs. Ze willen de eisen aanpassen, ik weet niet precies hoe of wat. Hier staat wat meer info.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef Zosk het volgende:
Per 1 januari 2013 moet je sowieso eerst je klein rijbewijs halen, en 5 jaar hebben. Daarna pas mag je de sterkere motoren gaan rijden. Vandaar dat ik het dit jaar MOET halen
Nee, die is alweer gedateerd :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
Koop nou maar gewoon allemaal deze.
[ afbeelding ]
Misschien als je zelf stuurt, maar als je geen controle erover hebt is het wel andersquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je toch een dikke vette adrenaline kick van joh
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil geen Ducatiquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
ok ja, niet van je zadel glijden in een bocht héquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik een motor heb ga ik vette orgasmes krijgen
Volgens mij zijn die dingen veel zwaarder dan andere motoren, en dus niet interessantquote:
Daar kan ik heel niet bij achterop.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.
Dat van etha en jb is nep of neit?
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan ik heel niet bij achterop.
Mijn vader hequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?
Achterop zitten is ook echtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?
Wow dit zag ik echt niet aankomen 2 smilies voor de moeitequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij word genomen door je vader achterop zijn motor?
Ik zou haar benen likken.quote:
Dit ja. Auquote:
dan lik ik haar beenwonden schoon.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dan lik ik haar beenwonden schoon.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dan lik ik haar beenwonden schoon.
zonder helm dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doet ze geen handstand in een stringbikini, is iets veiliger.
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd net raar aangekeken door een oude man met een hond toen ik groen plukte voor de konijnen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd net raar aangekeken door een oude man met een hond toen ik groen plukte voor de konijnen
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus heb ik het eten aan staan
Nog plannen voor t lange weekend, iemand?
Maar dat is niet aardig en hij sloeg me niet ofzo...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.
Als je dat de hele tijd moet roepen naar onbekenden die net iets te lang kijken, pfoe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannen
Ik ga stacks maken, ook morgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannen
Nee hij kleedde je uit met zijn ogen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat is niet aardig en hij sloeg me niet ofzo...
O, ik dacht dat hij dacht: Wat doe jij nou, raar wijf!quote:
Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat de hele tijd moet roepen naar onbekenden die net iets te lang kijken, pfoe.
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.
Hell hath no fury like wd scorned.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme breekt de hel straks los boven Rotterdam natuurlijk.
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.quote:
Ja, ik doe dat ook altijd, zeker als er getoeterd wordt naar mequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijk
nee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.
Altijd leuk, verjaardagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:50 schreef Lakitu het volgende:
hallo kan iemand uitvinden wie deze sma is
[ afbeelding ]
gr gr
je bent nog steeds mn nummer 1 hoor ik ben alleen opzoek naar backupsquote:
Mja, heb er niet zoveel zin in eigenlijkquote:
Roffa-centrum is morgen en met pinksteren gewoon open hè?quote:
skankquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
spanger....quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
?quote:
Hoe oud is zij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
Ik heb dr tumblr nu, zie deze picquote:
Komt ze nu nog met Free Earl aan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr tumblr nu, zie deze pic
[ afbeelding ]
dus ze kan wel goeie muziek luisteren
Ik soms ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik als ik spraakwaterval heb
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappijquote:
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$
Gewoon niet werken en toch uitbetaald krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappij
serieus? waar, in zero76?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
Eerst voor t huis toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
moest lachenquote:
eindje gramma? maar dus een echt appartment, geen studentenshit? zo volwassen :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee man sterrenlaan entertainment gaat uitbreiden jwz
waarom zit jij eigenlijk niet vast, buitenlander. Typ fout van het OM zeker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
moest lachenmaar sowieso, free mocromaniac ook. tenminste, ik neem aan dat ie nu weer vast zit.
Hij twittert wel gewoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
moest lachenmaar sowieso, free mocromaniac ook. tenminste, ik neem aan dat ie nu weer vast zit.
gevoelens gekwetst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit vindt Megan van jou
[ afbeelding ]
neee gewoon rustig appartement rocken, maar we zijn nog zoekendequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eindje gramma? maar dus een echt appartment, geen studentenshit? zo volwassen :$
Ik vind haar kapsel en tattoo allebei niet mooi, maar fijn dat jij dat wel vindtquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar haar kapsel en tattoo mooiWel een beetje een raar mannelijk hoofd op de een of andere manier.
Kan gebeuren. Zo'n top wil ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar kapsel en tattoo allebei niet mooi, maar fijn dat jij dat wel vindt
Megan is altijdquote:
Shirtje is wel leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zo'n shirtje wil ik ook
Plastische chirurgie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
Over 25 jaar ziet megan eruit als die rechter, dan voel je ook kk genaaid als je dr nu zou trouwen
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Zulke topjes zijn mega kut. Ik heb een kleine taille dus een kleine maat nodig, maar dan passen mijn tieten niet en zijn die cups te klein.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zo'n shirtje wil ik ook
[..]
Megan is altijd![]()
isgoed als je vriendin de deur uit is :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
neee gewoon rustig appartement rocken, maar we zijn nog zoekende. De plannen zijn er, dus tussendoor veel doekoes sparen =$ kom je langs in onze love crib
?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
Over 25 jaar ziet megan eruit als die rechter, dan voel je ook kk genaaid als je dr nu zou trouwen
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Over 25 jaar ben jij nog lelijker dan nu, bek houwe lakiquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Waarom moet die vriendin weg zijn dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
isgoed als je vriendin de deur uit is :$
Botoxxx.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny Depp is overigens wel forever young, amper rimpels te bekennen op die harses.
Komt nog wel WAAAquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny Depp is overigens wel forever young, amper rimpels te bekennen op die harses.
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke topjes zijn mega kut. Ik heb een kleine taille dus een kleine maat nodig, maar dan passen mijn tieten niet en zijn die cups te klein.
En met gewone broeken ineens niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijkt
eigenlijk verouderen mannen veel minder snel dan vrouwen dus ik zie er waarschijnlijk nog beter uit :$ daarom geilen sma's op brad pitt en clooney terwijl die 50 zijn en zijn er geen vrouwen van 50 waar boys van mijn leeftijd op zitten te wachtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over 25 jaar ben jij nog lelijker dan nu, bek houwe laki
hoezo, ben je verlegen dan =$?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
isgoed als je vriendin de deur uit is :$
Zelfde met Pharrell. Die lijkt al 20 jaar 20.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is wel naar ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijkt
Mijn vader is in zijn gezicht veel ouder dan mijn moeder. Hij is wel slanker gebleven dan zij, maar dat komt doordat hij gewoon nog heel veel beweegt. Zij had ook makkelijk slank kunnen blijven, maar ja. Het is ook niet dat ze echt dik is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigenlijk verouderen mannen veel minder snel dan vrouwen dus ik zie er waarschijnlijk nog beter uit :$ daarom geilen sma's op brad pitt en clooney terwijl die 50 zijn en zijn er geen vrouwen van 50 waar boys van mijn leeftijd op zitten te wachten
weet je toch :$ maar 1 op 1 lukt me nog welquote:
Ja ook eigenlijkquote:
y u mad tho?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die ouder worden als minder worden zien.
Dat is net zoiets als je schamen omdat je ademt.
Tekenen van kwaliteit! Indien last van deze symptomen contact op nemen met Mozy.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, freak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Not even mad. Wij mannen zijn toch lekkerder als we wat ouder zijn.
Ik heb in korte tijd in 2 broeken ineens een scheur (eentje van mijn fietszadel, ander door dronkenschapquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja ook eigenlijkIk nam denim shorts als voorbeeld omdat zij die aan heeft op die foto, maar met broeken heb ik altijd problemen.
Joh, op zich is het wel logisch dat mensen er 'moeite' mee hebben om ouder te worden. Sowieso als vrouw, Mannen van 80 kijken zelfs nog naar meisjes van 18, daar kan ik soms best onzeker van wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die ouder worden als minder worden zien.
Dat is net zoiets als je schamen omdat je ademt.
Als dat het meisje in het geel is echt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens hebben Rosie en ik dezelfde maten.
Zal even een recente zoeken, wait for it.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat het meisje in het geel is echt niet.Jij hebt veel meer tiet.
dm me, ik post 'm welquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ohnee had een tietfoto, maar dat mag zeker nie?
alsof ze daarvoor mensen gaan bannen. chai plsquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niet jezelf opofferen voor een tietfoto.
Ze kan ook een 'dikkere' rug hebben dan ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Idd, maar ik geloof het wel. Kan ook wel net door die beha komen en dat haar linkertiet raar valt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niet jezelf opofferen voor een tietfoto.
Black don't crackquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zelfde met Pharrell. Die lijkt al 20 jaar 20.
Ik ben laatst ook geband voor een foto van een openbare site voor plaatsen zonder toestemming.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof ze daarvoor mensen gaan bannen. chai pls
zou je mij doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou mr polska gewoon doen. Ook al is hij 1.50
Haha potquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou ik doen.
[ afbeelding ]
Zou ik doen als ze die hipsterbril afzet.
[ afbeelding ]
En haar gewoon omdat ze me badass lijkt in bed.
[ afbeelding ]
Zou ik doen. Zonde wel van die fucking lelijke piercings
Vind ik leuk juistquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd wel van wat jongensachtiger vrouwen, deze zijn allemaal te zacht en lief enzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou graag ja willen zeggen, maar ik weet het gewoon niet. Heel jammer.
Ik vind het niet zo aantrekkelijk, het hoeven niet meteen halve mannen te zijn, maar gewoon, ietsje minder vrouwelijk, kan ook al in de kleren zitten soms.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vind ik leuk juistGewoon om mee te knuffelen.
Zoals ik al zei, je hebt het er maar druk mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt snel ouder, maar zou op zich nog wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hem vind ik ook leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Op naar Roffa boefjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boyquote:
omdat ie minderjarig isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boy
NIET SNAPE
oinkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boy
NIET SNAPE
Josh hartnett ook maar die zou je ook je kutje laten pompen vieze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ie minderjarig is?
Hij heeft een unibrow FFS
Geharst en al hoop ik.quote:
ehhh waar is mijn zelfrespect manquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Josh hartnett ook maar die zou je ook je kutje laten pompen vieze.
Ouder is juist beter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat geilquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
Waarom moeten mannen tegenwoordig altijd zo " nep-zwoel " kijken.
verkooptquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
Waarom moeten mannen tegenwoordig altijd zo " nep-zwoel " kijken.
Net als dat het mannen ook opwindt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt? Wind dat vrouwen op, nep zwoel kijken.
Haha nou nee niet bepaald.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Net als dat het mannen ook opwindt.
Oh, ik vind 'm wel knap.quote:
quote:
Dit, ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij ben jij een beetje jaloers op Ricky's goddelijk lichaam en hoofd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze behoort ook tot dat niveau.
Jeugd Herberg, scheelt best veel geld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Allure_ het volgende:
ik wist niet dat mensen serieus in gemengde slaapzalen met 20 mensen in een stad als londen sliepen. Dat is toch FREAKY, net een concentratiekamp
Je wil ook niet weten wat voor mensen. Kijk maar eens bij een Amsterdams hostel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Allure_ het volgende:
ik wist niet dat mensen serieus in gemengde slaapzalen met 20 mensen in een stad als londen sliepen. Dat is toch FREAKY, net een concentratiekamp
Stiekem wel, een man die Fas water geeft.... dat moet wel de ultieme man zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje jaloers op Ricky's goddelijk lichaam en hoofd.
Haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem wel, een man die Fas kan water geeft.... dat moet wel de ultieme man zijn.
echt disgusting. Staan er ook nog eens vrouwenzalen bij, omdat je als vrouw zijnde natuurlijk weer verkracht wordt andersquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten wat voor mensen. Kijk maar eens bij een Amsterdams hostel.
Hem vind ik leukquote:
Post eens wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hem vind ik leuk
Ik krijg altijd gare gayboys die elkaar verwennen als ik hierop zoek op tumblr
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aantrekkelijk, het hoeven niet meteen halve mannen te zijn, maar gewoon, ietsje minder vrouwelijk, kan ook al in de kleren zitten soms.
Witte blouse met een jasje erover
'natuurlijk'.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
echt disgusting. Staan er ook nog eens vrouwenzalen bij, omdat je als vrouw zijnde natuurlijk weer verkracht wordt anders.
En die hotels zijn kaolo duur.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Was n leuke aan t Zoeken, maar lukte niet Zo gauw, dus gaf ik t maar op.
Mag niet. Kijk anders even op de 'pullusthrough' tumblr.quote:
Werd net allemaal shit gepost die niet mag, ik maar TRs machen (srs) en er wordt niks gedaan dusja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mag niet. Kijk anders even op de 'pullusthrough' tumblr.
Ok.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Werd net allemaal shit gepost die niet mag, ik maar TRs machen (srs) en er wordt niks gedaan dusja.
Lukte toch niet, ga maar was opvouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Wacht ff met eventueel verder zoeken dan, nu echt douchen whihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |