Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat de hele tijd moet roepen naar onbekenden die net iets te lang kijken, pfoe.
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.
Hell hath no fury like wd scorned.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme breekt de hel straks los boven Rotterdam natuurlijk.
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.quote:
Ja, ik doe dat ook altijd, zeker als er getoeterd wordt naar mequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijk
nee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.
Altijd leuk, verjaardagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:50 schreef Lakitu het volgende:
hallo kan iemand uitvinden wie deze sma is
[ afbeelding ]
gr gr
je bent nog steeds mn nummer 1 hoor ik ben alleen opzoek naar backupsquote:
Mja, heb er niet zoveel zin in eigenlijkquote:
Roffa-centrum is morgen en met pinksteren gewoon open hè?quote:
skankquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]