125 pk heeft de ninja en ben 22.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dima, jij had toch die ninja? Hoe zit dat met het vermogen en je leeftijd?
Wat zijn de restricties?quote:
leuk met al die drempels overalquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
Staat te koop hier om de hoek.
[ afbeelding ]
Wat een laagrijder zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk als je over een drempel moet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Onbenullen hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:18 schreef Maisnon het volgende:
HEY JONGES LEUK BIJ EEN DREMPEL OH TIS EEN LOWRIDER
JONGENS*quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:18 schreef Maisnon het volgende:
HEY JONGES LEUK BIJ EEN DREMPEL OH TIS EEN LOWRIDER
Dus een 20jarige mag ook overal op rijden?quote:
quote:
Huh waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus een 20jarige mag ook overal op rijden?
Mijn moeder krijgt een hartstilstand als ik zeg dat ik motor wil rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
Deze wil ik voor het einde van het jaar rijden
[ afbeelding ]
Nee, 21+ als het goed is voor meer dan 25kw ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imgshackquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ http://img136.imageshack.us/img136/9849/n73015.jpg (copy/paste deze link) ]
Mijn vader gaat de komende dagen weg op de motorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt een hartstilstand als ik zeg dat ik motor wil rijden.
En zoals gewoonlijk boeit het mijn pa niets.
Ik ook, zijwaarts tijdens het rijdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik een motor heb ga ik vette orgasmes krijgen
Hard geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Zosk het volgende:
Deze wil ik voor het einde van het jaar rijden, iig een zwarte R6.
[ afbeelding ]
Krijg je toch een dikke vette adrenaline kick van johquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn vader gaat de komende dagen weg op de motor
Ik vond het maar eng toen ik achterop zat ooit
Nee, ik had mijn (licht) rijbewijs op mijn 19e gehaald en kreeg op mijn 21 automatisch een zwaar rijbewijs. Ze willen de eisen aanpassen, ik weet niet precies hoe of wat. Hier staat wat meer info.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef Zosk het volgende:
Per 1 januari 2013 moet je sowieso eerst je klein rijbewijs halen, en 5 jaar hebben. Daarna pas mag je de sterkere motoren gaan rijden. Vandaar dat ik het dit jaar MOET halen
Nee, die is alweer gedateerd :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
Koop nou maar gewoon allemaal deze.
[ afbeelding ]
Misschien als je zelf stuurt, maar als je geen controle erover hebt is het wel andersquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je toch een dikke vette adrenaline kick van joh
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil geen Ducatiquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
ok ja, niet van je zadel glijden in een bocht héquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik een motor heb ga ik vette orgasmes krijgen
Volgens mij zijn die dingen veel zwaarder dan andere motoren, en dus niet interessantquote:
Daar kan ik heel niet bij achterop.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.
Dat van etha en jb is nep of neit?
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan ik heel niet bij achterop.
Mijn vader hequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?
Achterop zitten is ook echtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie neemt er nou iemand achterop zijn motor?
Wow dit zag ik echt niet aankomen 2 smilies voor de moeitequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij word genomen door je vader achterop zijn motor?
Ik zou haar benen likken.quote:
Dit ja. Auquote:
dan lik ik haar beenwonden schoon.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dan lik ik haar beenwonden schoon.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dan lik ik haar beenwonden schoon.
zonder helm dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doet ze geen handstand in een stringbikini, is iets veiliger.
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd net raar aangekeken door een oude man met een hond toen ik groen plukte voor de konijnen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd net raar aangekeken door een oude man met een hond toen ik groen plukte voor de konijnen
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus heb ik het eten aan staan
Nog plannen voor t lange weekend, iemand?
Maar dat is niet aardig en hij sloeg me niet ofzo...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.
Als je dat de hele tijd moet roepen naar onbekenden die net iets te lang kijken, pfoe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon hem uitschelden en WAT KIJK JIJ roepen, works fine for me.
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannen
Ik ga stacks maken, ook morgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen lang weekend, dus ook geen plannen
Nee hij kleedde je uit met zijn ogen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat is niet aardig en hij sloeg me niet ofzo...
O, ik dacht dat hij dacht: Wat doe jij nou, raar wijf!quote:
Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat de hele tijd moet roepen naar onbekenden die net iets te lang kijken, pfoe.
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagelijkse gang van zaken in de Randstad.
Hell hath no fury like wd scorned.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme breekt de hel straks los boven Rotterdam natuurlijk.
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je dus schor aan het eind van de dag en het helpt ook niet.
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.quote:
Ja, ik doe dat ook altijd, zeker als er getoeterd wordt naar mequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat in de tram naar de stad, kijk dan altijd verdroomd het raam uit met muziek op. Een halte op de stoep van een KFC was ook aanwezig, zo'n mocrochick daar binnen dacht ik haar bekeek en deed helemaal paranoide. Kopstootdreigement, schreeuwen en een middelvinger natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |