Ik vind het niet zo aantrekkelijk, het hoeven niet meteen halve mannen te zijn, maar gewoon, ietsje minder vrouwelijk, kan ook al in de kleren zitten soms.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vind ik leuk juistGewoon om mee te knuffelen.
Zoals ik al zei, je hebt het er maar druk mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt snel ouder, maar zou op zich nog wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hem vind ik ook leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Op naar Roffa boefjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boyquote:
omdat ie minderjarig isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boy
NIET SNAPE
oinkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die laatste die ik postte vind ik wel een ally boy
NIET SNAPE
Josh hartnett ook maar die zou je ook je kutje laten pompen vieze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ie minderjarig is?
Hij heeft een unibrow FFS
Geharst en al hoop ik.quote:
ehhh waar is mijn zelfrespect manquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Josh hartnett ook maar die zou je ook je kutje laten pompen vieze.
Ouder is juist beter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |