nee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben zelf de duivel dus weet hoe het is.
Altijd leuk, verjaardagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje is jarig, dus wel plannen.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:50 schreef Lakitu het volgende:
hallo kan iemand uitvinden wie deze sma is
[ afbeelding ]
gr gr
je bent nog steeds mn nummer 1 hoor ik ben alleen opzoek naar backupsquote:
Mja, heb er niet zoveel zin in eigenlijkquote:
Roffa-centrum is morgen en met pinksteren gewoon open hè?quote:
skankquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
spanger....quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
?quote:
Hoe oud is zij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Lakitu het volgende:
maar dan spanger
[ afbeelding ]
dit is dr dus ook
Ik heb dr tumblr nu, zie deze picquote:
Komt ze nu nog met Free Earl aan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr tumblr nu, zie deze pic
[ afbeelding ]
dus ze kan wel goeie muziek luisteren
Ik soms ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik als ik spraakwaterval heb
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappijquote:
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat moet je met dat al dat geld, zoek gewoon een man die je kan onderhouden :$
Gewoon niet werken en toch uitbetaald krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon morgen rustig tegen 300% vergoeding werkenEn bij mij is het altijd weekend
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze bedoelt natuurlijk dat earl bevrijd moet worden van de ketenen van de maatschappij
serieus? waar, in zero76?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
Eerst voor t huis toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga in een kkdik appartement wonen met mijn bff en dan wordt het een party cribdus moet sparen voor alle liqor
moest lachenquote:
eindje gramma? maar dus een echt appartment, geen studentenshit? zo volwassen :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee man sterrenlaan entertainment gaat uitbreiden jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |