nee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.
Altijd leuk, verjaardagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:50 schreef Lakitu het volgende:
hallo kan iemand uitvinden wie deze sma is
[ afbeelding ]
gr gr
je bent nog steeds mn nummer 1 hoor ik ben alleen opzoek naar backupsquote:
Mja, heb er niet zoveel zin in eigenlijkquote:
Roffa-centrum is morgen en met pinksteren gewoon open hè?quote:
skankquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
spanger....quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
?quote:
Hoe oud is zij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
Ik heb dr tumblr nu, zie deze picquote:
Komt ze nu nog met Free Earl aan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr tumblr nu, zie deze pic
[ afbeelding ]
dus ze kan wel goeie muziek luisteren
Ik soms ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik als ik spraakwaterval heb
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappijquote:
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$
Gewoon niet werken en toch uitbetaald krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappij
serieus? waar, in zero76?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
Eerst voor t huis toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
moest lachenquote:
eindje gramma? maar dus een echt appartment, geen studentenshit? zo volwassen :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee man sterrenlaan entertainment gaat uitbreiden jwz
waarom zit jij eigenlijk niet vast, buitenlander. Typ fout van het OM zeker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
moest lachenmaar sowieso, free mocromaniac ook. tenminste, ik neem aan dat ie nu weer vast zit.
Hij twittert wel gewoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
moest lachenmaar sowieso, free mocromaniac ook. tenminste, ik neem aan dat ie nu weer vast zit.
gevoelens gekwetst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit vindt Megan van jou
[ afbeelding ]
neee gewoon rustig appartement rocken, maar we zijn nog zoekendequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eindje gramma? maar dus een echt appartment, geen studentenshit? zo volwassen :$
Ik vind haar kapsel en tattoo allebei niet mooi, maar fijn dat jij dat wel vindtquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar haar kapsel en tattoo mooiWel een beetje een raar mannelijk hoofd op de een of andere manier.
Kan gebeuren. Zo'n top wil ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar kapsel en tattoo allebei niet mooi, maar fijn dat jij dat wel vindt
Megan is altijdquote:
Shirtje is wel leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zo'n shirtje wil ik ook
Plastische chirurgie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
Over 25 jaar ziet megan eruit als die rechter, dan voel je ook kk genaaid als je dr nu zou trouwen
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Zulke topjes zijn mega kut. Ik heb een kleine taille dus een kleine maat nodig, maar dan passen mijn tieten niet en zijn die cups te klein.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zo'n shirtje wil ik ook
[..]
Megan is altijd![]()
isgoed als je vriendin de deur uit is :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
neee gewoon rustig appartement rocken, maar we zijn nog zoekende. De plannen zijn er, dus tussendoor veel doekoes sparen =$ kom je langs in onze love crib
?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
Over 25 jaar ziet megan eruit als die rechter, dan voel je ook kk genaaid als je dr nu zou trouwen
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Over 25 jaar ben jij nog lelijker dan nu, bek houwe lakiquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
dat is dus dr ma
Waarom moet die vriendin weg zijn dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
isgoed als je vriendin de deur uit is :$
Botoxxx.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny Depp is overigens wel forever young, amper rimpels te bekennen op die harses.
Komt nog wel WAAAquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny Depp is overigens wel forever young, amper rimpels te bekennen op die harses.
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke topjes zijn mega kut. Ik heb een kleine taille dus een kleine maat nodig, maar dan passen mijn tieten niet en zijn die cups te klein.
En met gewone broeken ineens niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijkt
eigenlijk verouderen mannen veel minder snel dan vrouwen dus ik zie er waarschijnlijk nog beter uit :$ daarom geilen sma's op brad pitt en clooney terwijl die 50 zijn en zijn er geen vrouwen van 50 waar boys van mijn leeftijd op zitten te wachtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over 25 jaar ben jij nog lelijker dan nu, bek houwe laki
hoezo, ben je verlegen dan =$?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
isgoed als je vriendin de deur uit is :$
Zelfde met Pharrell. Die lijkt al 20 jaar 20.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is wel naar ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik ook. Ook met denim shorts. Ik moet een grotere maat voor m'n benen/billen maar dan zit hij los bij mijn taille waardoor je aan de achterkant ongeveer in mijn broekje kijkt
Mijn vader is in zijn gezicht veel ouder dan mijn moeder. Hij is wel slanker gebleven dan zij, maar dat komt doordat hij gewoon nog heel veel beweegt. Zij had ook makkelijk slank kunnen blijven, maar ja. Het is ook niet dat ze echt dik is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
eigenlijk verouderen mannen veel minder snel dan vrouwen dus ik zie er waarschijnlijk nog beter uit :$ daarom geilen sma's op brad pitt en clooney terwijl die 50 zijn en zijn er geen vrouwen van 50 waar boys van mijn leeftijd op zitten te wachten
weet je toch :$ maar 1 op 1 lukt me nog welquote:
Ja ook eigenlijkquote:
y u mad tho?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die ouder worden als minder worden zien.
Dat is net zoiets als je schamen omdat je ademt.
Tekenen van kwaliteit! Indien last van deze symptomen contact op nemen met Mozy.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, freak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Not even mad. Wij mannen zijn toch lekkerder als we wat ouder zijn.
Ik heb in korte tijd in 2 broeken ineens een scheur (eentje van mijn fietszadel, ander door dronkenschapquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja ook eigenlijkIk nam denim shorts als voorbeeld omdat zij die aan heeft op die foto, maar met broeken heb ik altijd problemen.
Joh, op zich is het wel logisch dat mensen er 'moeite' mee hebben om ouder te worden. Sowieso als vrouw, Mannen van 80 kijken zelfs nog naar meisjes van 18, daar kan ik soms best onzeker van wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die ouder worden als minder worden zien.
Dat is net zoiets als je schamen omdat je ademt.
Als dat het meisje in het geel is echt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens hebben Rosie en ik dezelfde maten.
Zal even een recente zoeken, wait for it.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat het meisje in het geel is echt niet.Jij hebt veel meer tiet.
dm me, ik post 'm welquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ohnee had een tietfoto, maar dat mag zeker nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |